ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Սեբաստացիների անակնկալ այցը

Փետրվարի 27, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Ամենայն հայոց բանաստեղծի հյուրընկալության մասին լեգենդ դարձաձ պատմությունները լոռեցու համար զարմանալի չեն այնքան, որքան Հայաստան աշխարհի այլ բնագավառների բնակիչների համար, քանզի լոռեցին նույնքան հյուրընկալ է ու հյուրասեր, որքան իր ծոցից դուրս եկած բանաստեղծը: Եվ գուցե քաջատեղյակ այս հյուրընկալությանը՝ հունվարի 23-ին՝ Երևանի Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի Արևելյան դպրոցի 4-րդ և 5-րդ դասարանի սաները կրթական փոխանակումներ ծրագրի շրջանակներում այցելեցին Վանաձորի թիվ 23 հիմնական դպրոց: Քսաներեքերորդցիները լոռեցուն հատուկ սիրառատությամբ, պարզ ու խինդով առլեցուն ժպիտով, հարազատի ջերմությամբ դիմավորեցին հյուրերին՝ մատուցելով այն Թումանյանի՝ սիրելի դարձած հերոսների կերպարներով: Հանդիպումը երկուստեք ջերմ էր, անմիջական:

  Սեբաստացիների՝ ավանդույթ դարձած այցելություններից հերթականն այս անգամ Վանաձորի կրթօջախ էր բերել ջերմություն, սրտի խոսք ու երգ: Կրթօջախի պատերի ներսում տեղի ունեցած տաք շփումները, երգն ու ասմունքը, քաղցր զրույցը առանձնահատուկ փայլ հաղորդեցին հանդիպմանը: Հերթական անգամ 23 հիմնական դպրոցում թևածեց հոգևոր լիցքեր ճառագող համընդհանուր խանդավառությունը, որն աստիճանաբար վերափոխվեց ու վերածվեց ընտանեկան տոնի: Սեբաստացիների այս այցելությունը պերճախոս վկայությունն է դարերով ամրագրված ասպնջական լոռեցու կենսակերպը:

  Հյուրերը դատարկաձեռն չէին եկել: Նրանք տնօրեն Տ. Հովսեփյանին սիրով նվիրեցին կրթահամալիրի սաների կողմից պատրաստած խորհրդանշական նվերները, քսաներեքերորդցիները նույնպես նրանց հանձնեցին իրենց ձեռքի աշխատանքներից նմուշներ:

  Փոքրիկ սեբաստացիներին ուղեկցում էին իրենց ուսուցիչներ ընկեր Անահիտը և ընկեր Իվետան:

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…