ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Մատչելի, հասանելի, որակյալ մասնագիտական կրթություն

Ապրիլի 5, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

«Մատչելի, հասանելի, որակյալ մասնագիտական կրթություն»

Ապրիլի 3-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցի 8-րդ դասարանի աշակերտները «Մասնագիտկան կողմնորոշման» դասընթացի շրջանակներում ուսումնաճանաչողական այց կատարեցին Սյունիքի տարածաշրջանային պետական քոլեջ:Մի քանի տարի է, ինչ մեր դպրոցը համագործակցում է Սյունիքի տարածաշրջանային պետական քոլեջի հետ և քոլեջի ուսանողների մեջ մեծ թիվ են մեր շրջանաարտները:

Դպրոցի սաներն էլ այցելեցին մասնագիտական կողմնորոշում ստանալու, ծանոթանալու «Սյունիքի տարածաշրջանային պետական քոլեջ» ՊՈԱԿ-ում իրականացվող մասնագիտություններին: Սյունիքի տարածաշրջանային պետական քոլեջի աշխատակազմը,տնօրեն Անժելա Մաքյանի գլխավորությամբ հագեցած շրջայց կազմակերպեցին աշակերտների համար,ջերմորեն և պատրաստակամորեն ներկայացրին իրենց մոտ առկա մասնագիտությունները:

Քոլեջն ունի հարուստ նյութատեխնիկական բազա, ժամանակակից սարքավորումներով հագեցած լաբորատորիաներ, արհեստանոցներ, լսարաններ և կաբինետներ, որոնք հնարավորություն են տալիս մասնագիտական կրթական ծրագրեր իրականացնել ժամանակակից պահանջներին համապատասխան: Մարզում լինելով միակ բազմագործառութային միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատությունը, նշանակալի դեր է խաղում մարզի սոցիալ-տնտեսական զարգացման գործում՝ նպաստելով մասնագիտական կրթության զարգացմանը:

Նմանատիպ այցելություններն ու հանդիպումները կնպաստեն, որպեսզի կոտրվեն կարծրատիպերը, ու մարդիկ կհասկանան, որ պարտադիր չէ՝ անպայման բարձրագույն ուսումնական հաստատություններ ընդունվել լավ մասնագետ դառնալու համար: 

«Հիմա ավելի շատ երիտասարդներ են հետաքրքրվում միջին մասնագիտական կրթությամբ, հատկապես այն ուսումնական հաստատություններով, որոնք աշխատանքի տեղավորման փորձ ունեն կամ ավելի լավ են աշխատել գործատուների հետ՝ աշխատանքի տեղավորման համար», իր խոսքում նշեց տնօրեն Անժելա Մաքյանը:

Այստեղ գլխավոր շեշտը դրված է որակյալ մասնագիտական կրթության կազմակերպման, մասնագետ-կադրերի պատրաստման վրա:

ՄԿԱ գծով փոխտնօրն Ժաննա Վարդանյան

  • Պատմականության սկզբունքը: Դարվինիզմ

    Թեմայի հեղինակ՝ Գայանե Ներկարարյան

    Դարվինիզմը դա սահմանափակ աշխարհի էվոլյուցիայի մատերիալիստական տեսությունն է, հիմնադրած Չ. Դարվինի հայացքների հիման վրա: Դարվինն ապացուցել է էվոլյուցիայի ռեալությունը և համոզիչ կերպով նկարագրել էվոլուցիոն պրոցեսի մեխանիզմը: Դարվինիզմի ստեղծմանը նախորդել է…

  • Հայաստանի թռչուններ

    Թեմայի հեղինակ՝ Գայանե Ներկարարյան

    Կենդանիների շարքում բնության չքնաղագույն ուզարմանահրաշ ստեղծագործություններ են թռչունները, որոնք օժտված են թռչելու առավելությամբ, փետրազգեստի սքանչելի գույներով, բարեկազմ մարմնով, երաժշտական բացառիկ ունակություններով և մարդկանց հետ շփվելու, նրա ողորմածությունը ակնկալելու և մարդու…

  • «ՖԻԶԻԿԱ» ԵՎ «ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱ» ԱՌԱՐԿԱՆԵՐԻ ՄԻՋԱՌԱՐԿԱՅԱԿԱՆ ԿԱՊԸ

    Թեմայի հեղինակ՝ Գրետա Եղիազարյան

    «Տեխնոլոգիա» և «Ֆիզիկա» ուսումնական առարկաների միջառարկայական կապերի որոշ հարցեր, մասնավորապես՝ էլեկտրատեխնիկայի հիմունքների (որն ուսումնասիրվում է տեխնոլոգիայի 5-րդ և 6-րդ դասարանների դասընթացում) և ֆիզիկայի «Էլեկտրական երևույթներ» (որի առաջին աստիճանն ուսումնասիրվում է…

  • Ֆիզիկայի և մաթեմատիկայի միջառարկայական կապերի արտացոլումը

    Թեմայի հեղինակ՝ Գրետա Եղիազարյան

    Կետի կոորդինատները: Տեղափոխություն Թեև այս բաժինը ըստ ֆիզիկական գաղափարների խորության ամենաբարդը չէ, սակայն զգալի պահանջներ է ներկայացնում աշակերտների մաթեմատիկական գիտելիքների եւ զարքագման նկատմամբ:Հարկ է լինում հաշվի արնել նաեւ այն, որ…

  • ԱՐԺԵՔԱՅԻՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՖԻԶԻԿԱՅԻ ԴԱՍԵՐԻՆ

    Թեմայի հեղինակ՝ Գրետա Եղիազարյան

    Սովորողին ներկայացվող նվազագույն պարտադիր պահանջներն ամրագրում են այն գիտելիքների, կարողությունների և հմտությունների մակարդակը , որը սովորողի մեջ ձևավորվում է առարկայի ուսուցման արդյունքում: Դրանք ներկայացվում են երեք մակարդակով՝ նվազագույն մակարդակ ,…

  • Միջառարկայական կապերի կիրառումը կենսաբանության դասավանդման գործում

    Թեմայի հեղինակ՝ Գայանե Ներկարարյան

    Աշխարհի զարգացման ներկա փուլում ցանկացած գիտական, տեխնիկական, տեխնոլոգիական և այլ բնույթի խնդիր հնարավոր չէ լուծել մեկ մասնագիտության շրջանակներում: Մարդկության առաջ կանգնած խնդիրները պահանջում են համակողմանի վերլուծություններ և տարբեր մասնագետների համատեղ…

  • ԿԼՈՐ ՍԵՂԱՆ-ՔՆՆԱՐԿՈՒՄ` <<Ջուրը և նրա պահպանությունը>>

    Թեմայի հեղինակ՝ Միրզոյան

    Կյանքը կերկարի, եթե նրանից հմտորեն օգտվենք: Սենեկա Այսօր անվիճելի է այն փաստը, որ ուսումնական ծրագիրը պետք է դիտարկվի որպես շարունակական, փոփոխական և զարգացող գործընթաց: Որպեսզի ուսումնական պլանը կարծրացած չլինի, այն…

  • Առողջ ապրելակերպը որպես անհատի դաստիարակության հիմք

    Թեմայի հեղինակ՝ Armushik

    Առողջ ապրելակերպի ձևակերպմանը խոչընդոտող սոցիալական շեղումները՝ սոցիալ-տնտեսական խնդիրները,ընտանիքի մթնոլորտը,սովորողների հոգեկան շեղումները և հիվանդությունները,ճգնաժամային ծանր վիժակը:Երեխաներին կարելի է մատչելի ձևով հաղորդել առողջության պահպանման մասին հիմնական գիտելիքներ,հմտություններ,սովորույթներ,ծանոթացնել կանխարգելիչ-դաստիարակչական ձևին:Սովորողի ճանաչողական ակտիվության արդյունք…

  • Առակ ուսուցչի մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ Արեւ

    Մի անգամ Ուսուցիչն աշակերտներին հարցնում է. – Ինչո՞ւ են մարդիկ վեճերի ժամանակ բարձրացնում ձայնը: – Երևի նրանք կորցնում են հանգստությունը,- ենթադրեց աշակերտներից մեկը: – Բայց ինչո՞ւ ձայն բարձրացնել, եթե 2-րդ…

  • Մարդու հենաշարժիչ համակարգը

    Թեմայի հեղինակ՝ Արմինե Հովհ․

    Հարգելի՛ գործընկերներ, այստեղ կտեղադրեմ դասի պլաններ, ուսումնական նյութեր,որոնք կարող եք օգտագործել դասագործընթացում: Առաջարկում եմ կիսվել կարծիքներով:

  • Սիրտանոթային համակարգի հիվանդությունները: Աշակերտների մասնագիտական կողմնորոշմանն ուղղված դասընթաց:

    Սիրտանոթային համակարգի հիվանդությունները աշակերտների մասնագիտական կողմնորոշմանն ուղղված բաց դաս-միջոցառում է, որը պետք է  անցկացվի 10-12-րդ դասարանների աշակերտների ներգրավվածությամբ: Դասընթացում սովորողներին կներկայացվի  դասի պլանը, բաց դասի թեմատիկան ամբողջությամբ և ամբողջ սիրտանոթային համակարգի կառուցվածքով, տարածված սիրտանոթային հիվանդություններով, դրանց ախտանիշներով ու կանխարգելմամբ: Կից ներկայացվում են նաև սահիկներ, թեստեր,որոնք հնարավորություն են տալիս որոշել ներկաների սիրտանոթային համակարգի աշխատանքի մոտավոր պատկերները:

  • Ծանր ֆիգուրներով մատի ուսուցման մեթոդիկան

    Առաջադրանքների  լուծումն արդյունավետ է կազմակերպել միասնական խնդրի լուծման եղանակով։Տրված դիրքում առաջադրանքի վերլուծության համար կարելի է կիրառել քայլի հերթի փոխման մեթոդը։Եթե քայլը լինի  սևերինը, ապանրանք ունեն երկու հնարավորություն։1.Ա h6-h7 կամԱh6-h5: Երկու դեպքում էլ սպիտակների թագուհին մատ կարող է անել g7 կամ g5  դաշտերից։Սակայն թագուհին a6 դաշտից gուղղաձիգմեկ քայլով գնալ չի կարող։Հնարավոր է այդ երկու դիրքերից սպիտակների համար նպաստավորը սևերի արքայի h5 դաշտում գտնվելն է, քանի որ սպիտակների թագուհին h3 դաշտից կարող է մատ անել։Հետևաբար  սպիտակների թագուհին պետք է կանխի սևերի արքայի նահանջը h7 դաշտ, իսկ a6,h7 ,h3 դաշտերի հատման կետը  d3 դաշտն է։Հետևաբար առաջադրանքի լուծումը 1.Թa6-d3 քայլն է։

  • Ինտերակտիվ վարժանքների ստեղծումը LearningApps.org միջավայրում

     Այս դասընթացը կհետաքրքրի այն ուսուցիչներին, որոնք ցանկանում են ավելի հետաքրքիր և աշխույժ դարձնել իրենց դասերը:LearningApps— ը՝ լիովին անվճար առցանց ծառայություն է, որը թույլ է տալիս ստեղծել գիտելիքների փորձարկման համար մի շարք ինտերակտիվ վարժանքներ:Առավելությունները. Ծառայությունը ունի 25 տարբեր դիզայն և գործիքներ, հեշտ է սովորել,  որպես կաղապար կարող եք օգտագործել այլ հեղինակների վարժությունները :

  • Մեր առողջությունը

    Առողջությունը մարդու ամենամեծ հարստությունն է: Մարդու օրգանիզմը կազմված է օրգաններից, որոնք աշխատում են համաձայնեցված: Ընդհանուր աշխատանք կատարող օրգաններիը կազմում են օրգանների համակարգեր: Մեր օրգանիզմի աշխատանքը ղեկավարում է գլխուղեղը:

  • Արցախյան Հարց՝ 1921թ-ից մինչ մեր օրեր

  • Թվաբանական և երկրաչափական պրոգրեսիաներ

    Թվային հաջորդականություններ թեման բաղկացած է 4 ենթաթեմաներից՝1. Թվային հաջորդականության գաղափարը և հատկությունները2. Թվաբանական պրոգրեսիա3. Երկրաչափական պրոգրեսիա4. Ֆիբոնաչիի հաջորդականությունը (Ոսկե հատումի մասին)Առաջին ենթաթեմայում տրվում է թվային հաջորդականության սահմանումը,տրման ձևերը,հատկությունները՝աճող (խիստ աճող), նվազող (խիստ նվազող), չաճող, չնվազող: Նաև տրվում է սահմանափակ հաջորդականության գաղափարը, վերևից և ներքևից սահմանափակությունը:

  • Նորավեպի մեծ իշխանը

    Դասընթացի ժամանակ կփորձեմ բացահայտել Զոհրապի կյանքի հայտնի  ու  անհայտ  էջերը, նրա  ստեղծագործությունների  վերլուծությանը կանդրադառնամ:

  • Նորավեպի մեծ իշխանը

    Դասընթացի ժամանակ կփորձեմ բացահայտել Զոհրապի կյանքի հայտնի  ու  անհայտ  էջերը, նրա  ստեղծագործությունների  վերլուծությանը կանդրադառնամ:

  • Նորավեպի մեծ իշխան

  • Հիշողություն

    Դասընթացում  անդրադարձ է կատարվելու իմացական գործընթացներից հիշողությանը, նրա տեսակներին, գործառույթներին,խարգարումներին, առանձնահատկություններին և դրանց հետ տարվող զարգացնող աշխատանքներին:Իմացական կամ ճանաչողության գործընթացները հոգեկանի դինամիկ գոյացություններ են, որոնք բնութագրվում են մեծ շարժունակությամբ, ինտենսիվությամբ և անկայունությամբ։Ճանաչողական կամ իմացական ոլորտը ներառում է զգայություն, ըմբռնում, մտապատկեր, հիշողություն,ուշադրություն, երևակայություն, մտածողություն, խոսք: Սրանց շնորհիվ մարդ տեղեկություն է ստանում իր և շրջապատող աշխարհի մասին։