ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Ընտանիք» կենտրոն. «Մայր իմ անուշ ու անգին» խորագրով միջոցառում՝ նվիրված Կանանց միջազգային օրվան

Մարտի 12, 2018
Դպրոցական անցուդարձ Լուրեր կազմակերպություններից

Մարտի 7-ին կրթության և գիտության նախարարության «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնում նորաստեղծ երգարվեստի խմբակի նախաձեռնությամբ անցկացվեց «Մայր իմ անուշ ու անգին» խորագրով միջոցառում՝ նվիրված Կանանց միջազգային օրվան:

Միջոցառման նպատակն էր ներկայացնել հայ կնոջ հավաքական կերպարը, կարևորել նրանց դերակատարությունը հասարակական ու ընտանեկան կյանքում և գնահատել հերոս մայրերի ոգու արիությունը:

Ցերեկույթին ներկա էին Գյումրու Սուրբ Աստվածածին եկեղեցու երգչախմբի ղեկավար Սաթիկ Վարդանյանը, Գյումրու կրթամշակութային հաստատությունների դասախոսներ, երաժիշտներ, մանկավարժներ, ծնողներ և սաներ:

Երգչախումբը հանդես եկավ տարալեզու և քառաձայն թեմատիկ երգերի կատարմամբ, որը մեծ հիացմունք պատճառեց ներկաներին և մտովի տեղափոխեց բարությունն ու հրաշագործությունն ամփոփող մայրական աշխարհ: Ժողովրդական ու ազգային պարերի, դուդուկի համակցմամբ երգչախմբի մատուցած երգերն ավելի ներդաշնակ ու ամփոփիչ դարձրին տոնակատարությունը:

Միջոցառման մասնակիցներն, արտահայտելով իրենց խոնարհումի առհավատչյան, արժևորեցին հայուհու կերպարը, նրա անգնահատելի դերն՝ ամուր ու ավանդական ընտանիքի կայունության և հայրենասիրական վեհ արժեքներ դաստիարակելու գործում:

Միջոցառման ավարտին կենտրոնի տնօրեն Ա. Մինասյանը ևս շնորհավորանքի խոսքեր ուղղեց կանանց և աղջիկներին գարնանային հիասքանչ տոնի առթիվ և պատվոգրեր շնորհեց երգարվեստի խմբակի շնորհալի սաներին:

Կենտրոնի գործունեության և միջոցառման վերաբերյալ իրենց տպավորություններով կիսվեցին ներկա գտնվող հյուրերը. «Այս կրթօջախը մեր քաղաքի յուրահատուկ մշակութային կենտրոններից մեկն է համարվում: Այսօր լեցուն ու բովանդակ դարձավ ամեն ինչ: Իմ առանձնահատուկ շնորհակալությունը տնօրինությանը, որ հազարավոր երեխաների համար ճանապարհ են հարթում դեպի գեղեցիկը: Միջոցառումը բարձր մակարդակով էր կազմակերպված, ես լցված եմ սիրով, հիացմունքով, ուրախությամբ: Մենք իսկապես վայելեցինք այս օրը»,- նշեց իր ելույթում դասախոս Սուսաննա Վիրաբյանը:

Միջոցառումը մի հրաշալի առիթ էր մեծարելու և գնահատանքի խոսքեր հղելու մայրերին և քույրերին:

Փոխտնօրեն՝ Ս. Էլբակյան

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: