ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Դպրոցի ճամփան

Մայիսի 15, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի հյուրն էր մայիսի 11-ին Կապանի N 2 ՆՈՒՀ-ի ավագ խումբը: Մանուկներն իրենց սիրելի մոլորակից վայրէջք կատարեցին աշխարհ, որտեղ բազում ինչուների հանդիպեցին:

Դպրոցի 4-րդ «բ» դասարանի դասվար Ա. Հայրապետյանը հետաքրքիր անակնկալներ էր պատրաստել թե՛ նախակրթարանի սաների, թե՛ դաստիարակների, թե՛ ծնողների համար Ինտերակտիվ ծանոթությունից հետո, երեխաներն ակնդրեցին «Այբբենարանի…

Դաս-մտորում ռուս գրականությունից

Մայիսի 14, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

2018թ․ մայիսի 7-ին Կապանի № 2 ավագ դպրոցի 10-գ տնտեսագիտական հոսքի դասարանում ուսուցիչ Ն․ Ասատրյանը անցկացրեց ոչ ավանդական օրինակելի դաս-մտորում ռուս գրականությունից (Ալեքսանդր Գրին, «Алые паруса», վիպակ-ֆեերիա)։ 
Դասի թեման՝ «Мечта.Чудо.Счастье» համահունչ էր այսօրվա իրականության հետ և մեծ հետաքրքություն առաջացրեց աշակերտների և դասալսողների մոտ (դպրոցի տնօրեն՜՝ Ռ․Օվչյան, փոխտնօրեն՝ Հ․Հակոբյան, ուսուցիչներ՝ Ի․Գասպարյան, Գ․Գրիգորյան, Ս․ Ստեփանյան, Ա․Առաքելյան): 

Հովհաննես Շիրազ

Մայիսի 14, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

«Մանուշակներ ոտքերիս ու շուշաններ ձեռքերիս Ու վարդերը այտերիս, ու գարունը կրծքիս տակ․․․»

Կապանի N13 հիմնական դպրոցի Vա դասարանում տեղի ունեցավ Հովհաննես Շիրազին նվիրված բաց դաս:/ Ուսուցիչ Անահիտ Արզումանյան/Ուսուցիչը մեծ նվիրումով և պատասխանատվությամբ էր ընտրել ներկայացվող բանաստեղծությունները, որպեսզի աշակերտները հնարավորություն ունենան հնարավորինս լավ ճանաչեն Շիրազին, զգան նրա ցավն ու մեծությունը և…

«Ազգային-ազատագրական պայքարի հերոսները» խորագրով ցերեկույթ Լճաշենի միջնակարգ դպրոցում

Մայիսի 11, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում հերթական միջոցառումն էր՝ նվիրված Հայաստանի առաջին հանրապետության և Մայիսյան հերոսամարտերի 100-ամյակին:

Հայրենասիրական շունչն ու ոգին թևածում էր դասասենյակում: Ձևավորվել էր հայրենասիրական անկյուն՝ «Հայաստանի առաջին հանրապետության -100» և «Ազգային-ազատագրական պայքարի հերոսներ» խոսուն խորագրով: Պատին Հայաստանի Հանրապետության խորհրդանիշներն են՝ եռագույն դրոշ, զինանշան, օրհներգ, Հայաստանի…

Մասնագիտական կողմնորոշում

Մայիսի 11, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

2018 թվականի մայիսի 10-ին Կապանի N 13 հիմնական դպրոցի 8ա դասարանում կայացավ մասնագիտական կողմնորոշման դասընթաց, որի նպատակն էր մասնագետների առաջարկի և պահանջարկի հարաբերակցության մասին գիտելիքների հաղորդումը։

Սովորողներին ներկայացվեց, թե ինչ է աշխատաշուկան, ով է գործատուն և որտեղ են հանդիպում աշխատողն ու գործատուն։ Խաղ մեթոդիկաների միջոցով մոդելավորվեց մասնագետների առաջարկի և պահանջարկի…

Վահրամ Փափազյանին նվիրված ուսուցողական դաս Լճաշենի միջնակարգ դպրոցում

Մայիսի 11, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

2018թ. ապրիլի 23-ին Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի հ.լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Կ.Հովհաննիսյանը 11-րդԱ դասարանում անցկացրեց ուսուցողական դաս՝ նվիրված հայ մեծ ողբերգակ, դերասան Վ.Փափազյանի ծննդյան 130-ամյակին:

Աշակերտները պատրաստել էին գեղեցիկ վահանակ՝ «Վ.Փափազյան – 130» խորագրով:

Քննարկվեց հեղինակի «Հետադարձ հայացք» գիրքը, կատարել էին նշումներ նրա մանկության, երիտասարդության մասին:

Աշակերտները գեղեցիկ…

Ինքնակառավարման օր

Մայիսի 10, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

08.05.2018թ. Կապանի N13 հիմնական դպրոցում նախապես հայտարարվել էր <<Ինքնակառավարման օր>>: /ԴԱԿ Ռիմա Մկրտչյան/

Տնօրենի հրամանով տնօրենի, փոխտնօրենների և ուսուցիչների պարտականությունները հանձնարարվել էին 7-րդ , 8-րդ և 9-րդ դասարանների աշակերտներին:

Բոլոր դասերը վարում էին աշակերտները, ովքեր էլ մեծ պատասխանատվությամբ էին պատրաստվել յուրաքանչյուր դասի: Ինքնակառավարման օրն ավարտվեց մի գեղեցիկ խորհրդակցությամբ, որին մասնակցում…

Դաստիարակության դրական մոտեցումներ

Մայիսի 8, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

06.05.2018թ. Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կայացավ ԾԽ առաջին սեմինար-պարապմունք «Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» ծրագրի շրջանակներում: 
Դասընթացավար Ռոզա Թևանյան, Անուշ Մեժլույան
Թեման՝ Ակտիվ ունկնդրում
Ճիշտ հաղորդակցումը ծնողների, ուսուցիչների և երեխաների միջև լավ հարաբերություններ հաստատելու և պահպանելու բանալին: Հաղորդակցում ասելիս շատերս պատկերացնում են հաղորդակցման բանավոր կողմը՝ ասել-խոսելը: Հաղորդակցման մեկ այլ…

Դպրոցը կյանքի նոր փուլ է յուրաքանչյուր երեխայի համար

Մայիսի 5, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

04.05.2018թ. Կապանի N13 ՆՈՒՀ –ի ավագ խմբի սաները /Տնօրեն Անահիտ Ստեփանյան/ ճանաչողական այց կազմակերպեցին Կապանի N13 հիմնական դպրոց: Չորրորդ դասարանի աշակերտները մեթոդ միավորման նախագահ Հասմիկ Մելքոմյանի և դասվարների գլխավորությամբ կազմակերպել էին միջոցառում, որի արդյունքում ստեղծվեց ջերմ մթնոլորտ: Նպատակը՝ Երեխան պետք է պատրաստ լինի դպրոցին՝ նոր միջավայրին, նոր շրջապատին ու նոր…

Զերծ մնանք համացանցի վտանգավոր ցանցից

Մայիսի 5, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Երեխաների և երիտասարդների առցանց անվտանգության ապահովումը վերահսկելի է :

Եվրոպական հանձնաժողովի կողմից ֆինանսավորվող համացանցային ապահովության Insafe ցանցը նպատակ է հետապնդում օգտվողներին սովորեցնել` ինչպես կիրառել համացանցի դրական ասպեկտները և խուսափել հնարավոր վտանգից:

ՎՎ Հայաստան Կապանի ՏԶ գրասենյակն ուստարվա ընթացքում արդյունավետ ծրագրեր է իրականացրել սովորողների և երիտասարդների շրջանում` օգտակար տեղեկատվություն և նյութեր…

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան