Այդ օրը խորհրդավոր անդորր էր տիրում Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցում: Ապրիլյան ցողաթաթախ ու խաղաղ առավոտներից մեկն էր: Սովորականի նման բացվեց դպրոցի դուռը, բայց ժպտադեմ դռնապանի փոխարեն սովորողներին դիմավորեցին արդեն անմահների շարքը լրացրած ապրիլյան քառօրյա պայքարի աննկուն մարտիկների նկարները: Նրա′նք էին ժպտում բոլորին` ի լուր աշխարհի հայտարարելով.
հանդգնե′ք մոտենալ հայոց հողին, ձեր պիղծ շունչը հեռու′ տարեք հայրենյաց սահմաններից. մեր հողը կժայթքի, և դարերի զայրույթը լավայի նման կապտակի ձեր դեմքին:
Մենք այստե′ղ ենք, կա′նք,
Մարմինն է մեռած. ոգին` կենդանի
Կանգնելու է դեռ ոսոխի դիմաց
Ու տալու հարված` հային արժանի:
Դասամիջոցներին հնչում էին ռազմի երգեր, լսվում էր վաստակավոր արտիստների ասմունքը, ցուցադրվում էին պատառիկներ կինոֆիլմերից:
Միջոցառումը կազմակերպել էին դպրոցի փոխտնօրեններ Գայանե Հակոբյանը, Հրաչիկ Ջուլհակյանը, դասղեկ-դասվարները:
Սովորողները հատուկ ակնածանքով լսեցին ապրիլյան քառօրյայի մասնակից, դպրոցի զիղեկ Արմեն Խանաղյանին: Գնահատանքի ու խոնարհումի խոսք ասացին Գ. Հակոբյանն ու հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Համասփյուռ Խաչատրյանը:
Սովորողներից շատերը զինվորական համազգեստով էին: Առավոտից պատվո պահակները փոխարինում էին միմյանց: Երեխաների երգն ու ասմունքը արտահայտում էին այն մեծ սերն ու նվիրումը, որ ամբարված էր մանկական հոգիներում: Նրանք ասես լռելյայն երդվում էին արժանի հետնորդ դառնալ, շարունակել հայրենյաց նահատակների կիսատ թողած գործը և հող-հայրենին փոխանցել սերունդներին հավելումով...
Բոլոր դասարաններում (5-9-րդ) անցկացվեցին դաս-միջոցառումներ, որոնց ներկա էին դպրոցի նախկին շրջանավարտներ, քառօրյա մարտերի մասնակից զինվորներ Նարեկ Մկրտչյանը և Ռաֆայել Սարգսյանը: Նրանք եղան դասարաններում, պատասխանեցին սովորողներին հուզող հարցերին:
Սրանք դասեր էին, հայրենասիրական դասեր, որոնք երբեք չեն մոռացվի: Յուրաքանչյուր սովորող իր հոգում պահել ու իր հետ տանելու էր մի պատառ այն մեծ սխրանքից, որ կոչվում է հայրենիքի անձնուրաց պաշտպանություն. հայրենիք, հայրենիքի սեր, որը ծնվում է յուրաքանչյուր հայորդու հետ ու երբեք էլ չի մարում. անգամ եթե կրողն արդեն երկնքից է նայում ապրողներին:
Փա′ռք հայ ազգին, որը դեռ ասելիք ունի աշխարհին...
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ