Հայաստանի Հանրապետության Կոտայքի մարզի Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոցի «Հայոց լեզու և գրականություն» ուսումնական առարկայի ուսուցչուհի Քրիստինե Հայրապետյանը հեռավար դաս վարեց Արցախի Հանրապետության Մարտակերտի շրջանի Չափար գյուղի միջնակարգ դպրոցի աշակերտների համար:
Թեմաները՝
ա) Մուշեղ Գալշոյանի «Կռունկ»,
բ) միասին, անջատ և գծիկով գրվող բառեր:
6-րդ «ա» դասարանի աշակերտները գրագետ…
Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցի Iբ դասարանի համար տոն էր, քանի որ նրանք արդեն գրաճանաչ են։
Մայիսի 18-ին տեղի ունեցավ «Մեսրոպյան տառեր» խորագրով միջոցառումը, որը կազմակերպել էր դասվար Լ.Ստեփանյանը։
Երեխաները պարեցին, ինչպես նաև հրաժեշտի խոսք հղեցին իրենց առաջին դասագրքին՝ «Այբբենարանին»։
Երեխաների կատարմամբ հնչեց՝ «Հնչյուն տառի երգը»,…
Հայրենասիրությունը Հայաստանի օդի մեջ է Հայրենասիրությունն ու հաղթանակը մայիսյան օդի մեջ է..
Մայիսի 18-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի դահլիճը բոցավառվել է 4-րդ <<գ>> դասարանի հայրենասիրական բոցերով:
Հրաժեշտի դասը ողողված էր սիրով: Սեր` մոր նկատմամբ մայրենիի և մայր հայրենիքի… Սկսնակ դասվար Արմինե Մարտիրոսյանը միջին դպրոց ճանապարհեց իր…
Մայիսի 16-ին Կապանի 5 հիմնական դպրոցի դահլիճը պայծառացավ 4-րդ «ա» դասարանի հանդեսով (դասվար Օֆելյա Գրիգորյան):
Աշակերտները ներկայացրին «Ընկերություն» թեմայով միջոցառում, որտեղ վեր հանեցին մարդկային մեծ արժանիքներ, հասկացան, որ լավ բնավորությունը հարստություն է ամբողջ կյանքի համար:
Կապանի N 5 հիմնական դպրոց
Մայիսի 11-ին Լճաշենի միջնակարգ դպրոցի 2-րդ Բ դասարանում, դասվար Հերմինե Առաքելյանի նախաձեռնությամբ կազմակերպվեց տոն-հանդես նվիրված Առաջին հանրապետության 100-ամյակին՝ «Մեկ ազգ, մեկ հայրենիք» խորագրով: Երեխաներն իրենց խոսքով արտահայտեցին այն միտքը, որ հայ ժողովրդի անկումներն ու ձեռքբերումները միշտ եղել են գարնանը: Առավել շատ են հաղթանակներ ի գարունները : Գեղեցիկ բանաստեղծական խոսքով ,…
Պարե՜ց Սասունն, ու ողջ աշխարհը հիացավ,
Պարե՜ց Սասունն, ու ողջ աշխարհը հասկացավ,
Որ պար չէ սա, այլ՝ մի ազգի քաջ պատմություն,
Ուր պարտությո՜ւնն անգամ ունի հպարտություն,
Եվ չի՜ հաղթի ոչինչ այն հին ժողովրդին,
Որ այս ջանքո՛վ
Ու այս կամքո՛վ
Պարե՜լ գիտի...
Մայիսի 18-ին…
2017-2018 ուսումնական տարվա դպրոցականների առարկայական օլիմպիադայի հանրապետական եզրափակիչ փուլին մասնակցել է Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 5 աշակերտ. 11-րդ Ա դասարանի աշակերտուհի Աննա Սահակյանը մասնակցել է «Հայոց լեզու», 9-րդԱ դասարանի աշակերտուհի Նարե Խանդանյանը՝ «Հայ գրականություն», «Հայոց Եկեղեցու պատմություն», 10-րդԱ դասարանի աշակերտ Փայլակ Նավասարդյանը՝ «Հայոց Եկեղեցու պատմություն»,…
Հայրենասիրությունը սկսվում է ընտանիքից, զարգանում և թևավորվում է դպրոցում, ծավալվում հայրենի հողում, դառնում սրբազան մասունք` ազգային արյան մեջ:
Այսօր` մայիսի 17-ին, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 4-րդ «բ» դասարանի հրաժեշտի դասի թեման հայրենիքը էր` խարսխված սիրո, հույսի ու հավատի վրա:
Դաս-հանդեսի նպատակն էր ընդգծել աշակերտներին չորս տարիների…
Կապանի N13 հ/դ աշակերտական, ծնողական խորհուրդը և ՎՎ Կապանի տարածքային կառույցը կազմակերպեցին կլոր սեղան-հանդիպում նվիրված ընտանիքի միջազգային օրվան: Ասում են երջանիկ է այն մարդը, ով երջանիկ է իր ընտանքում: Հանդիպման մասնակիցները եկան այն եզրակացության, որ ընտանիքը սիրո, հարգանքի, հանդուրժողականության աղբյուր է, որի հիման վրա էլ ձևավորվում է քաղաքակիրթ հասարակությունը:
Բոլորին…
Ընտանիքն Աստծո կողմից ստեղծված առաջին միությունն է և մարդու կյանքը սկսվում է ընտանիքում:
Այսօր` մայիսի 15-ը Ընտանիքի միջազգային օրն է և ի նշանավորումն օրվա խորհրդի, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 5-րդ «բ» դասարանում կազմակերպիչ Հասմիկ Մեսրոպյանը, դասղեկ Արաքյսա Քարամյանը և ծնող Ռիտա Ղազարյանը կազակերպեցին հորինվածք-մրցույթ «Ընտանիքը երեխայի տեսանկյունից» թեմայով:
Միջոցառումը մեկնարկվեց…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան