ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Բաց դաս՝ Նախնական զինվորական պատրաստություն առարկայից

Ապրիլի 11, 2023
Դպրոցական անցուդարձ

Բաժին – Մարտավարություն

Թեմա - Դասակը պաշտպանությունում, անտառում և տարբեր տեղանքներում

Զինղեկ, փոխգնդապետ՝ Գ. Ներսեսյան

Այսօր՝ ապրիլի 11-ին, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 9-րդ «բ» դասարաnնի հետ համաձայն նախօրոք կազմված ծրագրի՝ անց է կացվել նախնական զինվորական պատրաստության բաց դաս:

Դասի նպատակն էր.

  • Ստուգել 8-րդ և 9-րդ դասարաններում ձեռք բերած գիտելիքների գործնական կիրառումը, աշակերտների հմտությունները, ներդաշնակ գործողությունները ջոկերի կազմով,
  • Մարտավարական և կրակային պատրաստությունների նորմացույցների կատարումը:
  • Ռազմական տեղագրությունից կողմնորոշումը տեղանքում կողմնացույցով և քարտեզի ընթերցում,
  • Առաջին բուժօգնության ցուցաբերումը վիրակապում և արյունահոսության դադարեցման գործնական կատարումներ,
  • Դիտորդների դիտակետերի ընդունումը, նրանց պարտականությունները և փոխարինումը,
  • Զինվորի գործողությունները մարտի դաշտում,
  • Դասակի հենակետ հակառակորդ ներթափանցման դեպքում անձնակազմի գործողությունները,
  • Ինչպես պայքարել առաջին գիծը ճեղքած հակառակորդի տանկերի դեմ,
  • Դաշտային պամաններում ապրելակերպի և կենցաղի կազմակերպումը , գետնատնակ և կացարան,
  • Զինվորների սնվելը չափաբաժնով՝ ըստ ռեժիմների:

9-րդ «բ» դասարանի աշակերտները դպրոցի զինղեկ, փոխգնդապետ Գ. Ներսեսյանի գլխավորությամբ նախօրոք կատարել են մի շարք շին աշխատանքներ՝ խրամատների կարգի բերում, կացարանի պատրաստում, ականապատ դաշտերի պայմանական պատրաստում և այլ աշխատանքներ:

Դասն անցավ կազմակերպված, շեշտը դրված էր կարգապահության վրա:

Աշակերտները կարգապահ և բարեխիղճ ձևով կատարեցին իրենց պարտականությունները և առաջադրված հանձնարարությունները: Պարապմունքը ծառայեց իր նպատակին:

Համագործակցելով Սյունիքի մարզպետարանի «Զարկ» ծրագրի ղեկավար Արման Հովհաննիսյանի հետ՝ դասին ապահովելով ուսումնական զենքերով և նռնականերով:

Դասին ներկա էին Սյունիքի մարզպետի աշխատակազմի կրթության, մշակույթի և սպորտի վարչության պետ Մերի Գանդալյանը, տարածքային դպրոցների ավագ զինղեկ, լեյտենանտ Նազիկ Սարգսյանը:, դպրոցի տնօրեն Ս. Հարությունյանը, ուսմասվար Ա. Մկրտչյանը, ՄԿԱ գծով տեղակալ Ա. Մաթևոսյանը և ուսուցիչներ:

Ամփոփիչ խոսքում իր գոհունակությունը հայտնեց պարապմունքի անցկացման համար կրթության, մշակույթի և սպորտի վարչության պետ Մերի Գանդալյանը՝ կարևորելով նման պարապմունքների անցկացումը մարզի բոլոր դպրոցներում:

Կապանի N5 հիմնական դպրոց

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան