Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148ավագ դպրոցում կազմակերպված միջոցառման պատվավոր հյուրերն էին «Հանուն կայուն մարդկային զարգացման» ասոցիացիայի նախագահ, կենսաբանական գիտությունների թեկնածու, աշխարհագրական գիտությունների դոկտոր, պրոֆեսոր Կարինե Դանիելյանը, Հիդրոմետ ծառայության օդերևութաբանության կենտրոնի պետ, ԵՊՀ դասախոս, աշխարհագրական գիտությունների թեկնածու, դոցենտ Գագիկ Սուրենյանը, ԵՊՀ դասախոս, աշխարհագրական գիտությունների դոցենտ Կամո Ալեքսանյանը, Օդերևութաբանության կայանի լաբորատորիայի պետ, ԵՊՀ…
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի աշակերտները սիրով ներկայացնում են Հայաստանի պատմությունն ու մշակույթը բարեկամ ժողովրդին, իրենց հասակակիցներին և վստահ են, որ այն մի մասունք է ` կրկին հիշելու, որ հայ ժողովուրդը գալիս է դարերից և գնում է հաղթական դեպի դարերը նորից, դեպի պայծառ ապագան...
Հայաստանի Հանրապետությունը 100 տարեկան է...
…Եթե ընթերցանությունը վսեմացնում է ձեր ոգին,եթե այն ներշնչել է ձեզ ազնիվ ու խիզախ զգացմունքներ, նշանակում է գիրքը լավն է ու ստեղծված է վարպետի ձեռքով։
Փետրվարի 23֊ին Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցում անցկացվեց ընթերցանության մրցույթ՝ III և IV դասարանների միջև,որին մասնակցում էին թվով հինգ աշակերտներ։ Նախապես ստեղծվել էր հանձնաժողով ՝ հայոց…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցիչ Ռիմա Մկրտչյանը Vա դասարանում կազմակերպեց բաց դաս:
Դասի թեման
Դասի նպատակները
Փետրվարի 28-ին Լճաշենի միջն դպրոցի 4-րդ Բ դասարանում դասվար՝ Մարգարիտ Հովսեփյանի նախաձեռնությամբ կազմակերպվեց ցերեկույթ՝ նվիրված Առաջին Հանրապետության կազմավորման 100-ամյակին: Միջոցառման բովանդակությունը ընդգրկում էր Սարդարապատից մինչև Արցախյան ազատամարտ, հայ ժողովրդի անցած ուղին, նրա կրած կորուստներն ու ձեռքբերումները: Աշակերտները կատարեցին «Ես սիրում եմ իմ երկիրը», «Հայկական բանակ», «Հայաստան աշխարհ» երգերը, ասմունքեցին հայ…
Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցավ ամփոփիչ բաց դաս՝ «Հայոց հին հեթանոսական դիցարան» թեմայով ՝ նվիրված հայոց հեթանոս աստվածներին:
Դասի ընթացքում «Հայոց պատմություն» առարկայի ուսուցչուհի Լուսինե Հովհաննիսյանի նախաձեռնությամբ 5-րդ Ա դասարանի աշակերտները ներկայացրեցին հայոց նախաքրիստոնեական շրջանի պատմության առանձնահատկությունները, մանրամասնեցին Արամազդ, Նանե, Անահիտ, Աստղիկ, Վահագն, Միհր, Տիր, Վանատուր-Ամանոր, Անգեղ, …
Մարտի 1-ը՝ ՔՊ համաշխարհային օրը նշվեց նաև Կապանի N13 հիմնական դպրոցում:
Թեման՝ «Պատսպարման կազմակերպումը» «Օդային տագնապ» ազդանշանի դեպքում:
Նպատակը՝ տեսական նյութով և գործնական ուսումնավարժանքներով սովորողներին ուսուցանել և վարժեցնել տարբեր իրավիճակներում արագ և ճիշտ կողմնորոշվելու կարողություններ և հմտություններ:
Սյունիքի ՄՓՎ աշխատակիցների և դպրոցի աշխատակազմի համատեղ աշխատանքի շնորհիվ ուսումնավարժություններն…
Վանաձորի թիվ 23 հիմնական դպրոցի 7ա-րդ դասարանի աշակերտները ռուսաց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Ծովինար Մնացականյանի ջանքերով դպրոցում մեծ շուքով տոնեցին ռուսական ժողովրդական տոներից մեկը՝ «Մասլենիցան»: «Բարեկենդան»-«Մասլենիցա» նշանակում է բարի կենդանություն, ուրախություն, խրախճանք, այն ճոխ և առատ ուտելիքներով վայելքի օր է: Հին ժամանակներում Բարեկենդան տոնելիս մարդիկ դիմակավորվել են չար կերպարանքներով, որպեսզի վախեցնեն…
Փետրվարի 27-ին Ուրասարի հիմնական դպրոցի 6-րդ դասարանում «Հայոց պատմություն» առարկայից անցկացվեց բաց դաս «Արտաշեսյան դինաստիա. կրկնություն» թեմայով (ուսուցիչ՝ պատմական գիտությունների թեկնածու ՆԱՐԵԿ ՀԱԿՈԲՅԱՆ): Դասը սկսվեց մտագրոհով, ինչի արդյունքում սովորողները կիսվեցին իսկական ղեկավարի մասին իրենց մտքերով: Դերախաղով բեմականացրին պատմական դրվագներ: Աշակերտները տարբեր մեթոդների միջոցով կրկնեցին նախորդ թեմաները, վերհիշեցին կարևոր թվականները, գնահատեցին…
Հայաստանի Հանրապետության և Մայիսյան հերոսամարտերի 100-ամյակին նվիրված միջոցառումների շրջանակներում Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցում կազմակերպվեց դաս-միջոցառում` նվիրված Անդրանիկ Օզանյանին:
Փետրվարի 27-ին դպրոցի պատմության ուսուցչուհի Մ.Հովասափյանը անցկացրեց դաս-միջոցառում, որը համակցելով «Հայ գրականություն» առարկային, դարձավ թե՛ ճանաչողական, թե՛ գեղարվեստական:
Աշակերտները, գործածելով էլեկտրոնային գրատախտակը, ներկայացրին Անդրանիկ Օզանյանի կյանքը և գործունեությունը, ասույթներ, բանաստեղծական…
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ