ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Մայիսյան հերոսամարտեր

Ապրիլի 13, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Ապրիլի 4-ին Հայաստանի Հանրապետության և Մայիսյան հերոսամարտեր-100 ծրագրի միջոցառումների շրջանակներում Կապանի N13 հիմնական դպրոցի Vա դասարանի սաները այցելեցին Կապանի փարքի սրահ, Արամ Մանուկյանի և Հունան Ավետիսյանի հուշարձանին: Շատ կարևոր է, որ մեր սաները ճանաչեն և ծանոթանան Արամ Մանուկյանի հերոսական գործունեությանը` որպես Հայաստանի առաջին Հանրապետության հիմնադիր, ներքին գործերի նախարար ու այն…

Մարտի 8-ից մինչև ապրիլի 7-ը

Ապրիլի 13, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Մարտի 8-ը Հայաստանում ընդունված մասսայական տոներից մեկն է: Իսկ Հայաստանում մարտ ամսվա 8-րդ օրը տոն դարձնելով չեն սահմանափակվում: Դե, ամեն ազգ, ամեն ժողովուրդ, ամեն հասարակություն ինքն է ընտրում որևէ բան տոնելու իր ձեւը:

Իսկ Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի 7-րդ «ա» դասարանի աշակերտները հենց իրենք էին ընտրել տոնը…

Դեռ ճամփա ունենք...

Ապրիլի 13, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Ապրիլի հինգն է. գարուն ու արև...

Դրսում անդորր է ու խորհրդավոր լռություն: Նույն խորհրդավորությունն է տիրում Վանաձորի թիվ  23 դպրոցի VIIբ դասարանում: Հույզն ու սպասումը, հպարտությունն ու պատասխանտվությունը պարուրել են սովորողների հոգիները:

Հայրենիքը, բանակը, պայքարն ու նվիրումը ներկայացնող բոլոր միջոցառումներն էլ յուրահատուկ ակնածանքով են անցկացվել այս դասարանում: Այս անգամ որոշվել…

Բարի' գալուստ, թռչուններ

Ապրիլի 13, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Ապրիլի 7-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցում կրկնակի տոնական տրամադրություն էր:

Դպրոցի IIIա դասարանի աշակերտները` դասվար Ս. Գրիգորյանի ղեկավարությամբ, ավետում էին գարնան, բնության ու գեղեցկության զարթոնքը` դպրոցը լցնելով գարնանային արևի ջերմությամբ, հայոց աշխարհում ծվարող ու հայոց հողի խաղաղությունը ավետող թռչուններով:

Աշակերտների թռչնակերպ հագուստները ու բեմական շքեղ զարդարանքը…

Դիմավորենք թռչուններին

Ապրիլի 12, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի N13 հիմնական դպրոցի Vա դասարանի աշակերտները դասղեկ Ռիմա Մկրտչյանի նախաձեռնությամբ թռչունների պահպանության միջազգային օրվան նվիրված կազմակերպեցին միջոցառում «ԴԻՄԱՎՈՐԵՆՔ ԹՌՉՈՒՆՆԵՐԻՆ» խորագրով: Օգտագործելով թռչունների մասին իրենց գիտելիքներն ու հնարամտությունը` աշակերտները ինքնատիպ թռչնաբներ, կերակրամաններ պատրաստեցին մեր քաղաքում բնադրող թռչունների համար:

Թռչնաբների պատրաստման համար աշակերտները օգտագործել էին տարբեր նյութեր` փայտ, մետաղե ձողեր, պլաստիկե…

Հայն անմահ է

Ապրիլի 11, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Այդ օրը խորհրդավոր անդորր էր տիրում Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցում: Ապրիլյան ցողաթաթախ ու խաղաղ առավոտներից մեկն էր: Սովորականի նման բացվեց դպրոցի դուռը, բայց ժպտադեմ դռնապանի փոխարեն սովորողներին դիմավորեցին արդեն անմահների շարքը լրացրած ապրիլյան քառօրյա պայքարի աննկուն մարտիկների նկարները: Նրա′նք էին ժպտում բոլորին` ի լուր աշխարհի հայտարարելով.

Հերոսների սերունդները հերոսներ են…

Ապրիլի 11, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Մայիսյան հերոսամարտերի 100-ամյակին նվիրված միջոցառումների ծրագրի շրջանակներում Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VII դասարանում տեղի ունեցավ արիության դաս «Մայիսյան հերոսամարտեր» խորագրով: /Պատմության ուսուցիչ Էդգար Հարությունյան/ Հին ու հայտնի ճշմարտություն է. «Հերոսների սերունդները հերոսներ են…» Այդ ճշմարտության հավաստիքը մեր ժողովրդի բազմադարյա պատմությունն է, մեր քաջարի նախնիների աննախադեպ հաղթանակների վերակերտումը։ Առհավատչյան` Արցախյան հերոսամարտը, մայիսյան,…

Հայրենասիրությունը սկսվում է դպրոցից

Ապրիլի 11, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Ապրիլի 6-ին Վանաձորի թիվ 23 հիմնական դպրոցի Iա դասարանում /դասվար Հ. Սիմոնյան/  հերթական դասղեկի ժամի թեման էր «Հայրենասիրությունը սկսվում է դպրոցից»: Զրույցի միջոցով ուսուցչուհին երեխաներին ծանոթացրեց մեր հերոսական պատմության որոշ էջերին` Ավարայրի ճակատամարտ, Սարդարապատի ճակատամարտ... Ավելի մանրամասնորեն պատմեց ապրիլյան քառօրյա պատերազմի մասին և այն բոլոր հերոսների, որոնք հայրենիքի համար չխնայեցին…

Միջոցառում-վիկտորինա՝ նվիրված անգլերենի տառուսուցման ավարտին

Ապրիլի 11, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Ապրիլի 10-ին Ուրասարի հիմնական դպրոցում անցկացվեց միջոցառում-վիկտորինա՝  նվիրված անգլերենի տառուսուցման ավարտին: 3-րդ դասարանի փոքրիկները  պատասխանեցին բոլոր հարցերին, երգեցին երգեր՝ թվերի և կենդանիների մասին:  Միջոցառումն անցավ ջերմ և աշխույժ մթնոլորտում: Ներկա էին դպրոցի տնօրինությունը, ծնողներ և աշակերտներ: Միջոցառման ավարտին երեխաները արժանացան ժյուրիի գովասանքներին և ստացան հավաստագրեր առ այն, որ արդեն տիրապետում…

Հերթական հանդիպումը ձեռներեցի հետ

Ապրիլի 10, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Ապրիլի 6-ին Վանաձորի Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի IIա դասարանի երեխաները տեխնոլոգիայի ուսուցչուհի ընկեր Վարդանյանի հետ հերթական հանդիպում ունեցան ձեռներեցի հետ: Այս անգամ հանդիպումը «Համով հաց» փռի տնօրեն Սիմակ Անանյանի հետ էր: Երեխաները ծանոթացան հացի թխման գործընթացին, տվեցին իրենց հուզող հարցերը: Նրանց հետաքրքրում էր, թե ձեռներեցն ունի՞ ձեռներեցին հատուկ…

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան