ՀՀ ԵԿՄ «Պատանի երկրապահ» ակումբի կողմից մայրության և գեղեցկության միամսյակին նվիրված միջոցառումների շրջանակում հրաձգությունից անցկացված առաջնությունում մեր դպրոցի աղջիկների թիմը ունեցավ ողջունելի ձեռքբերում՝ արժանանալով գավաթի և զբաղեցնելով հանրապետության մասշտաբով երրորդ տեղը:Մրցույթի նախապատրաստական աշխատանքները կազմակերպել էր դպրոցի զինղեկ Է. Կարապետյանը:Պատվոգրերով պարգևատրվեցին 11-րդ և 12-րդ դասարանների սանուհիներ Նանա Վիրաբյանը, Իրինա Մինասյանը, Մեգենն…
Մենք տերևներն ենք կանաչ
Երկարամյա մի ծառի,
Եկել ենք ձեզ պատմելու,
Հեքիաթը ծաղիկների:
«Դռները բացեք, գարուն է գալիս…» խորագիրն էր կրում Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IIբ դասարանցիների միջոցառումը:/Դասվար Մերի Մովսիսյան/
Միջոցառման յուրաքանչյուր դրվագ մտածված էր, որի շնորհիվ գարնանային տրամադրությունը համակեց ներկաներին:
Աշակերտները՝ արև ու…
Մաթեմատիկական տոն՝ «Այդ զարմանալի, տարօրինակ մաթեմատիկան և Մաթեմատիկա ռուսերեն լեզվով » խորագրերով դաս-միջոցառում տեղի ունեցավ Կապանի N13 հիմնական դպրոցի Vա և Vբ դասարաններում:/Դասղեկներ Սուսաննա Օհանջանյան և Նատաշա Ավագյան/
Միջոցառման նպատակն էր ցուցադրել մաթեմատիկայի անսահման գեղեցկությունը, ապահովել բոլոր սաների ակտիվ մասնակցությունը և, ամենակարևորը, խթանել նրանց տրամաբանական ու հետազոտական մտածողության զարգացումը:
Ապրիլի 12-ին Երևանի Կ.Դեմիրճյանի անվան հ139 ավագ դպրոցում տեղի ունեցավ բաց դռների օր։ Նպատակն էր իններորդցիներին ծանոթացնել դպրոցում գործող հոսքերին, ծրագրերին,կատարվող աշխատանքներին։ Յուրաքանչյուր մասնախումբ ամենայն բծախնդրությամբ ներկայացնում էր իր աշխատանքները,իսկ դպրոցի տասներորդցիները ` իրենց ձեռք բերած գիտելիքը։
Ինտելեկտուալ խաղը միավորեց տարբեր դպրոցների աշակերտներին։Իսկ անակնկալները շարունակվում էին.Հայաստանի Հանրապետության ֆոտոնկարիչների միության անդամ…
Դպրոցի աշակերտական համակազմը ակտիվ մասնակցություն է ունեցել առարկայական օիլիմպիադաներին՝ արձանագրելով նկատելի հաջողություններ տարբեր առարկաների շրջանակներում, տարածքային և մարզային փուլերում, իսկ ռուսաց լեզվից՝ նաև հանրապետական փուլում: Մեր դպրոցի 10-րդ Ա հումանիտար հոսքի սանուհի Հասմիկ Նիկողոսյանը, ռուսաց լեզվի առարկայական օլիմպիադայի մարզային փուլում զբաղեցնելով 2-րդ տեղը,մասնակցեց հանրապետական փուլին՝ արժանանալով գովասանագրի: Թող շարունակական լինի…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IXա դասարանում տեղի ունեցավ դաս-միջոցառում՝ նվիրված տիեզերագնացության օրվան:/Ֆիզիկայի ուսուցիչ Կարինե Կարապետյան/
Դա հատուկ օր է, որը խորհրդանշում է գիտության և այդ ոլորտում աշխատող բոլոր մարդկանց հաղթանակը: Ուսուցիչը ցուցադրեց ֆիլմ,որը պատմում էր ,թե ինչպես է 1961թ. ապրիլի 12-ին ԽՍՀՄ քաղաքացի ավագ լեյտենանտ Յուրի Գագարինը «Վոստոկ» տիզերանավով…
ԱՀ կրթության, գիտության և սպորտի նախարարության նախաձեռնությամբ և ՀՀ-ում Գերմանիայի Դաշնային Հանրապետության դեսպանության աջակցությամբ մեկշաբաթյա ճանաչողական այցով արցախցի 6 աշակերտներ եղել են Գերմանիայի Բեռլին, Նաումբուրգ և Լայպցիգ քաղաքներում:
«Արցախպրես»-ի թղթակցի հետ զրույցում խմբի անդամ, Ստեփանակերտի Ալեքսանդր Գրիբոյեդովի անվան N 3 դպրոցի 8-րդ դասարանի աշակերտ Արեգ Աբրահամյանն ասել է, որ իրեն…
«Կոմիտասի մասին խոսելիս մենք խոսում ենք մեր հայրենիքի մասին, այն հայրենիքի, որը հազարամյակների խորքից է գալիս, որովհետև այդ երգերից ամեն մեկը մի հայրենիք է»։
Ապրիլի 8֊ին Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի VIա և VIբ դասարանները այցելեցին Կոմիտասի անվան տուն֊թանգարան։ Այս յուրօրինակ դաս֊էքսկուրսիան միջառարկայական բնույթ էր կրում։ Դասավանդող ուսուցիչներ՝ Հ.Ղազարյանն ու…
Ապրիլի 10-ին Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոցում անցկացվեցին օրինակելի դասեր․
Դասերն ուղեկցվեցին սահիկաշարերի ցուցադրմամբ և նորագույն մեթոդների համադրմամբ։ Կենսաբանության ժամին աշակերտները ներկայացրին իրենց…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը քննարկման է ներկայացնում «Դասագրքերի և տեղեկատվական հաղորդակցման տեխնոլոգիաների շրջանառու հիմնադրամի» կողմից 2019 թվականին վերահրատարակման ենթակա դասագրքերի ցանկը (կցվում է):
2019 թվականին հիմնադրամը նախատեսում է վերահրատարակել 5-12-րդ դասարանների 39 անուն դասագիրք:
ԿԳ նախարարությունը կարևորում է մասնագիտական շրջանակի, ծնողների և սովորողների կարծիքը: Դասագրքերին հնարավոր է ծանոթանալ «Դասագրքերի և…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան