Գարուն՝ զարթոնքի, նոր կյանքի սկիզբ: Իսկ գարնան ամիսներից մայիսը հայ ժողովրդի համար հաղթանակների ամիս է : Թերևս դա է պատճառը , որ Աբովյանի Ն.Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոցի «Կերպարվեստ», «Տեխնոլոգիա» ուսումնական առարկաների ուսուցիչներ Հ.Կոստյանը, Լ.Մաթևոսյանը մայիսի 2-ին կազմակերպեցին արդեն ավանդական դարձած ցուցահանդես «Ստեղծագործում են երեխաները» խորագրով: Ներկայացված աշխատանքները բազմազան են…
Երևանի պետական հանրակրթական դպրոցներում 2019-2020 ուսումնական տարվա առաջին դասարանցիների ընդունելությունը կատարվելու է բացառապես էլեկտրոնային գրանցման եղանակով:
Առցանց համակարգը (https://hayt.emis.am/) գործարկվելու է 2019 թվականի մայիսի 15-ին, ժամը 09:00-ին:
Նշենք, որ «Հայաստանի Հանրապետության հանրակրթական հիմնական ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատություն սովորողի ընդգրկման, հաստատությունից սովորողի տեղափոխման և ազատման, ինչպես նաև սահմանված ժամկետից ուշ…
2017թ․սեպտեմբերից ՄԱԿ-ի Զարգացման ծրագրի հայաստանյան գրասենյակն իրականացնում է «Կլիմայի փոփոխության վերաբերյալ կրթության և իրազեկվածության բարձրացման կլիմայական արկղիկ» ծրագիրը, որը տարածաշրջանային նախաձեռնության մաս է և ֆինանսավորվում է Ռուսաստանի Դաշնություն-ՄԱԶԾ Խնամառու հիմնադրամի ու համաֆինանսավորվում ՄԱԶԾ-ի կողմից։ Ծրագիրն իրականացվում է ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության հետ համատեղ և նպատակ ունի կլիմայի փոփոխության ազդեցությունների…
«Պարն արտահայտում է յուրաքանչյուր ազգի բնորոշ գծերը,
մանավանդ բարքն ու քաղաքակրթության աստիճանը»:
Կոմիտաս
Ապրիլի 29-ին ԿԳՆ «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնի պարարվեստի խմբակների սաները խմբավար-պարուսույցներ Մուրադ Թորոսյանի և Քրիստինա Մանուկյանի ղեկավարությամբ մասնակցեցին Գյումրու «Սև Ամրոց» համալիրում անցկացված ամենամյա մարզային փառատոնին, որը նվիրված էր Պարի միջազգային օրվան և հայկական պարարվեստի…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանը Հայաստանի ամերիկյան համալսարանում հանդես է եկել կրթության և գիտության ոլորտում իրականացվող փոփոխությունների, կրթության որակի բարելավմանն ուղղված նախաձեռնությունների մասին դասախոսությամբ և պատասխանել ուսանողների ու դասախոսների հարցերին:
Բացման խոսքում Արայիկ Հարությունյանը նշել է, որ բարձրագույն կրթության ոլորտում ակնհայտ հասանելիության խնդիր կա, քանի որ որակյալ…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի աշակերտական խորհուրդը իր հերթական նիստում որոշեց. Զատկի տոնի կապակցությամբ Ձորք համայնքում իրականացնել բարեգործության ծրագիր և ներկայացնել Վորլդ Վիժն կազմակերպությանը: Ծրագիրը կյանքի կոչվեց վերջինիս հովանավորությամբ /ՎՎ աշխատակից Անուշ Մեժլումյան/։
Աշակերտական խորհուրդը և սովորողների հետ դաստիարակաչական աշխատանքների կազմակերպիչ Ռիմա Մկրտչյանի նախաձեռնությամբ այցելեցին Ձորք համայնքում ապրող միայնակ տարեցներին,…
«Մասնագիտական կողմնորոշում 2»
03․05․2019 թ․ Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ հանդիպում Սյունիքի տարածաշջանային պեական քոլեջի դասախոսների և և IX դասարանի աշակերտների հետ: կարևորելով ՀՀ Նախնական մասնագիտական և միջին մասնագիտական կրթական ծրագրերով Սյունիքի մարզում և հանրապետության տարբեր տարածաշրջաններում աշխատաշուկայի պահանջներին համապատասխան որակյալ և մրցունակ կադրերի պատրաստումն ու վերապատրաստումը, քոլեջի դասախոսները…
Մայիսի 2-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 1-ին «բ» դասարանի դասվար Արևիկ Հայրապետյանը նախաձեռնեց ինտեգրված դաս` համակարգչային կաբինետում: Դասի թեման` «Ծառի խնդրանքը», տիպը` հաղորդման:
Նոր թեմայի հաղորդումն ուղեկցվեց համակարգիչ, տեսացրիչ, էկրան զննական պարագաներով, սահիկահանդեսով, որը նպաստեց ողջ համակազմի ակտիվ մասնակցությանը:
Դասի նպատակն էր դաստիարակել ճիշտ վերաբերմունք շրջակա միջավայրի նկատմամբ,…
Երևանի պետական համալսարանում անցկացվել է «Սոցիալական ձեռնարկատիրության զարգացումը» խորագրով համաժողով, որի պանելային երեք նիստերից մեկը նվիրված էր սոցիալական ձեռնարկատիրության կրթական բաղադրիչներին։ Նիստի բանախոսների թվում էր նաև ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Արևիկ Անափիոսյանը։ «Հայաստանի սոցիալական ձեռնարկությունների ասոցիացիայի» (ՀՍՁԱ), «ԷկոԼաբ» կենսակայուն զարգացման և ակտիվ քաղաքացիության հիմնադրամի և Երևանի պետական համալսարանի…
Ռուսաստանի դաշնության Սանկտ Պետերբուրգ քաղաքում տեղի է ունեցել Քիմիայի միջազգային Մենդելեևյան օլիմպիադան, որին մասնակցել են 33 երկրների դպրոցականների թիմեր:
Հայաստանի օլիմպիական թիմը ներկայացնող Երևանի «Հերացի» ավագ դպրոցի 12-րդ դասարանի աշակերտ Մովսես Աղեկյանը նվաճել է արծաթե, իսկ նույն դպրոցի 12-րդ դասարանի աշակերտ Հովհաննես Մաթևոսյանը ՝ բրոնզե մեդալ:
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան