Տոնական և հաճելի անակնկալներով լեցուն էր գարնան առաջին օրը Ջերմուկի Մաքսիմ Գորկու անվան թիվ 1 հիմնական դպրոցի 3-րդ դասարանի սաների համար: Տոնական ու բեմական զգեստներով ահա նրանք հայտնվում են դպրոցի առաջին հարկի ճեմասրահում. նորից ու նորից շտկում և ուղղում են իրենց գլխարկը, գոտին կամ էլ` շապկի թևքերի ծալքերն այնպես, որ…
Մարտի 16-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի IIա դասարանի աշակերտները տեխնոլոգիայի ուսուցչուհի Ջ. Վարդանյանի և դասվար Փ. Խաչատրյանի հետ այցելեցին «Սալյուտ» մանկական սրճարան:
Թեման`«Տեխնոլոգիա» առարկային ինտեգրված ձեռնատիրական կրթության բաղադրիչի «Ինչպիսի՞ն պետք է լինի ձեռներեցը և ի՞նչ հատկանիշներ պետք է ունենա»:
Նպատակը` մոտիկից ծանոթանալ ձեռներեցին` ակնկալելով իրենց հուզող…
Մարտի 16 - ին Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցում անցկացվեց լինգաֆոնային դաս, որը, լինելով համակցված, ավելի հետաքրքրեց աշակերտներին, և գիտելիքների ընկալումը դարձավ ավելի աշխույժ և յուրօրինակ. աշակերտները ներկայացրին Սարդարապատի հերոսամարտերի մասին պատմությունը, որը լինգաֆոններով լսեցին ու սահուն վերարտադրեցին անգլերենով և ռուսերենով:
Դպրոցի զինղեկ Հ.Մեսրոպյանը հանդես եկավ…
15.03.2018թ. Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ «Կենգուրու 2018» միջազգային մաթեմատիկական մրցույթը, որին մասնակցեց 3-9-րդ դասարանների բոլոր ցանկացող աշակերտները: Այս տարի լրանում է «Կենգուրու» մրցույթի և մրցույթի շնորհիվ ՀՀ-ում և Արցախում ձևավորված յուրօրինակ ու հզոր մանկական շարժման 10 տարին: «Կենգուրուն» միակ մրցույթն է, որ երբևէ այսպիսի ոգևորություն է առաջացրել հայ…
15.03.2018թ. My dear, dear Mummy! I love you very much…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի անգլերենի ուսուցչուհի Լարիսա Ղազարյանի «Ես սիրում եմ իմ մայրիկին» խորագրով դաս-միջոցառումը (V ա դաս.) ձոն էր՝ նվիրված մայրերին, որը հնչեց հայ անվանի հեղինակների ստեղծագործությունների և սիրված երգերի հուզիչ ելևէջներով (հայերեն, անգլերեն): Ասմունքեցին մորը նվիրված լավագույն բանաստեղծություններից,…
Մարտի 15-ին Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոց 9-րդ Դ դասարանի աշակերտները ( դասղեկ՝ Մ.Դանիելյան ) այցելեցին ՀՀ ճարտարապետության և շինարարության ազգային համալսարան, որտեղ նրանք շրջայց կատարեցին՝ ծանոթանալով համալսարանի ֆակուլտետներին, լաբորատորիաներին, որոնք հագեցած էին ուսումնական անհրաժեշտ պարագաներով և տեխնիկայով:
Հանդիպման վերջում աշակերտները լսեցին համալսարանի ձեռքբերումների և հաջողությունների մասին:
…
Մայիսյան հերոսամարտերից հետո իրականացավ հայ ժողովրդի դարավոր երազանքը` ձեռք բերեց անկախություն և հիմնադրվեց Հայաստանի Առաջին Հանրապետությունը: 1920թ իշխանությունը փոխվեց և կազմավորվեց Խորհրդային Հայաստանը, որն իր գոյությունը պահպանեց մինչև 1991թ.: 1991թ. սեպտեմբերի 21-ից ձևավորվեց Հայաստանի Երրորդ Հանրապետությունը:
Այո՛, մենք պետություն կերտող ժողովուրդ ենք: Ինչքան էլ ճնշում, հալածում…
Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում մարտի 12-ին, առավոտյան դպրոցում տիրում էր տոնական տրամադրություն, օդը լիքն էր գարնան վառ արևով:
Աշակերտական խորհուրդը հաճելի անակնկալ էր պատրաստել համար:
Դպրոցի կամարների ներքո հնչում էր հոգեպարար երաժշտություն, աշակերտները ջերմ ժպիտով, ուրախությամբ և երախտագիտության զգացումով դիմավորում էին իրենց սիրելի ուսուցչուհիներին՝ նրանց նվիրելով վարդեր և…
ՀՀ ԿԳՆ Կրթության ազգային ինստիտուտի Կապանի մասնաճյուղը և Սյունիքի մարզպետարանի կրթության, մշակույթի և սպորտի վարչությունը մշտադիտարկումների իրականացման շրջանակներում Կապանի N13 հիմնական դպրոցում իրականացրեց դասալսումներ, ուսումնասիրվեց ուսուցման գործընթացի կազմակերպման ժամանակակից ձևերի և մեթոդների, սովորողների առաջադիմու թյան գնահատման նոր համակարգի կիրառման վիճակը, չափորոշչահեն կրթություն իրականացնելու ուսուցիչների կարողությունները և առկա դժվարությունները: Կազմակերպվեց դպրոցի…
Մարտի 12-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ «Ընթերցման հանրապետական օլիմպիադա-2018» միջոցառման 1-ին և 2-րդ փուլերը: Միջոցառմանը մասնակցում էին VI «ա» և «բ» դասարանների 13 աշակերտ:
Նախապես կազմված ժյուրիի անդամների ներկայությամբ աշակերտներն իրենց ընտրած գրքից կարդացին հատված (առնվազն 10 տող): Ժյուրիի առավելագույն գնահատականին արժանացած աշակերտները հրավիրվեցին դպրոցական 2-րդ փուլին, որի…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան