Կապանի N13 հիմնական դպրոցի V-IX դասարանի սաները մասնակցեցին Կապանի համայնքապետարանի կողմից կազմակերպած համաքաղաքային կրոսավազքին, նվաճեցին մեդալներ, զբաղեցրին III պատվավոր տեղը և արժանացան «Կապան համայնքի ղեկավարի գավաթին»:
Կապանի N13 հիմնական դպրոցում անցկացվեց «Ռուսական պոեզիայի հանճարը» խորագրով միջոցառում, որը նվիրված էր Ա. Ս. Պուշկինի 220 ամյակին: /Նախաձեռնությունը Ռուսաց լեզու և գրականության ուսուցիչ Աշխեն Բադալյան/
Նպատակը՝
անդրադառնալ հայ-ռուսական մշակութային կապերին՝ կարևորելով դրանց պահպանումն ու տարբեր ուղղություններով դինամիկ զարգացումը:
«ԻՆՁ ԿՀԻՇԻ ԱՄԵՆ ԼԵԶՈՒ ԵՎ ԱԶԳ...»
Պուշկինի մեծության…
Ապրիլի 1-ը թռչունների պահպանության միջազգային օրն է: Օրվա բովանդակության շրջանակում արդեն մեկ ամիս է, ինչ Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 5-րդ «ա» և 5-րդ «գ» դասարաններում ռուսաց լեզվի ուսուցչուհի Արաքսյա Քարամյանը, համադրելով առարկայի ընթացիկ թեմատիկ նյութը, համագործակցելով դպրոցի կենսաբանության ուսուցչուհի Անուշ Արզումանյանի հետ, տարավ մի շարք աշխատանքներ «Օգնություն թռչուններին» կարգախոսով.
…Ապրիլի 28-ին «Գեղարքունիքի մարդու իրավունքների պաշտպանության կենտրոն» ՀԿ ներկայացուցիչները Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 11-րդ դասարանում անցկացրին իրազեկման դասընթաց՝ «Միգրացիա» թեմայով, որի ընթացքում քննարկվեց թրաֆիքինգի դեմ պայքարելու վերաբերյալ հարցեր, բացատրեցին միգրացիայի հետ կապված հասկացություններ:
Աշակերտները խորհուրդներ ստացան սոցիալական կայքերում անվտանգ շփման վերաբերյալ, որոնք կօգնեն նրանց շրջապատում լինել ավելի իրազեկված՝…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանն այսօր ընդունել է Հայաստանի ազգային սկաուտական կազմակերպության (ՀՄԸՄ-ՀԱՍԿ) ՀՄԸՄ-ի Կենտրոնական վարչության ատենապետ Գառնիկ Մկրտիչյանի գլխավորած պատվիրակությանը: Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են ԿԳՆ-ի և ՀՄԸՄ-ՀԱՍԿ համագործակցության հնարավորությունները։ Նախարար Արայիկ Հարությունյանի խոսքով՝ քանի որ ՀՄԸՄ-ՀԱՍԿ-ի գործունեությունն առնչվում է նաև կրթության ոլորտին, հետևաբար համագործակցության լայն հնարավորություններ կան:…
Երևանի պետական հանրակրթական դպրոցներում առաջին դասարանցիների ընդունելության նոր առցանց համակարգը լուծելու է ոլորտում առկա մի շարք խնդիրներ: «Արմենպրես»-ի մամուլի սրահում հրավիրված ասուլիսում այս մասին նշեց ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության հանրակրթության վարչության պետ Աշոտ Արշակյանը:
«Տարիներ շարունակ Երևանում առաջին դասարանցիների ընդունելության հետ կապված խնդիրներ են լինում: Խախտվում էր հավասարության սկզբունքը: «Իքս»…
Ապրիլի 24-ին Ծիծեռնակաբերդի հուշահամալիրում խոնարհված ծաղիկները սպասում էին իրենց երկրորդ կյանք հաղորդելուն` շարունակելով իրենց առաքելությունը որպես հուշագրեր, բացիկներ։
Երևանի Կ.Դեմիրճյանի անվան հ,139 ավագ դպրոցի սաները մասնակցեցին ծաղկահավաքին. ուրաքանչյուր նմանօրինակ նախաձեռնության մասնակցելը հայրենասիրության յուրօրինակ դրսևորում է։
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIII «ա», «բ» դասարանի աշակերտները «Մասնագիտական կողմնորոշում» ծրագրի շրջանականերում ուսումնաճանաչողական այց կատարեցին Սյունիքի «ՄԱՐԻԼԱ» սահմանափակ պատասխանատվությամբ ընկերություն (ՍՊԸ) /նախաձեռնությունը՝ Վորլդ Վիժն Հայաստան հասարակական կազմակերպության/։
Աշակերտները ծանոթացան հզոր ու գերժամանակակից սարքավորումներով հագեցած արտադրամասում տեղի ունեցող աշխատանքներին։ Այստեղ էկոլոգիապես մաքուր հումքը անցնում է մշակման տարբեր փուլեր` վերածվելով բարձրորակ արտադրանքի:…
Մասիս քաղաքի հ․3 հիմնական դպրոցի VIIբ դասարանում անցկացվեց բաց դաս՝ կենսաբանություն առարկայից (ուսուցիչ՝ Տ.Ղամբարյան)։ Դասի թեման՝ Սողուններ։
շակերտները ներկայացրին սողունների կառուցվածքը՝ նշելով և առանձնացնելով Հայաստանում հանդիպող տոսակներին։ Աշակերտները՝,որպես դիդակտիկ նյութ, ներկայացրին կենդանի սողուններին։
Դասը շատ ուսանելի էր և հետաքրքիր։
Մասիս քաղաքի հ․3 հիմնական դպրոցի VIIա և VIIբ դասարանների աղջիկները, տեխնոլոգիայի ուսուցչուհի՝ Մ.Բարսեղյանի նախաձեռնությամբ և մասնակցությամբ, անցկացրին յուրօրինակ գործնական դաս֊էքսկուրսիա «BLACK ROSE», «ZARA» ծաղկի և հարսանյաց սրահներում։ Դասի թեման էր՝ «Դիզայն և դիզայնի տեսակները»։ Աշակերտները ականատեսը և մասնակիցը եղան՝ իրենց տեսական գիտելիքները գործնականում կիրառելու, հմտություններն ու կարողությունները զարգացնելու։ Աղջիկների ակտիվ…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան