11.04.2018 թ. Հայաստանի Հանրապետության և Մայիսյան հերոսամարտեր-100 ծրագրի միջոցառումների շրջանակներում Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIII դասարանում տեղի ունեցավ արիության դաս «Մայիսյան հերոսամարտերը» թեմայով: /Զինղեկ Սամվել Հովհաննիսյան/
Անշուշտ, մեծ է մայիսյան հերոսամարտերի պատմական նշանակությունը Հայաստանի վերջին բեկորի վրա հայի տեսակը պահպանելու, ապա և՝ անկախ պետականություն կերտելու առումով: Աշակերտները դիտեցին «Ինչու՞ է…
«Մաքուր հայրենիք»
14.04.2018թ. «Մաքուր Հայաստան» ծրագրի շրջանակներում Կապանի N13 հիմնական դպրոցում անցկացվեց համապետական շաբաթօրյակ և ծառատունկ: Շաբաթօրյակը մեկնարկվեց ֆլեշ-մոբով: Շաբաթօրյակին ակտիվորեն մասնակցեցին և համագործակցված աշխատեցին I-IX դասարանների աշակերտները, ծնողներն ու դպրոցի կոլեկտիվի անդամները: Դպրոցի ողջ տարածքում իրականացվեց մաքրման, աղբի հեռացման աշխատանքներ: Միաժամանակ իրականացվեց կանաչապատման և ծառատնկման աշխատանքներ: Միջոցառման մասնակիցները ծառեր…
Ապրիլի 13-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի դահլիճը «ծփում էր» Սևանի շնչով:
3-րդ «ա» դասարանի աշակերտները ցուցադրեցի հետաքրքիր համադրույթ «Սևան, դու հայի պարծանք» խորագրով:
Փոքրիկները ներկայացրին Սևանա լճի լեգենդը, «Արփա-Սևան» թունելի կառուցման պատմությունը, երգեր` ծնված այդ պատմություններից:
Դասվար Ջուլիետա Հովհաննիսյանը ամեն ինչ արել էր, որպեսզի հանդիսատեսին հասանելի լինի Սևանա լիճը պահպանող համակարգի…
Ս/թ. ապրիլի 14-ին «Մաքուր Հայաստան» ծրագրի շրջանակում կազմակերպված համապետական շաբաթօրյակին ընդառաջ եռուզեռ է Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի բակում և դպրոցամերձ տարածքում:
5-9-րդ դասարանների աշակերտները և ողջ համակազմն, աշխատանքային գործիքներով, աշխատանքային տրամադրությամբ, միով բանիվ՝ անցան գործի:
Ավանդական սրտացավություն…
Յուրաքանչյուր դասարան իրեն հատկացված հողատարածքում այնպես ժրաջան է աշխատում, կարծես ուզում է…
Ապրիլի 13-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 5-րդ բ դասարանի ծնողական լսարանում «Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» դասընթացի թեմաները «Ակտիվ ունկնդրումը» և «Սթրեսի կառավարումն» էին:
Ձեռք բերած գիտելիքները նպաստեցին, որ երիտասարդ ծնողներն ընդունեն` դաստիարակության բացասական մեթոդներն արդյունավետ չեն և, նույնիսկ, կարող են վնասել երեխային:
Ուստի դրական հարկադրման սկզբունքի վրա հիմնված մոտեցումները երեխային մղում…
09.04.2018թ.Հայաստանի Հանրապետության Կոտայքի մարզի Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոցի «Հայոց լեզու և գրականություն» ուսումնական առարկայի ուսուցչուհի Քրիստինե Հայրապետյանը հեռավար դաս վարեց Արցախի Հանրապետության Մարտակերտի շրջանի Չափար գյուղի միջն.դպրոցի հետ:
Թեմաները՝
ա) Մուշեղ Գալշոյանի «Կռունկ»
բ) Միասին, անջատ և գծիկով գրվող բառերը:
6ա դասարանի աշակերտները գրագետ խոսքով…
Կոտայքի մարզի Աբովյանի Ն․Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոցի «Մաթեմատիկա» ուսումնական առարկայի ուսուցիչ Ֆ․Բաղդասարյանը հեռավար դաս անցկացրեց Արցախի Հանրապետության Շահումյանի շրջանի Նոր Էրքեջ գյուղի միջնակարգ դպրոցի հետ: Դասի թեման էր Կոորդինատային հարթություն (7-րդ դասարան):
Դասը սկսվեց համակարգչային ցուցադրությունով, բացատրվեց՝ որն է կոորդինատային հարթությունը, ով է այն առաջին անգամ առաջարկել, ինչպես կառուցել…
Կրթության և գիտության նախարարությունը ռազմավարական մի քանի փաստաթղթերում, մասնավորապես կրթության և գիտության ոլորտում գերակա միջոցառումների, ինչպես նաև կրթության ոլորտում կոռուպցիոն ռիսկերի նվազեցմանն ծրագրերով, առաջնահերթ է դիտարկում բարեփոխել դպրոցների կառավարման համակարգը՝ մասնավորապես վերանայել խորհուրդների ձևավորման, տնօրենների հավաստագրման և ընտրության կարգը: Դպրոցների կառավարման խորհուրդների և տնօրենների աշխատանքի արդյունավետության բարձրացման հարցերը քննարկվել են …
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը հանդես է եկել կրթական համակարգի միջազգայնացման նոր նախաձեռնությամբ. Հայաստանն առաջիկայում կարող է անդամակցել Աշակերտների միջազգային գնահատման ծրագրին (PISA), որը Տնտեսական համագործակցության և զարգացման կազմակերպության կողմից ստեղծված միջազգային գնահատման և վերլուծական գործիք է: Այն հնարավորություն է տալիս համեմատել և համադրել ազգային կրթության համակարգն այլ երկրների կրթության…
Մարտի 12-ից ապրիլի 11-ը Ֆրանկոֆոնիայի շրջանակում կրթության և գիտության նախարարության «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնում անցկացվեցին «Դեպի Ֆրանսիա» խորագրով ֆիլմերի և տեսանյութերի դիտումներ:
Միջոցառմանը մասնակցեցին կենտրոնի ֆրանսերենի խմբակի սաներ, ուսանողներ, Շիրակի պետական համալսարանի դասախոսներ, ֆրանսախոս ակումբների և կազմակերպությունների անդամներ:
«Կեցցե˜ Ֆրանսիան», «Անունը», «Բարի գալուստ» ֆրանսիական գեղարվեստական ֆիլմերի և «Ֆրանսիայի մշակույթը» խորագրով…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Արդյո՞ք խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ