Ամենայն հայոց բանաստեղծի հյուրընկալության մասին լեգենդ դարձաձ պատմությունները լոռեցու համար զարմանալի չեն այնքան, որքան Հայաստան աշխարհի այլ բնագավառների բնակիչների համար, քանզի լոռեցին նույնքան հյուրընկալ է ու հյուրասեր, որքան իր ծոցից դուրս եկած բանաստեղծը: Եվ գուցե քաջատեղյակ այս հյուրընկալությանը՝ հունվարի 23-ին՝ Երևանի Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի Արևելյան դպրոցի 4-րդ և 5-րդ դասարանի սաները կրթական փոխանակումներ ծրագրի շրջանակներում այցելեցին Վանաձորի թիվ 23 հիմնական դպրոց: Քսաներեքերորդցիները լոռեցուն հատուկ սիրառատությամբ, պարզ ու խինդով առլեցուն ժպիտով, հարազատի ջերմությամբ դիմավորեցին հյուրերին՝ մատուցելով այն Թումանյանի՝ սիրելի դարձած հերոսների կերպարներով: Հանդիպումը երկուստեք ջերմ էր, անմիջական:
Սեբաստացիների՝ ավանդույթ դարձած այցելություններից հերթականն այս անգամ Վանաձորի կրթօջախ էր բերել ջերմություն, սրտի խոսք ու երգ: Կրթօջախի պատերի ներսում տեղի ունեցած տաք շփումները, երգն ու ասմունքը, քաղցր զրույցը առանձնահատուկ փայլ հաղորդեցին հանդիպմանը: Հերթական անգամ 23 հիմնական դպրոցում թևածեց հոգևոր լիցքեր ճառագող համընդհանուր խանդավառությունը, որն աստիճանաբար վերափոխվեց ու վերածվեց ընտանեկան տոնի: Սեբաստացիների այս այցելությունը պերճախոս վկայությունն է դարերով ամրագրված ասպնջական լոռեցու կենսակերպը:
Հյուրերը դատարկաձեռն չէին եկել: Նրանք տնօրեն Տ. Հովսեփյանին սիրով նվիրեցին կրթահամալիրի սաների կողմից պատրաստած խորհրդանշական նվերները, քսաներեքերորդցիները նույնպես նրանց հանձնեցին իրենց ձեռքի աշխատանքներից նմուշներ:
Փոքրիկ սեբաստացիներին ուղեկցում էին իրենց ուսուցիչներ ընկեր Անահիտը և ընկեր Իվետան:
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան