Օրացույցի ամենաերիտասարդ տոներից մեկը՝ սպորտի միջազգային օրը, մեծ շուքով նշվեց Մասիս քաղաքի հ3 հիմն. դպրոցում, որին հրավիրված էին Մասիս քաղաքի քաղաքապետ պրն. Դ. Համբարձումյանը,
Մասիսի զարգացման կենտրոնի տնօրեն պրն Ս. Հովհաննիսյանը,Սբ. Թադեոս եկեղեցու հոգևոր հովիվ տեր քահանա Արարատ Օրդոյանը, ՀՖԿՍՊԻ մարզչամանկավարժական ֆակուլտետի դեկան Գ. Սարգսյանը, դասախոսներ, մարզիչներ, մարզասերներ։
Միջոցառման մեկնարկը…
05.04.2018թ. Կապանի N13 հիմնական դպրոցի ուսուցչի օգնականները Սուրբ Զատիկ տոնին նվիրված միջոցառում կազմակերպեցին: Աշակերտներն իրենց հետ բերել են տոնի հետ կապված զանազան պարագաներ՝ ճուտիկներ, աճեցրած ցորեն, մոմեր, կոտրել են ներկած ձվերը:
Ներկայացրին Սուրբ Հարության տոնի խորհուրդը, երգեցին, պարեցին, արտասանեցին և ուրախ տրամադրություն հաղորդեցին ներկաներին: Ավարտին միմյանց ողջունեցին «Քրիստոս հարյավ ի…
Հպարտորեն նշում ենք, որ 2018թ. մարտին Ստրասբուրգում ԵԽ տեղական ինքնակառավարման մարմինների Կոնգրեսի 34-րդ նստաշրջանին հետևելու համար Հայաստանից մեկնած պատվիրակության մասնակիցների շարքում էր մեր դպրոցի 10-րդ դասարանի /տնտեսագիտական հոսք/ աշակերտ Էդմոնդ Սիմոնյանը:
Ողջունելի է մեր սանի պատրաստակամությունը միջազգային սեմինարներին մասնակցելու առումով, ինչի արդյունքում նա իր մտահորիզոնում ամբարեց անկողոպտելի տպավորություններ և հասավ…
7-րդ Բ դասարանում «Կենսաբանություն» առարկայից (ուսուցչուհի Ժ.Ավագյան) «Սողունների դաս» թեեմայի ամփոփումն էր: Դասի ընթացքում աշակերտները ներկայացրին սողուններին բնորոշ հատկությունները, որպես ցամաքային առաջին իսկական կենդանիներ, ձեռք բերած հատկանիշները և համեմատեցին երկկենցաղների հետ: Օգտվեցին esource.armedu.am կայքի նյութերից, իմացած գիտելիքներն ամրապնդեցին գծապատկերների և թեստային աշխատանքների միջոցով:
Դասն ամփոփվեց հարցերի միջոցով:
Գեղարքունիքի մարզ Լճաշենի…
Կրթական գործընթացի բարելավման գործում հույժ կարևոր է առարկայական օլիմպիադաների դերը,այն խթանում է սովորողի մոտ ձգտելու,ամրապնդելու և գիտելիքները առավել կատարելագործելու ողջունելի մղումները:
2017-2018 ուսումնական տարում Աբովյանի Ա.Վանոյանի անվան թիվ 6 ավագ դպրոցի սաները ցուցաբերեցի ակտիվ ու արդյունավետ մասնակցություն առարկայական օլիմպիադաների ոլորտում՝ արձանագրելով ողջունելի ցուցանիշներ՝ տարբեր առարկաներից:Դպրոցի սաներից 23-ը, տարածքային փուլում զբաղեցնելով…
Ապրիլի 6-ին դպրոցի աշակերտական խորհուրդը գեղեցիկ նախաձեռնությամբ հանդես եկավ՝ կազմակերպելով միջոցառում՝ նվիրված մայրության և գեղեցկության տոնին: Միջոցառումն առանձնահատուկ էր նրանով, որ մասնակիցները IV-XI դասարանների տղաներ էին: Միջոցառումը համեմված էր կենդանի կատարումներով՝ դհոլ, դուդուկ, կիթառ: Միջոցառումն ուղեկցվում էր տեսասահիկներով:
Աշակերտական խորհրդի նախագահ՝ Մ. Ղուկասյան
Օ~ բնություն, օ մայր,
Մշտահոլով, մշտագո և մշատատև...
Այսօր` ապրիլի 6-ին, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 3-րդ «բ» դասարանի դասվար Մելադա Սահակյանը ներկայացրեց 2018թ. գարնան գույներով հորինվածքը` դաս-հանդես ձևաչափով:
Ողողված լույսերի տարափով, հեղեղված ուրախության կոհակներով, ողջունելով խորհուրդը գարնան, մանուկները փառաբանեցին կնոջը, աղջկան, մորը, մայր բնությունը:
Ծրագիրը…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Մանուկ Մկրտչյանն այցելել է Երևանի Վարդգես Պետրոսյանի անվան թիվ 51 հիմնական դպրոց, որտեղ նա ծանոթացել է ուսումնական գործընթացին: ԿԳ նախարարի տեղակալը ներկա է գտնվել դպրոցում կազմակերպված «Հավերժի ճամփորդները» խորագրով գրական միջոցառմանը՝ նվիրված մեծանուն գրող Եղիշե Չարենցին և հայտնի սիրերգակ Սայաթ-Նովայի հիշատակին:
Միջոցառման ավարտին՝ ԿԳ…
Զատիկի լավ նախապատրաստումը համարվում է բարեգործություն: Սուրբ տոնի նախաշեմին հատկապես արժեքավոր է այցելությունները հիվանդներին, միայնակ տարեցներին:
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի աշակերտական խորհուրդը ԴԱԿ Ռիմա Մկրտչյանի նախաձեռնությամբ և Կապանի Վորլդ Վիժն կազմակերպության աջակցությամբ այցելեցին Ձորք թաղամասում ապրող տարեցներին:
Տատիկ պապիկների համար Սուրբ Զատիկ կամ Հիսուս Քրիստոսի հրաշափառ Հարության տոնի…
2018թ.... Մարտի 25... Օրը փառահեղ հաղթանակով ամփոփեց Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի խելացիների մի խումբ՝ մասնակցելով «Հայ ասպետ» հեռուստատեսային մրցախաղին ( խումբը հավաքեց 21 միավոր ): Խաղին մասնակցող խումբը իր ուսուցիչների հետ արժանացավ արդար գնահատականի՝ հաղթանակի բերկրանք պարգևելով ուսուցիչներին, աշակերտներին և ծնողներին: Շնորհակալություն ենք հայտնում դպրոցի ուսուցիչներ Կ.Մովսեսյանին (պատմ.ուս.),…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան