ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ռազմահայրենասիրության դաս

Ապրիլի 14, 2023
Դպրոցական անցուդարձ

Բարձրագույն ռազմամասնագիտական կրթություն դեպի զինվորական ծառայության` ՊՆ Վազգեն Սարգսյանի անվան ռազմական համալսարան։

Ապրիլի 13-ին, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 8-րդ և 9-րդ դասարանների բոլոր աշակերտների հետ դպրոցի դահլիճում անցկացվեց ռազմահայրենասիրական դաս՝ նվիրված հայրենիքի պաշտպանի պատվաբեր և սուրբ գործին:

Նախօրոք հանձնարավել էր յուրաքանչյուր դասարանին՝ կազմել տարբեր թեմաներով պաստառներ․

  • Առաջին բուժ. oգնություն՝ 8-րդ «ա»
  • Զինվել նաև գիտելիքներով՝ 8-րդ «բ»
  • Անվտանգ կենսագործունեություն՝ 8-րդ «գ»
  • Շարային պատրաստություն /կարգապահ զինվորներ/՝ 9-րդ «ա»
  • Հայրենասիրական՝ «Ես մի զարկն եմ քո բազկի»՝ 9-րդ «բ»
  • Կրակային պատրաստության՝ 9-րդ «գ»։

Աշակերտները պատշաճ մակարդակով կատարել են իրենց հանձնարարությունները և ներկայացրել:

Այնուհետև դպրոցի զինղեկ, փոխգնդապետ Գ. Ներսեսյանը ծանոթացրել և բացատրել է աշակերտներին, որ կա մասնագիտություն, որը կոչվում է ՀԱՅՐԵՆԻՔԻ ՊԱՇՏՊԱՆ, ներկայացրել ընդունելության կարգը, սոցիալական երաշխիքները, մասնագիտությունները և ժամկետները, որից հետո տեսացրիչով ցուցադրվել է ՊՆ Վազգեն Սարգսյանի անվան ռազմական համալսարանից ուղարկված բուկլետը և գովազդային տեսահոլովակի հղումը՝ https://fb.watch/j6HjrfBzuu/՝ դպրոցակաների և նրանց ծնողների համար:

Կապանի N 5 հիմնական դպրոց

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: