Մեր պատանիների և աղջիկների կյանքում առաջնային են առողջ կենսակերպը և միջանձնային առողջ հարաբերությունները:
Այն կարևորագույն նախապայման է, որն ազդում է անհատի ձևավորման վրա:
Օրերս «Առողջ կենսակերպ» խորագրով բանավեճ նախաձեռնեց աշակերտական խորհուրդը, որին մասնակցում էին IX-XI դասարանների աշակերտները:
Խմբերը ձևավորվեցին վիճակահանությամբ, աշակերտները ընտրել էին տարաբնույթ հարցեր:
Բանավեճի նպատակն էր աշակերտների մեջ …
Մարտի 7-ին կրթության և գիտության նախարարության «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնում նորաստեղծ երգարվեստի խմբակի նախաձեռնությամբ անցկացվեց «Մայր իմ անուշ ու անգին» խորագրով միջոցառում՝ նվիրված Կանանց միջազգային օրվան:
Միջոցառման նպատակն էր ներկայացնել հայ կնոջ հավաքական կերպարը, կարևորել նրանց դերակատարությունը հասարակական ու ընտանեկան կյանքում և գնահատել հերոս մայրերի ոգու արիությունը:
Ցերեկույթին ներկա էին…
Ֆրանկոֆոնիայի միջազգային օրվան նվիրված, ՀՀ Սյունիքի մարզային հանրակրթական ուսումնական հաստատություններում նախատեսված միջոցառումների համատեքստում մարտի 7-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի գրադարանում կազմակերպվեց ֆրանկոֆոն հերթական միջոցառումը, այն է` գրքի քննարկում: Քննարկման նյութը Գի դը Մոպասանի «Զարդը» նովելն էր, իսկ գրադարանի հյուրը 9-րդ «ա» դասարանը:
Աշակերտների վերլուծությունից և, «Ինչու՞ ենք քննարկում այս նովելը»,…
Կարգապահությունը աշակերտի վարքի կարգավորման արդյունավետ ձև է համարվել մշտապես: Այն ապահովում է կոլեկտիվում նրա գործողությունների համաձայնեցումը:
Ուսումնական հաստատության ներքին կարգապահական կանոնները գործատուի ներքին իրավական ակտ է, որը կանոնակարգում է թե՛ աշխատողի, թե՛ սովորողի և՛ իրավունքները, և՛ պարտականությունները, և պատասխանատվությունը աշխատանքային ռեժիմի նկատմամբ:
Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի Աշակերտական հերթապահությունը թիմային…
Մարտի 5-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցում ՀՀ Կրթության զգային ինստիտուտի Կապանի մանաճյուղի մասնագետները և տնօրեն Մագդա Գևորգյանը կատարեցին ներառական կրթության մշտադիտարկում, որի շրջանակում` և՛ դասալսումներ, և՛ կոլեգիալ կառավարման խոհուրդների հետ հանդիպումներ և ուսուցիչների հետ վերլուծական քննարկումներ
Դպրոցը 2013թվականից իրականացնում է «Ապրել միասին, սովորել միասին, որակյալ ներառական կրթության…
Կան նշանավոր դեմքեր,կան նշանավոր երևույթներ և իրադարձություններ, որոնք մարդուն ուղեկցում են ամբողջ գիտակցական կյանքում. Մարդու կյանքի լավագույն ուղեկիցն է Գիրքը, հայ մարդուն վաղ մանկությունից մինչև խոր ծերություն ուղեկցում ու խրատում են ամենայն հայոց բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի գրվածքները՝ բացելով նրա առջև լուսավոր հեռուներ, և, իհարկե, լեզուն՝ հրաշափառ մայրենին, որի արժևորումը, նրանով…
Գարունը այնքա'ն ծաղիկ է վառել,
Գարունը այնպե'ս պայծառ է կրկին.
֊Ուզում եմ մեկին քնքշորեն սիրել,
Ուզում եմ անուշ փայփայել մեկին...
Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցի 9ա դասարանը, դասղեկ՝ Գ. Հակոբյանը և ԴԱԿ՝ Անի Ավագյանը գարնանային ջերմ մթնոլորտ էին ստեղծել դպրոցում դեռ վաղ առավոտից։
Աշակերտները դպրոցի մուտքից ձնծաղիկներով…
Մարտի 5-ին ՈՒրասարի հիմնական դպրոցի VII-VIII դասարաններում հանրահաշվի դասը սովորականից տարբերվող էր։ Դասը վարում էր VII դասարանի աշակերտուհի Հռիփսիմե Ամիրխանյանը։ VII դասարանում դասի թեման էր «Գծային հավասարումներ»-ը, VIII դասարանում՝ «Մեկ անահայտով գծային հավասարումների և անհավասարումների համակարգեր, համախմբեր»-ը։ VIII դասարանին հանձնարարվեց ամփոփիչ թեմատիկ աշխատանք։ Հռիփսիմե Ամիրխանյանը ներկայացրեց VII դասարանի դասի նպատակը…
Մարտի 2-ին ՈՒրասարի հիմնական դպրոցում «Դասը վարում են աշակերտները» խորագրով ուսուցչուհու փոխարեն «Խոզն ու ագռավը» թեման վարեց III դասարանի աշակերտուհի Աննա Ջանոյանը: Օգտագործելով T-աձև աղյուսակը՝ աշակերտները բնութագրեցին բնագրի հերոսներին: Ամրապնդեցին լեզվական իմացությունները: Կատարեցին տարբեր առաջադրանքներ՝ եզակի թվով գոյականները դարձնելով հոգնակի, տրված բառերի հոմանիշները գտնելով բնագրից, դասից դուրս գրելով ուղղագրական բառեր…
Քաղացիական պաշտպանության միջազգային օրվան՝ մարտի 1-ին նվիրված Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 1-12-րդ դասարաններում անցկացվեցին գործնական պարապմունքներ ու զրույցներ՝ «Փրկարարական և տարհանման միջոցառումների իրականացումը» թեմայով:
5-12-րդ դասարաններում զինղեկի և դասղեկների նախաձեռնությամբ անցկացվեցին փրկարարական, տեղահանման և առաջին բժշկական օգնության միջոցառումներ ՝ օգտագործելով շինա, անշարԺացնող պարագաներ, պատգարակ, շնչադիմակ և այլն: Առավել …
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան