Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կայացավ ԾԽ հերթական սեմինար-պարապմունքը «Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» ծրագրի շրջանակներում. դասընթացավար՝ Անի Ավետիսյան:
Թեման. Ի՞նչ է պատիժը: Պատժի տեսակները:
Նպատակները
Հասկանալ
1/Ֆիզիկական և հուզական պատժի հայեցակարգերն ու ձևերը:
2/Ինչու՞ է պատիժն անարդյունավետ և վնասակար:
3/Ինչու՞ է պատիժը դեռևս կիրառվում,թեև այն անարդյունավետ…
Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցի VIIIբ դասարանի աշակերտները դասղեկ Ս. Ղազարյանի գլխավորությամբ կազմակերպել էին «Թեյախմություն»:
Թեյախմությանը ներկա էին դպրոցի տնօրենությունը, ուսուցիչներ և ծնողներ: Այն սկսվեց պարային համարով, այնուհետև ներկայացվեց թեյի ծագումնաբանությունը: Աշակերտները պատրաստել էին մի շարք հարցեր, որոնք ուղղված էին ուսուցիչներին, և մինչ ուսուցիչները մտածում էին տրված հարցերի շուրջ, աշակերտները…
Այսօր` դեկտեմբերի 13-ին, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 8-րդ «բ» դասարանի ծնողական լսարանում «Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» դասընթացի թեման «Երեխաների իրավունքներն ու պարտականություններն» էին:
Ի հեճուկս ժամանակակից տեսությունների, ծնողները սահմանեցին երեխաների պարտականությունները, տանը դպրոցում և համայնքում:
Դասընթացավար Հասմիկ Մեսրոպյանը երեխայի իրավունքների մասին միջազգային կոնվենցիան համադրեց հայկական ընտանիքի բարոյական դաստիարակությանը և տարբերակեց…
Բաց դաս «Կենսաբանություն» առարկայից
Դեկտեմբերի 6-ին դպրոցի կենսաբանության ուսուցչուհի Գ.Հակոբյանը XI Ե դասարանի աշակերտների մասնակցությամբ անցկացրեց դաս «Մարդու ժառանգական հիվանդությունները» թեմայով: Դասը հագեցած էր ուսումնական նոր մեթոդներով, թեմային վերաբերող նկարներով, հետաքրքրաշարժ նյութերով:
Զրը՜նգ, զրը՜նգ…Ծոր է տալիս զանգը դպրոցի…Արդեն 50 տարի, 50 սեպտեմբեր, 50 աշուն, ձմեռ, գարուն…Մի ամբողջ կյանք…
Երջանիկ վայրկյաններ ապրեց Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի մանկավարժական կոլեկտիվը դեկտեմբերի 2-ին Գ.Սունդուկյանի անվան ազգային ակադեմիական թատրոնում:
Վերհուշն ու ներկան միախառնվել և դահլիճ էին բերել զգացմունքներ, որոնք երախտագիտություն ու…
Ուրախություն, ծիծաղ, խնդություն ու տխրություն միահյուսվել է Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 1-ին «ա» դասարանում:
Նախ ոգեկոչման մոմավառություն էր երկրաշարժի զոհերի հիշատակին: Այդ պատմությանը երեխաները ծանոթացան չար հեքիաթի ձևաչափով...
Ապա… ապա ծննդյան տոն էր, ապա բարեմաղթանքներ ու ժպտուն աչքեր:
Մալենայի և Արմենի ծննդյան օրն էր
-Այո՛, երեխաներ, վշտի ամպն այսպես…
Լինում են պահեր, երբ բառերն անգամ համրանում են․․․
Այդպիսի մթնոլորտ էր Վանաձորի N 18 միջնակարգ դպրոցի 11-րդ «Ա» դասարանում։ Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի, դպրոցի փոխտնօրեն՝ Տաթևիկ Մարաբյանը կազմակերպել էր գրաքննադատական դաս-միջոցառում՝ նվիրված Հովհաննես Թումանյանի պոեմներին։ Միջոցառման մասնակիցները հայտնվեցին պոեմների աշխարհում և ամբողջովին վերապրեցին մեծ լոռեցու արվեստի վեհությունը՝ հայտնվելով Լոռվա…
Դեկտեմբերի 6-ին կրթության և գիտության նախարարության «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնի երգարվեստի խմբակը մասնակցեց ՀՀ Շիրակի մարզպետարանի կողմից կազմակերպված Հոգևոր երգերի մարզային 4-րդ փառատոնին՝ նվիրված 1988 թվականի երկրաշարժի անմեղ զոհերին: Միջոցառումն անցկացվեց Գյումրու Սուրբ Հակոբ Մծբնեցի եկեղեցում` մարզի երաժշտական և արվեստի դպրոցների, մանկապատանեկան կենտրոնների երգչախմբերի և այլ անհատ կատարողների մասնակցությամբ:
Փառատոնին…
‹‹Ձեռքդ դի´ր նախահայրերիդ հզոր աջի մեջ և դու պիտի զգաս,
թե ինչպես ուժեղ է զարկում սիրտդ, զորեղանում բազուկդ, պողպատանում կամքդ››։
Գ․ Նժդեհ
ԿԳՆ ‹‹Ընտանիք›› մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնը նոյեմբերի 22-ից 25-ը ՀՀ սահմանամերձ Տավուշի մարզում իրականացրեց կրթամշակութային ծրագիր՝ ‹‹Ես մի զարկն եմ քո բազկի›› խորագրով։
Ծրագրի նպատակն էր ծանոթանալ…
Այսօր երկրաշարժի 29-րդ տարելիցն է: Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 5-րդ բ դասարանում ոգեկոչման ճեպադաս կայացավ:
Դասղեկ Արաքսյա Քարամյանն մեկ տասնյակը բոլորած աշակերտներին ծանոթացրեց մեր պատմության օրվա` 1988թ. դեկտեմբերի 7-ի արյունոտ էջին:
Յոթնախորհուրդ վառվող մոմերի ներքո նորաբողբոջ ծառի խորհուրդը ապագայի հավատն ու հույսը դրոշմեց փոքրիկների աչքերում:
- Մայրիկս ինձ այդ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան