ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Դպրոցական անցուդարձ

Հայկական կրթական ալիքում տեղադրվել են նոր կրթական մշակութային հոլովակներ

Ապրիլի 2, 2020
Դպրոցական անցուդարձ Մշակութային լուրեր

Սիրելի բարեկամներ, ԿԳՄՍՆ YouTube–յան կրթական ալիքում (https://www.youtube.com/user/armeduchannel/) ամեն օր, համաձայն նախորդ օրը հայտարարած դասացուցակի, տեղադրվում են տարբեր ուսումնական առարկաների հետաքրքիր դասերի տեսագրություններ։

Բացի հեռավար դասերը, կրթական ալիքում կարելի է գտնել և հեռավար ուսումնական գործընթացում օգտագործել նաև հետևյալ կրթա-մշակութային հոլովակները՝

ԴԱՍԱՐԱՆ+ԴԱՍԱԿԱՆ
https://www.youtube.com/playlist?list=PLMlxJnJaBni2WlzssiBzpwy42CVsPu-SC

ՄՇԱԿՈւԹԱՅԻՆ…

Հեռավար կրթությունն ապագայի կրթություն

Ապրիլի 2, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Ապրիլի 1-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի տնօրեն Սիրանուշ Հարությունյանը հրավիրեց հեռավար նիստ-խորհրդակցություն:

Օրակարգի հարցերն արդիական էին ու հրատապ:

Ուսմասվար Ալինա Մկրտչյանը հաղորդեց հեռավար դասերի անցկացման վիճակի, այդ թվում` իր կողմից կատարված դասալսման վերլուծության վերաբերյալ:

Մեթոդ միավորման նախագահներ Արևիկ Աբրահամյանը,Սվետլանա Բեգլարյանը, Անահիտ Աղագուլյանը և Անուշ Ալթունյանը տեղեկացրին հեռավար դասերի բերած…

Իթվինինգը Իտալիայի հյուսիսում գտնվող մեկուսացված փոքր Կոդոնյո քաղաքում, որտեղ ուսուցիչները շարունակում են լավ տրամադրություն պահպանել

Մարտի 30, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Լուիսա Լենտան, ով ունի 25-ամյա դասավանդման փորձ տարրական դպրոցում, պատմում է այն մասին, թե ինչպես է Իթվինինգն օգնում Կոդոնյո քաղաքի աշակերտներին և նրանց ընտանիքներին զբաղված և մոտիվացված մնալ:

Մինչև 2020 թվականի փետրվարի կեսերը ոչ ոք չէր կարող նշել Իտալիայի քարտեզի վրա՝ որտեղ է գտնվում է Կոդոնյոն: Ոչ ոք մինչ այդ…

Հայաստանի դպրոցականների թիմը 4 մեդալ է նվաճել Կովկասյան 5-րդ մաթեմատիկական օլիմպիադայում

Մարտի 20, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

2020 թ․ մարտի 13-18-ը Ռուսաստանի Դաշնության Մայկոպ քաղաքում անցկացված Կովկասյան 5-րդ մաթեմատիկական օլիմպիադայում Ա. Շահինյանի անվան ֆիզմաթ հատուկ դպրոցի 9-րդ դասարանի 4 աշակերտները նվաճել են 4 բրոնզե մեդալ։

Ուշագրավ է, որ պատանեկան լիգայում հանդես եկած բոլոր աշակերտները՝ Ստեփան Գևորգյանը, Վյաչեսլավ Պետրոսյանը, Հայկ Խաչատրյանը և Մարկ Մովսիսյանը պատանեկան լիգային և միջազգային…

Իմ հոգու Չարենցը

Մարտի 13, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Երևանի հ․75 հիմնական դպրոցի ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն, հայոց լեզվի, գրականության ուսուցչուհի Ն. Զեյնալյանը ԱԽ մի խումբ անդամների հետ նախաձեռնել էր «Իմ հոգու Չարենցը» վերնագրով միջոցառում, որը նվիրված էր Եղիշե Չարենցի 123-ամյակին: Միջոցառման հարթակն այս անգամ Օղակաձև այգում գտնվող Չարենցի հուշարձանն էր, որտեղ մասնակիցները ներկայացրին Չարենցի կենսագրությունն ու ստեղծագործական աշխարհը, ապա…

Օլիմպիական հաղթանակ՝ նախնական զինվորական պատրաստություն առարկայից...

Մարտի 13, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Մարտի 12-ին, Սյունիքի մարզպետարանում ամփոփվեցին 2019-2020 ուստարվա դպրոցականների առարկայական օլիմպիադաների մարզային փուլի արդյունքները։
Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 9-րդ «բ» դասարանի աշակերտուհի Նոննա Ավանեսյանը պարգևատրվեց երկրորդ կարգի դիպլոմով՝ մարզային փուլում «ՆԶՊ» առարկայից ցուցաբերած խոր գիտելիքների համար:
Զինղեկ, փոխգնդապետ Գարիկ Ներսեսյան
Կապանի N 5 հիմնական դպրոց

«Արմաթ» ինժեներական լաբորատորիան սկսեց գործել

Մարտի 12, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Աշոտ Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում  «Արմաթ» ինժեներական լաբորատորիան սկսեց  գործել 2020 թվականի փետրվարից, որն ամբողջությամբ փոխել է դպրոցի մթնոլորտը: Խմբակը բացվել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության  ֆինանսավորմամբ:

52 սան խմբակ է հաճախում ծնողների իմացությամբ: Ուսումնական գործընթացն իրականացվում է տեսական և գործնական պարապմունքների…

Դաս-միջոցառում «Իմ երկրի ոստանները»

Մարտի 12, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

2020 թվականի մարտի 11-ին Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոցի 6բ դասարանում մայրենի առարկայից (ուսուցչուհի` Ա. Նարինյան) անցկացվեց ամփոփիչ դաս-միջոցառում «Իմ երկրի ոստանները» խորագրով։
Աշակերտները ներկայացրին հայոց հնագույն մայրաքաղաքները` Տուշպա-Վանից մինչև Էրեբունի-Երևան, իրենց պատրաստած գեղեցիկ պաստառներով, երգով ու ասմունքով «թերթեցին» հայոց պատմության հին ու նոր էջերը։

Գիտելիքների ամփոփում՝ բնագիտության ժամին

Մարտի 10, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Այսօր 6բ դասարանի աշակերտները բնագիտության ժամին /ուսուցչուհի` Հ. Մելիքյան/ խմբային աշխատանքով ամփոփում էին «Օրգանիզմների կենսագործունեությունը» թեմայից` «Սննդառություն», «Շնչառություն», «Նյութերի տեղափոխում բուսական և կենդանական օրգանիզմներում» և «Արտազատություն» դասերը։ Սովորողները օգտվելով համացանցից, լրացուցիչ տեղեկություններով լրացրել էին դասագրքի նյութը։ Կատարվեցին փորձեր, որոնցով մեկ անգամ ևս ամրապնդվեցին նրանց գիտելիքները, ինչպես նաև փոքրիկ բեմականացումներով յուրաքանչյուր…

Մեր սաների հերթական հաղթանակները.

Մարտի 9, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Փետրվարի 20-28-ը Աբովյան քաղաքում անցկացվեցին Կոտայքի մարզի 2020 թ. շախմատի պատանեկան առաջնության մրցումներ տարբեր տարիքային խմբերով, որին մասնակցում էին մարզի 100-ից ավելի շախմատիստներ: Մեր դպրոցից մրցումներին մասնակցեցին 20 շախմատիստներ /քանակով 3-րդը՝ Հրազդանից և Աբովյանից հետո/, բոլոր տարիքային խմբերում՝ բացառությամբ 14 տարեկանից բարձր: Ութ և ավելի ցածր տարիքային խմբում դպրոցի 2-րդ դասարանի…

  • Classroom Management Techniques

  • READING STRATEGIES AND TYPES OF READING

    Ընթերցանության ռազմավարությունը և տեսակները       Ողջույն։ Դասընթացը նախատեսված է 9-րդ դասարանի աշակերտների համար։ նպատակն է ներկայացնել ընթերցանության ուսուցման գործընթացը: Ընթերցանությունը արդյունավետ իրականացնելու նպատակով,  ներկայացվում է եղանակներ և դրանք իրականացնելու համար ուսուցչին առաջարկվում է տիրապետել որոշ հասկացությունների, կիրառի դրանք, ինչպես նաև կարգավորի այն խնդիրները, որոնք կարող են ծագել դասավանդման գործընթացում։ Ընթերցանության դասավանդման վերը նշված եղանակը կարող է արդյունավետ լինել, եթե ուսուցիչը հետամուտ լինի ուսուցման բազմամակարդակ գործընթացին և կարողանա այն իրագործել։

  • 8-րդ դասարան.

    Դասընթացը  Գաբրիել Սունդուկյանի և գրականության մեջ նրա  բերած մեծ դերի մասին է: Ըստ Դերենիկ Դեմիրճյանի`  Սունդուկյանը հայ դրամատուրգիայի Աբովյանն  է: Նա հեղաշրջեց հայ դրամատուրգիան, նրան տվեց մասշտաբայնություն, ժամանակի այրող խնդիրները առաջադրելու կարողություն: Նա առաջինն է հայ դրամատուրգիայում պատկերել քաղաքային կյանքն ու կենցաղը, խորությամբ արծարծել ընտանիքի և ամուսնության, կնոջ անիրավահավասարության, երիտասարդության, հայրերի ու որդիների միջև փոխհարաբերությունները: 

  • ԱՄԱՌԱՅԻՆ ԸՆԹԵՐՑԱՆՈՒԹՅՈՒՆ 1-ԻՆ ԴԱՍԱՐԱՆ

       Ողջույն:Եթե ուզում ես ամառային ընթերցանությունը հետաքրքիր , ժամանցային և արդյունավետ կազմակերպել, ապա այս  դասընթացը հենց քեզ համար է:Դե՛ ինչ,պատրա՞ստ  ես, ուրեմն գնացինք: 

  • Ինֆորմատիկա 7: Ինֆորմացիայի աղբյուրներ: Ինֆորմացիայի քանակի չափում

    Թեմայի ուսումնասիրությունը սովորողին հնարավորություն է ընձեռում. Գիտենալ տեղեկատվության չափման միավորները: Ճանաչել տեղեկատվությունը պահպանող ժամանակակից սարքավորումները: Գիտենալ դրանց թվային բնութագրերը: Կարողանալ հաշվել տեքստի տեղեկատվական ծավալը: Կարողանալ համեմատել տեղեկատվական աղբյուրների և կրիչների ծավալները:

  • Հովհաննես Թումանյանի կյանքը ,ստեղծագործությունը։

    Դասի թեման  Հովհաննես Թումանյանի կյանքը,ստեղծագործությունը և հասարակական գործունեությունը:     Դասի նպատակները  ․       Թումանյանի որպես ազգի կենսագրի նկատմամբ վերաբերմունքի ձևավորում ·        Բանաստեղծը որպես հայրենիքի և՛ հայր,և՛ զավակ ·        Արժևորել Թումանյանի ստեղծագործությունը որպես ազգային արժեք  Անհրաժեշտ պարագաներ՝ դասագրքեր,տետրեր,պաստառներ,համակարգիչ,բնագրեր: Կիրառվող մեթոդներ՝ Համագործակցային,խառը,մտագրոհ,վենի դիագրամ/պոեմ,բալլադ/,խաչբառ Միջառարկայական կապ՝ երաժշտություն,աշխարհագրություն,ՏՀՏ Դասի ընթացքը՝ Հիմնական հասկացություններ՝ Ամենայն հայոց բանաստեղծ,Հանճարեղ լոռեցի,Ամենայն հայոց թամադաԹԵՄԱ 1Թումանյանի կյանքը և հանրային գործունեությունը: .Ասույթներ Թումանյանի մասին՝ Եղ.Չարենց, Ավ.Իսահակյան, Վ.Տերյան .Երբ և որտեղ է ծնվել Հովհ.Թումանյանը, ովքեր են եղել նրա ծնողները,ինչ կրթություն է ստացել: .Թումանյանը՝ իբրև հայ գրողների  ընկերության նախագահ .Թումանյանի գործունեությունը հայ ժողովրդի քաղաքական, հասարակական և մշակութային  կյանքի ասպարեզներում /պետական գործիչ՝ պետություն չունեցող ժողովրդի/ .Թումանյանի դերը անդրկովկասյան ժողովուրդների  միջև բարեկամություն ու փոխըմբռնում հաստատելու ասպարեզում .Թումանյանը՝ իբրև Հայաստանի օգնության կոմիտեի /ՀՕԿ/ նախագահԹԵՄԱ2 Թումանյանի ստեղծագործության ընդհանուր բնութագիրը: .Թումանյանի ստեղծագործության ժանրային առանձնահատկությունները .Ինչ ժանրերով է ստեղծագործել Թումանյանը Չափածո՝ պոեմ, բանաստեղծություն, քառյակ, բալլադ, լեգենդ Արձակ՝ պատմվածք, հեքիաթ, հրապարակախոսական հոդվածներ, նամակներ @@PLUGINFILE@@/%D5%80%D5%B8%D5%BE%D5%B0%D5%A1%D5%B6%D5%B6%D5%A5%D5%BD%20%D4%B9%D5%B8%D6%82%D5%B4%D5%A1%D5%B6%D5%B5%D5%A1%D5%B6%C2%AB%D4%B1%D5%B6%D5%B8%D6%82%D5%B7%C2%BB.mp4   ԹԵՄԱ 3 Թումանյանի քառյակները:https://hy.wikisource.org/wiki. ,,Քառյակները իմ կյանքի կարևոր ,,շտրիխներն,, են: ,,Քառյակը գոհար է,, : Հովհ.Թումանյան .Ինչ  է քառյակը.գաղափար քառյակի՝ որպես գրական ժանրի մասին .Մինչև Թումանյանը և նրանից հետո ովքեր են անդրադարձել քառյակի ժանրին .Քառյակների մոտիվները և թեմատիկան՝ բնության, խոհախրատական, փիլիսոփայական, անձնական վիճակի ու ապրումների, կորուստների, վերելքների և վայրէջքների, մարդու ագահության և անկշտության, աշխարհավեր պատերազմների մասին:

  • Քիմիական տարրերի պարբերական համակարգը: Ատոմի կառուցվածքը

     <<Ատումի կառուցվածքը>>Քիմ. տարրերի պարբերական օրենքը (Քիմիա 7, էջ 84, դաս 3.1)Քիմ. տարրերի պարբերական համակարգըԱտոմի կառուցվածքը: Էլեկտրոն և միջուկԱտոմի միջուկի կառուցվածքը: ԻզոտոպներԱտոմի էլեկտրոնային թաղանթի կառուցվածքը 

  • ՄԱՅՐԵՆԻ 4_ՐԴ ԴԱՍԱՐԱՆ

  • Focus 4 B2

    Course book- Focus 4Course designer - Ruzanna AsatryanWho is the course designed for? - This course is meant for 9th grade students of "Vardanank" private school. Course description- Focus 4 is a rich, varied, carefully levelled course for upper secondary students. Specially designed to motivate older teens, it helps them to track their level and achieve the needed results.   @@PLUGINFILE@@/Voice%20005%20%282%29.m4a 

  • Տատանումնե և ալիքներ

    Նյութը  յուրացնելով դուք պետք  է պատասխանեք այս հարցերին:Ինչ է ալնիքըԻնչու ծովը և օվկիանոսները չեն տեղափոխվումՈրոնք են լայնական և երկայնական ալիքներըԱլիքի ֆիզիկական բնութագիր` ալիքի արագություն,երկարությունՍեյսմական ալիքներ`երկրաշարժեր,ցնցումներ: