Երևանի Շառլ Ազնավուրի անվան հրապարակում ապրիլի 27-ին տեղի է ունեցել Աշակերտական գործարար ընկերությունների տոնավաճառը, որը ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության համագործակցությամբ նախաձեռնել էր «Հայաստանի պատանեկան նվաճումներ» կազմակերպությունը՝ «Ձեռնարկատիրական կրթություն» առարկայի շրջանակներում: Ընթացիկ ուստարում աշակերտների կողմից աշակերտական գործարար ընկերություններ են հիմնադրվել հանրապետության շուրջ 200 դպրոցներում, որոնցից 40 լավագույններն էլ հենց մասնակցել են տոնավաճառին:
Իրենց ուսումնառության ընթացքում աշակերտները ստեղծել են գործարար ընկերություններ և հնարավորություն ունեցել զբաղվել ձեռնարկատիրությամբ, կատարել շուկայի հետազոտություն, կազմել բիզնես պլան, մշակել մարկետինգային ռազմավարություն, ապա իրականացրել արտադրություն:
Տոնավաճառից գոյացած դրամական միջոցների մի մասը աշակերտները ձեռնարկատիրական և կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվության ծրագրի շրջանակներում կուղղեն հանրային տարբեր ձեռնարկների իրականացմանը:
Աշակերտական գործարար ընկերությունների տոնավաճառին մասնակցել է նաև ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Լուսինե Առաքելյանը, ով շրջել է տաղավարներում և զրուցել աշակերտների հետ: Լրագրողների հետ զրույցում Լուսինե Առաքելյանը /Լուսինե Առաքելյան/ նշել է, որ ֆինանսական գրագիտությունն առաջնահերթություն է այսօրվա իրողությունում, քանի որ երբ խոսք է գնում տնտեսական հեղափոխության մասին, ապա շատ կարևոր է սերունդներին տրամադրել ֆինանսական կրթություն: «Մեր երեխաներն արդեն ֆինանսապես գրագետ պետք է դպրոցն ավարտեն և կարողանան իրենց մասնագիտական ուղին կառուցել, ինչպես նաև իրենց ապագան պատկերացնել ձեռնարկատիրական իմաստով: Ֆինանսական կրթությունը հնարավորություն է տալիս շուկան հասկանալու և գնահատելու այնպես, որ կարողանաս սեփական ձեռնարկատիրական գործունեությունը ծավալել սեփական երկրում: Եվ սա շատ կարևոր է սկսել դպրոցից»,-նշել է Լուսինե Առաքելյանը՝ հավելելով, որ ֆինանսական և ձեռնարկատիրական կրթությունը դպրոցներում համապատասխան ծրագրով զուգահեռ դասավանդվում է՝ որպես տարբեր առարկաների բաղադրիչներ: «Ֆինանսական կրթությունը մեկնարկել է Երևանից, ապա ծրագրին միացել է 350 մարզային դպրոց, ևս 350-ը կմիանա ամռանը, մինչև կծածկենք ողջ հանրապետությունը»,- ընդգծել է նախարարի տեղակալը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: