ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հայն անմահ է

Ապրիլի 11, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Այդ օրը խորհրդավոր անդորր էր տիրում Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցում: Ապրիլյան ցողաթաթախ ու խաղաղ առավոտներից մեկն էր: Սովորականի նման բացվեց դպրոցի դուռը, բայց ժպտադեմ դռնապանի փոխարեն սովորողներին դիմավորեցին արդեն անմահների շարքը լրացրած ապրիլյան քառօրյա պայքարի աննկուն մարտիկների նկարները: Նրա′նք էին ժպտում բոլորին` ի լուր աշխարհի հայտարարելով.

հանդգնե′ք մոտենալ հայոց հողին, ձեր պիղծ շունչը հեռու′ տարեք հայրենյաց սահմաններից. մեր հողը կժայթքի, և դարերի զայրույթը լավայի նման կապտակի ձեր դեմքին:

Մենք այստե′ղ ենք, կա′նք,

Մարմինն է մեռած. ոգին` կենդանի

Կանգնելու է դեռ ոսոխի դիմաց

Ու տալու հարված` հային արժանի:

Դասամիջոցներին հնչում էին ռազմի երգեր, լսվում էր վաստակավոր արտիստների ասմունքը, ցուցադրվում էին պատառիկներ կինոֆիլմերից:

Միջոցառումը կազմակերպել էին դպրոցի փոխտնօրեններ Գայանե Հակոբյանը, Հրաչիկ Ջուլհակյանը, դասղեկ-դասվարները:

Սովորողները հատուկ ակնածանքով լսեցին ապրիլյան քառօրյայի մասնակից, դպրոցի զիղեկ Արմեն Խանաղյանին: Գնահատանքի ու խոնարհումի խոսք ասացին Գ. Հակոբյանն ու հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Համասփյուռ Խաչատրյանը:

Սովորողներից շատերը զինվորական համազգեստով էին: Առավոտից պատվո պահակները փոխարինում էին միմյանց: Երեխաների երգն ու ասմունքը արտահայտում էին այն մեծ սերն ու նվիրումը, որ ամբարված էր մանկական հոգիներում: Նրանք ասես լռելյայն երդվում էին արժանի հետնորդ դառնալ, շարունակել հայրենյաց նահատակների կիսատ թողած գործը և հող-հայրենին փոխանցել սերունդներին հավելումով...

Բոլոր դասարաններում (5-9-րդ) անցկացվեցին դաս-միջոցառումներ, որոնց ներկա էին դպրոցի նախկին շրջանավարտներ, քառօրյա մարտերի մասնակից զինվորներ Նարեկ Մկրտչյանը և Ռաֆայել Սարգսյանը: Նրանք եղան դասարաններում, պատասխանեցին սովորողներին հուզող հարցերին:

Սրանք դասեր էին, հայրենասիրական դասեր, որոնք երբեք չեն մոռացվի: Յուրաքանչյուր սովորող իր հոգում պահել ու իր հետ տանելու էր մի պատառ այն մեծ սխրանքից, որ կոչվում է հայրենիքի անձնուրաց պաշտպանություն. հայրենիք, հայրենիքի սեր, որը ծնվում է յուրաքանչյուր հայորդու հետ ու երբեք էլ չի մարում. անգամ եթե կրողն արդեն երկնքից է նայում ապրողներին:

Փա′ռք հայ ազգին, որը դեռ ասելիք ունի աշխարհին...

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: