Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի VIբ դասարանում նոյեմբերի 17-ին տեղի ունեցավ միջոցառում «Աշունը և վիտամինները» վերնագրով, որը կազմակերպել էր տեխնոլոգիայի ուսուցչուհի Ջեմմա Վարդանյանը: Ոսկեհեր աշունը աղջկա կերպարանքով մտել էր դասասենյակ և իր բերքն ու բարիքն էր ցուցադրում: Տնային տնտեսուհիները օգտակար խորհուրդներ էին տալիս: Ներկա էին նաև կյանքի…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IX դասարանում 22.11.2017թ. կայացավ «Մասնագիտական կողմնորոշում» թեմայով դասընթաց: (Դասընթացավար ԴԱԿ Ռիմա Մկրտչյան)
Թեման՝ Մասնագետների առաջարկ և պահանջարկ
Վարժություն «Ռոբինզոնադա»
Նպատակը
Կապանի N13 հիմնական դպրոցում նոյեմբերի 20-ին սովորողների հետ դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ Ռիմա Մկրտչյանի նախաձեռնությամբ նշվեց «Երեխաների համաշխարհային օրը»: Դպրոց էր հրավիրվել Վահանավանք համալիրի քահանա Տեր Ավետիք Մարտիրոսեանը,ում էլ հրավիրեցին Հայ եկեղեցու պատմության դասին մասնակցելու:Աշակերտները քահանայի հետ միասին միասնական աղոթք բարձրացրին մեր երկրի խաղաղության և ապահովության համար:
Դասի վերջում երեխաները աղոթեցին…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ բաց դաս երգ-երաժշտություն առարկայից (ուսուցիչ՝ Նելլի Նազարյան):
Դասի թեման՝ Ա.Տիգրանյան «Անուշ» օպերա
Դասի նպատակները.
Ուսուցանող՝ ծանոթացնել Ա.Տիգրանյանի և նրա «Անուշ» օպերայի հետ,սովորեցնել «Ամպի տակից» երգը:
Զարգացնող՝ զարգացնել ճիշտ երգչային դրվածքով երգը կատարելու և ունկնդրվող ստեղծագործությունը վերլուծելու, ինքնուրույն կարծիք հայտնելու կարողությունները:
…
«Երեխաների դեմ բռնության կանխարգելման միջազգային օրվա» կապակցությամբ Կապանի N13 հիմնական դպրոցում նոյեմբերի 20-ին կազմակերպվեց «Բռնության կանխարգելում» թեմայով դասընթաց IX դասարանի աշակերտների համար: /Դասընթացավարներ՝ VIII և IX դասարանների աշակերտներ Քերոբ Ավագյան,Նանե Առաքելյան/
Քննարկման սկզբում մասնակիցներն իրենք փորձեցին տալ բռնության սահմանումը, իսկ դասընթացի ընթացքում խոսվեց նաև ընտանեկան բռնության տեսակների մասին: Մասնակիցներին…
Նոյեմբերի 17-ը Աբովյանի թիվ 6 ավագ դպրոցի կենսագրականում հիշարժան օր էր. դպրոցն անվանակոչվեց ոստիկանության գնդապետ, բարձրակարգ մասնագետ, պատվախնդիր սպա և դպրոցի շրջանավարտ Արթուր Վանոյանի անունով: Անվանակոչման արարողակարգն ամբողջացավ ոստիկանության զորքերի հանդիսավոր երթով, երգչախմբի ելույթով, պաշտոնական մասը՝ բարձրաստիճան հյուրերի ելույթներով, իսկ գեղարվեստականը, որն ընթացավ դպրոցի շքամուտքում, հուզական բեմականացմամբ՝ աշակերտական համակազմի ներկայացուցիչների…
Բնությունը արտասովոր է իր բազում հրաշալիքներով.դրանցից մեկը աշնան գունապնակն է,ինչի հմայքը մեր սաներին հավաքել էր մեկտեղ՝միասին ըմբոշխնելու:Նոյեմբերի 13-ին աշակերտական խորհրդի և դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպչի նախաձեռնությամբ գրական ցերեկույթների սրահում աշակերտական ընտրանին/մասնավորապես 10-րդ և 11-րդ հումանիտար հոսքերի սաները/ ներկայացրեց աշնանային երաժշտական-գեղարվեստական ինքնատիպ տրամադրություն:Աշնան գունապնակը՝ իր վառ գույներով, ներկայացրին 9-րդ Ա դասարանի սաները/դասղեկ՝…
Նոյեմբերի 17-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կայացավ հերթական հանդիպումը` «Նախընտրելի մասնագիտության բնութագրիչները» թեմայով` 8-րդ Ա դասարանի 18 աշակերտների հետ:Հանդիպման նպատակն էր նախընտրելի մասնագիտությունների հիմնական բնութագրիչների հետ ծանոթացումը:
Խնդիրները
1. Բացատրել, թե ինչ է մասնագիտության բնութագրիչը,
2. սովորողներին ծանոթացնել նախընտրելի մասնագիտությունների հիմնական բնութագրիչներին:
Դասընթացի սկզբում անկաշկանդ մթնոլորտ…
Այլ խոսքերով, մարդուն երջանկացնել նշանակում է թույլ տալ նրան ամբողջ կյանքում զբաղվել սիրած գործով և հաճույք ստանալ իր մասնագիտական գործունեությունից:
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի 9-րդ դասարանում կայացավ «Մասնագիտական կողմնորոշում» թեմայով դասընթաց /Դասընթացավար ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ժաննա Վարդանյան/:
Թեմա. Կյանքի ուղղու և մասնագիտական ընտրության հարցում դպրոցականներին օգնելու տարբեր ռազմավարությունները…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի ԱԽ-ի մշակութային հանձնախումբը սովորողների հետ դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ Ռիմա Մկրտչյանի գլխավորությամբ կազմակերպեց «Հովհաննես Թումանյանի հեքիաթները» բեմականացում: Խմբի ելույթը անչափ գունեղ էր, հետաքրքիր ստեղծագործական և բեմադրական մտահղացումներով : Գեղեցիկ ձևավորումը,վառ երանգներով հագուստները և կատարման դերասանական ոճը անկրկնելի տպավորություն թողեցին երեխաների, ուսուցիչների և ծնողների վրա: Այս ամենը, իհարկե,…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…
Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF
Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…
Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ