ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հեքիաթին հյուր… Լինում է, չի լինում

Մարտի 19, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Տոնական և հաճելի անակնկալներով լեցուն էր գարնան առաջին օրը Ջերմուկի Մաքսիմ Գորկու անվան թիվ 1 հիմնական դպրոցի 3-րդ դասարանի սաների համար: Տոնական ու բեմական զգեստներով ահա նրանք հայտնվում են դպրոցի առաջին հարկի ճեմասրահում. նորից ու նորից շտկում և ուղղում են իրենց գլխարկը, գոտին կամ էլ` շապկի թևքերի ծալքերն այնպես, որ ամեն-ամեն ինչ լինի իր տեղում. կոկիկ ու գեղեցիկ:

Ժամանակը, րոպեները և ակնթարթները առաջ սլացան: Հիմա էլ անհամբեր են մայրիկները, տատիկներն ու պապիկները, հյուրերը: Շուտով հնչում է քնքուշ մի մեղեդի և իրար հետևից շքերթի են դուրս գալիս Սուտասանի, Անբան Հուռիի, Ճամփորդները, Կիկոսի մահը, Շունն ու կատուն, Ոսկե Ձկնիկը, Հենզելն ու Գրետելը, Թագավորն ու Չարչին հեքիաթների սիրված հերոսները:

Երգերը, ճկուն ու դիպուկ դատողությունները բարու, չարի, հեքիաթների սկզբի և ավարտի մասին առավել իմաստուն են դարձնում տոնի բովանդակությունը:

Փոքրիկները վստահ նշում են, որ հեքիաթ սիրում են բոլորը՝ թե´ մեծերը, թե´ փոքրերը, և որ հեքիաթի բնորոշ առանձնահատկություններից մեկն էլ այն է, որ այնտեղ կան զարմանահրաշ երևույթներ, առեղծվածային ակնթարթներ, կախարդներ, թռչող գորգեր, կախարդական ծածկոցներ, բացվող ու փակվող սարեր և որ ամենակարևորն է, բարին միշտ հաղթում է չարին, իսկ չարը կործանվում է առմիշտ:

Հեքիաթում կա անզուգական մի լույս, որը միահյուսվում է իրականությանը և բոլոր բոլորի մեջ արթնացնում հույսը, ոգևորությունն ու հավատը: Առանց որոնց անհնար է քայլել առաջ և հավատալ, որ որքան էլ խավարը տիրի, որքան էլ գիշեր ու մութ լինի, բացվելու է առավոտը ու ցողաթաթախ լույսը. երկնքից ժպտալու է ջերմ արևը` հուշելով մեզ. մարդիկ արթնացեք լույս է արդեն, և ես ձեր ուղեկիցն եմ:

Տոնի վերջում յուրովի մեկնաբանվեց «Քաջ Նազար» հեքիաթը, այն անչափ ուրախ էր ծիծաղով լեցուն և արթնացրեց հաճելի տրամադրություն:

Ավելորդ չէ նկատել, որ տոնի սկզբից մինչև վերջ ոսկեհյուս մետաքսի թելի պես ձգվում էր նույն գաղափարը. մարդիկ սիրեցեք միմյանց և մի մոռացեք, որ բարին կանգուն կպահի մեր մոլորակը:

Եկեք բարությամբ լցնենք մեր տունը, մեր բակը, մեր դպրոցն ու դասարանը… Մեր մանկության մոլորակը…

 

Տարրական դասարանների մեթոդ-մասնախմբի ղեկավար Մ.Գրիգորյան

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան