ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Բաց դաս՝ Նախնական զինվորական պատրաստություն առարկայից

Ապրիլի 11, 2023
Դպրոցական անցուդարձ

Բաժին – Մարտավարություն

Թեմա - Դասակը պաշտպանությունում, անտառում և տարբեր տեղանքներում

Զինղեկ, փոխգնդապետ՝ Գ. Ներսեսյան

Այսօր՝ ապրիլի 11-ին, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 9-րդ «բ» դասարաnնի հետ համաձայն նախօրոք կազմված ծրագրի՝ անց է կացվել նախնական զինվորական պատրաստության բաց դաս:

Դասի նպատակն էր.

  • Ստուգել 8-րդ և 9-րդ դասարաններում ձեռք բերած գիտելիքների գործնական կիրառումը, աշակերտների հմտությունները, ներդաշնակ գործողությունները ջոկերի կազմով,
  • Մարտավարական և կրակային պատրաստությունների նորմացույցների կատարումը:
  • Ռազմական տեղագրությունից կողմնորոշումը տեղանքում կողմնացույցով և քարտեզի ընթերցում,
  • Առաջին բուժօգնության ցուցաբերումը վիրակապում և արյունահոսության դադարեցման գործնական կատարումներ,
  • Դիտորդների դիտակետերի ընդունումը, նրանց պարտականությունները և փոխարինումը,
  • Զինվորի գործողությունները մարտի դաշտում,
  • Դասակի հենակետ հակառակորդ ներթափանցման դեպքում անձնակազմի գործողությունները,
  • Ինչպես պայքարել առաջին գիծը ճեղքած հակառակորդի տանկերի դեմ,
  • Դաշտային պամաններում ապրելակերպի և կենցաղի կազմակերպումը , գետնատնակ և կացարան,
  • Զինվորների սնվելը չափաբաժնով՝ ըստ ռեժիմների:

9-րդ «բ» դասարանի աշակերտները դպրոցի զինղեկ, փոխգնդապետ Գ. Ներսեսյանի գլխավորությամբ նախօրոք կատարել են մի շարք շին աշխատանքներ՝ խրամատների կարգի բերում, կացարանի պատրաստում, ականապատ դաշտերի պայմանական պատրաստում և այլ աշխատանքներ:

Դասն անցավ կազմակերպված, շեշտը դրված էր կարգապահության վրա:

Աշակերտները կարգապահ և բարեխիղճ ձևով կատարեցին իրենց պարտականությունները և առաջադրված հանձնարարությունները: Պարապմունքը ծառայեց իր նպատակին:

Համագործակցելով Սյունիքի մարզպետարանի «Զարկ» ծրագրի ղեկավար Արման Հովհաննիսյանի հետ՝ դասին ապահովելով ուսումնական զենքերով և նռնականերով:

Դասին ներկա էին Սյունիքի մարզպետի աշխատակազմի կրթության, մշակույթի և սպորտի վարչության պետ Մերի Գանդալյանը, տարածքային դպրոցների ավագ զինղեկ, լեյտենանտ Նազիկ Սարգսյանը:, դպրոցի տնօրեն Ս. Հարությունյանը, ուսմասվար Ա. Մկրտչյանը, ՄԿԱ գծով տեղակալ Ա. Մաթևոսյանը և ուսուցիչներ:

Ամփոփիչ խոսքում իր գոհունակությունը հայտնեց պարապմունքի անցկացման համար կրթության, մշակույթի և սպորտի վարչության պետ Մերի Գանդալյանը՝ կարևորելով նման պարապմունքների անցկացումը մարզի բոլոր դպրոցներում:

Կապանի N5 հիմնական դպրոց

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: