ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ֆինանսական և ձեռնարկատիրական կրթություն. աշակերտական գործարար ընկերությունների տոնավաճառ

Ապրիլի 29, 2019
Պաշտոնական

Երևանի Շառլ Ազնավուրի անվան հրապարակում ապրիլի 27-ին տեղի է ունեցել Աշակերտական գործարար ընկերությունների տոնավաճառը, որը ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության համագործակցությամբ նախաձեռնել էր «Հայաստանի պատանեկան նվաճումներ» կազմակերպությունը՝ «Ձեռնարկատիրական կրթություն» առարկայի շրջանակներում: Ընթացիկ ուստարում աշակերտների կողմից աշակերտական գործարար ընկերություններ են հիմնադրվել հանրապետության շուրջ 200 դպրոցներում, որոնցից 40 լավագույններն էլ հենց մասնակցել են տոնավաճառին:
Իրենց ուսումնառության ընթացքում աշակերտները ստեղծել են գործարար ընկերություններ և հնարավորություն ունեցել զբաղվել ձեռնարկատիրությամբ, կատարել շուկայի հետազոտություն, կազմել բիզնես պլան, մշակել մարկետինգային ռազմավարություն, ապա իրականացրել արտադրություն: 
Տոնավաճառից գոյացած դրամական միջոցների մի մասը աշակերտները ձեռնարկատիրական և կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվության ծրագրի շրջանակներում կուղղեն հանրային տարբեր ձեռնարկների իրականացմանը:
Աշակերտական գործարար ընկերությունների տոնավաճառին մասնակցել է նաև ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Լուսինե Առաքելյանը, ով շրջել է տաղավարներում և զրուցել աշակերտների հետ: Լրագրողների հետ զրույցում Լուսինե Առաքելյանը /Լուսինե Առաքելյան/ նշել է, որ ֆինանսական գրագիտությունն առաջնահերթություն է այսօրվա իրողությունում, քանի որ երբ խոսք է գնում տնտեսական հեղափոխության մասին, ապա շատ կարևոր է սերունդներին տրամադրել ֆինանսական կրթություն: «Մեր երեխաներն արդեն ֆինանսապես գրագետ պետք է դպրոցն ավարտեն և կարողանան իրենց մասնագիտական ուղին կառուցել, ինչպես նաև իրենց ապագան պատկերացնել ձեռնարկատիրական իմաստով: Ֆինանսական կրթությունը հնարավորություն է տալիս շուկան հասկանալու և գնահատելու այնպես, որ կարողանաս սեփական ձեռնարկատիրական գործունեությունը ծավալել սեփական երկրում: Եվ սա շատ կարևոր է սկսել դպրոցից»,-նշել է Լուսինե Առաքելյանը՝ հավելելով, որ ֆինանսական և ձեռնարկատիրական կրթությունը դպրոցներում համապատասխան ծրագրով զուգահեռ դասավանդվում է՝ որպես տարբեր առարկաների բաղադրիչներ: «Ֆինանսական կրթությունը մեկնարկել է Երևանից, ապա ծրագրին միացել է 350 մարզային դպրոց, ևս 350-ը կմիանա ամռանը, մինչև կծածկենք ողջ հանրապետությունը»,- ընդգծել է նախարարի տեղակալը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Արդյո՞ք խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…