ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հեքիաթին հյուր… Լինում է, չի լինում

Մարտի 19, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Տոնական և հաճելի անակնկալներով լեցուն էր գարնան առաջին օրը Ջերմուկի Մաքսիմ Գորկու անվան թիվ 1 հիմնական դպրոցի 3-րդ դասարանի սաների համար: Տոնական ու բեմական զգեստներով ահա նրանք հայտնվում են դպրոցի առաջին հարկի ճեմասրահում. նորից ու նորից շտկում և ուղղում են իրենց գլխարկը, գոտին կամ էլ` շապկի թևքերի ծալքերն այնպես, որ ամեն-ամեն ինչ լինի իր տեղում. կոկիկ ու գեղեցիկ:

Ժամանակը, րոպեները և ակնթարթները առաջ սլացան: Հիմա էլ անհամբեր են մայրիկները, տատիկներն ու պապիկները, հյուրերը: Շուտով հնչում է քնքուշ մի մեղեդի և իրար հետևից շքերթի են դուրս գալիս Սուտասանի, Անբան Հուռիի, Ճամփորդները, Կիկոսի մահը, Շունն ու կատուն, Ոսկե Ձկնիկը, Հենզելն ու Գրետելը, Թագավորն ու Չարչին հեքիաթների սիրված հերոսները:

Երգերը, ճկուն ու դիպուկ դատողությունները բարու, չարի, հեքիաթների սկզբի և ավարտի մասին առավել իմաստուն են դարձնում տոնի բովանդակությունը:

Փոքրիկները վստահ նշում են, որ հեքիաթ սիրում են բոլորը՝ թե´ մեծերը, թե´ փոքրերը, և որ հեքիաթի բնորոշ առանձնահատկություններից մեկն էլ այն է, որ այնտեղ կան զարմանահրաշ երևույթներ, առեղծվածային ակնթարթներ, կախարդներ, թռչող գորգեր, կախարդական ծածկոցներ, բացվող ու փակվող սարեր և որ ամենակարևորն է, բարին միշտ հաղթում է չարին, իսկ չարը կործանվում է առմիշտ:

Հեքիաթում կա անզուգական մի լույս, որը միահյուսվում է իրականությանը և բոլոր բոլորի մեջ արթնացնում հույսը, ոգևորությունն ու հավատը: Առանց որոնց անհնար է քայլել առաջ և հավատալ, որ որքան էլ խավարը տիրի, որքան էլ գիշեր ու մութ լինի, բացվելու է առավոտը ու ցողաթաթախ լույսը. երկնքից ժպտալու է ջերմ արևը` հուշելով մեզ. մարդիկ արթնացեք լույս է արդեն, և ես ձեր ուղեկիցն եմ:

Տոնի վերջում յուրովի մեկնաբանվեց «Քաջ Նազար» հեքիաթը, այն անչափ ուրախ էր ծիծաղով լեցուն և արթնացրեց հաճելի տրամադրություն:

Ավելորդ չէ նկատել, որ տոնի սկզբից մինչև վերջ ոսկեհյուս մետաքսի թելի պես ձգվում էր նույն գաղափարը. մարդիկ սիրեցեք միմյանց և մի մոռացեք, որ բարին կանգուն կպահի մեր մոլորակը:

Եկեք բարությամբ լցնենք մեր տունը, մեր բակը, մեր դպրոցն ու դասարանը… Մեր մանկության մոլորակը…

 

Տարրական դասարանների մեթոդ-մասնախմբի ղեկավար Մ.Գրիգորյան

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…