ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Պատրաստ եղի՛ր դիմակայել աղետին

Մարտի 5, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Քաղացիական  պաշտպանության  միջազգային   օրվան՝  մարտի 1-ին նվիրված  Լճաշեն գյուղի  Ա.Տեր-Գրիգորյանի  անվան միջնակարգ  դպրոցի  1-12-րդ  դասարաններում անցկացվեցին   գործնական  պարապմունքներ   ու զրույցներ՝  «Փրկարարական  և տարհանման միջոցառումների  իրականացումը» թեմայով:

5-12-րդ դասարաններում  զինղեկի  և դասղեկների  նախաձեռնությամբ  անցկացվեցին  փրկարարական, տեղահանման և առաջին  բժշկական  օգնության  միջոցառումներ ՝  օգտագործելով  շինա, անշարԺացնող պարագաներ, պատգարակ, շնչադիմակ և  այլն: Առավել  ուշագրավ  էին  1-4-րդ  դասարանների  աշակերտների  «Պատրաստ  եղիր  դիմակայել աղետին» զրույցներն ու միջոցառումները: Դասասենյակների  կահավորանքը, ուսուցիչների մեղմ  ժպիտը տրամադրող էր. Հետաքրքիր ծրագիր էր սպասվում: Այն  կազմակերպել  էր տարրական կրթության  մեթոդական  միավորման նախագահ Վարսիկ  Կարապետյանը:

Հնչեցին զանգերը, և ազդարարվեց տագնապ: Զգացվեց, որ աշակերտները լավ պատկերացում ունեին կրակի, երկրաշարժի,ջրհեղեղի,գազի թունավորումների և  տարերքի այլ ընդվզուների  մասին:

Փոքրերի ասմունքը, երգը, նվագները ներթափանցված  են  հույզով, գիտելիքներով  ու  ուսուցողական  տրամադրությամբ:

1-ին ա, բ     դասարաններում  կազմակերպվեց  գործնական  պարապմունք՝ ինչպես  պաշտպանվել  երկրաշարժի  ժամանակ:Երեխաները   ցուցադրեցին  իրավիճակները

- մտնել  նստարանների  տակ

- կանգնել սենյակի  ամուր պատի  տակ

- պայուսակը գլխին՝ դուրս  գալ  ամենամոտ դռնից

2-րդ ա  դասարանում տարերային  աղետների  մասին  զրույց վարեց դասվար  Հ.Առաքելյանը:

3-րդ ա, 4-րդ ա, բ   դասարաններում   անցկացվեցին   զրույցներ  տարբեր  իրավիճակներում անվտանգության  կանոններն  իմանալու և  դրանք  կիրառելու  մասին:

Այստեղ  նույնպես  կատարվեց գործնական  աշխատանք ՝   երկրաշարժից, ջրհեղեղից, հրդեհից  պաշտպանվելու  համար:Երեխաները ճիշտ  կատարեցին  հրահանգները:

Կարևորեցին  այն   հանգամանքը , որ  բոլոր  դեպքերում պետք է ճիշտ  կողմնորոշվել  և  հնարավորության  դեպքում իրենց  հետ  վերցնել  փաստաթղթերը  և  առաջին  օգնության  դեղարկղը:

Գործնական  պարապմունքի  ավարտին  դպրոցի  տնօրեն  Ա.Մուրադյանը  շնորհակալություն  հայտնեց բոլոր  մասնակիցներին և կազմակերպիչներին  միջոցառումներն  ու  գործնական  պարապմունքը պատշաճ մակարդակով  անցկացնելու  համար  և  շեշտեց  դրանց  դաստիարակչական մեծ նշանակությունը աշակերտների  գիտելիքները  հարստացնելու  և  բոլորին տարերային  աղետներին  պատրաստ  դարձնելու   ուղղությամբ:

Տնօրենի՝ մասնագիտացված  կրթական աջակցությունների գծով տեղակալ՝ Ն.Դավթյան

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…