ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Պատրաստ եղի՛ր դիմակայել աղետին

Մարտի 5, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Քաղացիական  պաշտպանության  միջազգային   օրվան՝  մարտի 1-ին նվիրված  Լճաշեն գյուղի  Ա.Տեր-Գրիգորյանի  անվան միջնակարգ  դպրոցի  1-12-րդ  դասարաններում անցկացվեցին   գործնական  պարապմունքներ   ու զրույցներ՝  «Փրկարարական  և տարհանման միջոցառումների  իրականացումը» թեմայով:

5-12-րդ դասարաններում  զինղեկի  և դասղեկների  նախաձեռնությամբ  անցկացվեցին  փրկարարական, տեղահանման և առաջին  բժշկական  օգնության  միջոցառումներ ՝  օգտագործելով  շինա, անշարԺացնող պարագաներ, պատգարակ, շնչադիմակ և  այլն: Առավել  ուշագրավ  էին  1-4-րդ  դասարանների  աշակերտների  «Պատրաստ  եղիր  դիմակայել աղետին» զրույցներն ու միջոցառումները: Դասասենյակների  կահավորանքը, ուսուցիչների մեղմ  ժպիտը տրամադրող էր. Հետաքրքիր ծրագիր էր սպասվում: Այն  կազմակերպել  էր տարրական կրթության  մեթոդական  միավորման նախագահ Վարսիկ  Կարապետյանը:

Հնչեցին զանգերը, և ազդարարվեց տագնապ: Զգացվեց, որ աշակերտները լավ պատկերացում ունեին կրակի, երկրաշարժի,ջրհեղեղի,գազի թունավորումների և  տարերքի այլ ընդվզուների  մասին:

Փոքրերի ասմունքը, երգը, նվագները ներթափանցված  են  հույզով, գիտելիքներով  ու  ուսուցողական  տրամադրությամբ:

1-ին ա, բ     դասարաններում  կազմակերպվեց  գործնական  պարապմունք՝ ինչպես  պաշտպանվել  երկրաշարժի  ժամանակ:Երեխաները   ցուցադրեցին  իրավիճակները

- մտնել  նստարանների  տակ

- կանգնել սենյակի  ամուր պատի  տակ

- պայուսակը գլխին՝ դուրս  գալ  ամենամոտ դռնից

2-րդ ա  դասարանում տարերային  աղետների  մասին  զրույց վարեց դասվար  Հ.Առաքելյանը:

3-րդ ա, 4-րդ ա, բ   դասարաններում   անցկացվեցին   զրույցներ  տարբեր  իրավիճակներում անվտանգության  կանոններն  իմանալու և  դրանք  կիրառելու  մասին:

Այստեղ  նույնպես  կատարվեց գործնական  աշխատանք ՝   երկրաշարժից, ջրհեղեղից, հրդեհից  պաշտպանվելու  համար:Երեխաները ճիշտ  կատարեցին  հրահանգները:

Կարևորեցին  այն   հանգամանքը , որ  բոլոր  դեպքերում պետք է ճիշտ  կողմնորոշվել  և  հնարավորության  դեպքում իրենց  հետ  վերցնել  փաստաթղթերը  և  առաջին  օգնության  դեղարկղը:

Գործնական  պարապմունքի  ավարտին  դպրոցի  տնօրեն  Ա.Մուրադյանը  շնորհակալություն  հայտնեց բոլոր  մասնակիցներին և կազմակերպիչներին  միջոցառումներն  ու  գործնական  պարապմունքը պատշաճ մակարդակով  անցկացնելու  համար  և  շեշտեց  դրանց  դաստիարակչական մեծ նշանակությունը աշակերտների  գիտելիքները  հարստացնելու  և  բոլորին տարերային  աղետներին  պատրաստ  դարձնելու   ուղղությամբ:

Տնօրենի՝ մասնագիտացված  կրթական աջակցությունների գծով տեղակալ՝ Ն.Դավթյան

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: