Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կայացավ սեմինար-պարապմունք <<Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» ծրագրի շրջանակներում /Դասընթացավար Ռոզա Թևանյան/։
Թեմա՝ Երեխայի իրավունքները և պարտավորությունները
Երեխաների իրավունքների չորս հիմնական սկզբունքները
1. Խտրականության բացառում.Բոլոր երեխաները,անկախ սեռից,էթնիկական խագումից կամ կրոնից,պետք է արդար և խտրականությունից զերծ վերաբերմունք ստանան
2. Երեխայի լավագույն շահը.Երեխաներին առնչվող բոլոր գործունեություններում առաջնահերթ կերպով պետք է հաշվի առնվի երեխայի լավագույն շահը: Մեծահասակների շահը չպետք է առաջնահերթություն ունենան երեխաների շահերի նկատմամբ:
3. Երեխայի գոյատևման և առողջ զարգացման համար.Երեխաների կյանքը,գոյատևումը և առողջ զարգացումը պետք է ապահովվեն ցանկացած համատեքստում:
4. Հարգանքը երեխայի նկատմամբ.Երեխաներն իրենց հայացքներն ազատորեն արտահայտելու իրավունք ունեն այն բոլոր դեպքերում,որոնք վերաբերվում են իրենց անձին:Ընդ որում, երեխաների հայացքների նկատմամբ պետք է ցուցաբերվի նրանց տարիքին և հասունությանը համապատասխան պատշաճ ուշադրություն,օրինակ՝ տանը,դպրոցում…
Երեխաների որոշ պարտականություններ
1. Սիրել, հարգել և նվիրված լինել ծնողներին,հարգել ուսուցիչներին, սիրել կրտսերներին, համերաշխ լինել ընկերների հետ
2. Ջանասիրաբար սովորել, հետևել հիգիենայի կանոններին,հետևել հասարակական կարգին
3. Սիրել աշխատանքը
4. Լինել համեստ,ազնիվ և հարգել օրենքները
5. Սիրել իրենց հայրենիքը,երկիրը,ժողովրդին։
ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ժաննա Վարդանյան
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան