Այսօր օրը նույնպես մարզական էր: Անցկացվեց «Սպարտակիադա» մարզական միջոցառման ծրագրում ներառված հնգամարտ, շախմատ, սեղանի թենիս մրցույթի Արարատի մարզի մարզային փուլը:
️Մարզային փուլում թիմային հաշվարկով մեր թիմերը զբաղացրեցին առաջին տեղը և անցան հանրապետական փուլ:
Շնորհավորում ենք ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչներ Լ . Սողոմոնյանին և Գ. Գրիգորյանին և մեր նպատակասլաց թիմերին։
Մասիսի հ․3 հիմնական…
Ապրիլի 10-ին, Ֆրանկոֆոնիայի օրերի շրջանակում, 5ա դասարանը, դասղեկ՝ Հ.Հովակիմյանի գլխավորությամբ այցելել է Վ.Բրյուսովի անվան պետական համալսարան և ԲՈՒՀ - դպրոց համագործակցությամբ ներկայացրել «Կիկոսի մահը» բեմականացումը ֆրանսերենով։ Այցելել էին նաև 9բ դասարանի սովորողներից մի քանիսը, որոնք մասնագիտական կողմնորոշման ծրագրին էին մասնակցում։
Այսօր, մեր հարազատ դպրոցի բեմում, 5ա դասարանը բեմականացումը ներկայացրեց տնօրենության, ուսուցչական…
Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցի 6բ դասարանի աշակերտները,դասղեկ Ռ.Ավետիսյանի և կերպարվեստի ուսուցիչ Գ.Մուրադյանի հետ այցելեցին Սերգեյ Փարաջանովի թանգարան՝ գեղագիտական ճաշակն ու դաստիարակությունը ամրապնդելու նպատակով, որտեղ բացահայտեցին լեգենդար արվեստագետի ստեղծագործական աշխարհը։
Կրթական ծրագրի շրջանակում նրանք բաժանվեցին երկու խմբի և ստեղծեցին իրենց կոլաժները՝ ոգեշնչվելով Փարաջանովի ինքնատիպ ու ազատ մտածողությամբ։
Այս անգամ «ճամփորդում էին» VIII ա դասարանի սովորողները (դասղեկ` Լ. Մկրտչյան), ովքեր ներկաներին տարան հայ երգարվեստի սոխակի` Գոհար Գասպարյանի կյանքի ուղիներով։
Մեծ երգչուհու տաղանդը բացել է շատ փակ դռներ, փայլել է աշխարհի ամենահայտնի բեմերում, նրան ծափահարել են ու անսպառ տաղանդով հիացել գրեթե բոլոր երկրներում։
Եվ երեխաները իրենց գեղեցիկ միջոցառմամբ հարգանքի…
Ճամփորդելը խելացի մարդուն դարձնում է ավելի լավը, իսկ հիմարին` ավելի վատը։
Թոմաս Ֆուլլեր
«Ճամփորդությունից» անմասն չմնացին VI բ դասարանի աշակերտները (դասղեկ` Ն. Ղազարյան)։ Նրանց հետաքրքրել էր ճապոնացի հեղինակ Տոշիկադձե Կավագուչիի «Նախքան կսառչի թեյը» գիրքը։
Ըստ հեղինակի` եթե թեյը չհասցնես խմել ու սառչի կհայտնվես անցյալում, իսկ շուտ խմելու դեպքում` ապագայում։
Երեխաները…
Գեղեցիկ ու հետաքրքիր միջոցառումներով հարուստ է Եղվարդի N 3 հիմնական դպրոցի առօրյան։
Տնօրենության կողմից հայտարարված դասղեկի բաց դասերը շարունակվում են մեծ շուքով։ Ամեն անգամ բեմ բարձրանալով` դասարանները զարմացնում են իրենց «ճամփորդության» համար ընտրած թեմայով, դերասանական փայլուն խաղով ու ճարտար լեզվով։
Այս անգամ ներկաներին հիացրին IVբ դասարանցիները` ներկայացնելով հացի արարումը (դասվար`…
Փետրվարի 19-ին՝ Գիրք նվիրելու օրվա շրջանակում Լճաշենի Ա․ Տեր- Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում աշակերտական խորհրդի նախաձեռնությամբ սովորողները տոնական ավանդույթով տնօրինությանը և ուսուցիչներին գրքեր նվիրեցին։
Թումանյանական մթնոլորտ էր տիրում դպրոցում, հնչեցին երգեր Հ․Թումանյանի խոսքերով, հատվածներ «Անուշ» օպերայից։
Օրն ավարտվեց Ամենայն Հայոց բանաստեղծ Հ․ Թումանյանին նվիրված գրական-երաժշտական ցերեկույթով՝ «Անմահ Լոռեցին» խորագրով ։
…Մասիս քաղաքի հ․3 հիմնական դպրոցի 9 ա,գ դասարանները դաս - էքսկուրսիա կազմակերպեցին Հայաստանի բնության պետական թանգարան` աշխարհագրության ուսուցչուհի Հ.Ապրիկյանի և դասղեկներ Լ․Սողոմոնյանի ու Մ.Բաբայանի հետ։ Թանգարանում սովորողները ամփոփեցին «Հայաստանի Հանրապետության բնությունը» թեման։
Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցում կրկին տոնական տրամադրություն էր։ Անցկացվեց «Աշնանային գույներ» խորագիրը կրող միջոցառումը։ Սահյանական տրամադրությունը իր տեղը զիջել էր ոսկեհեր աշնանը։ Աշնանային ուրախ կերպարանքներով հանդես եկան I-V դասարանի աշակերտները։
Նախասրահում էլ թևածում էր «Աշնանային գույներ» խորագիրը կրող նկարչական ցուցահանդեսը,որտեղ վրձինին գույներ էին հաղորդում ԱԽ-ի անդամները և դպրոցի մի…
#ՀամախմբենքՈւժերը, #ԿանխենքԿոռուպցիան, #ՈչԿոռուպցիային
Ի պատասխան ՀՀ Սյունիքի մարզպետի հաձնարարականի՝ ի դեմս Հանրակրթության վարչության հանրակրթության և արտադպրոցական կրթության քաղաքականության մշակման և վերլուծության բաժնի ուղեցույցի, դեկտեմբերի 6-ին դպրոցի բարձր դասարանների մասնակցությամբ ամփոփվեց <<Հակակոռուպցիոն իրազեկման շաբաթը>>, որի շրջանակում 7-9-րդ դասարաններում դպրոցի պատմության և հասարակագիտության ուսուցիչներ Ռ. Աթաջանյանի և Գ. Հայրապետյանի գլխավորությամբ…
I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական շարժառիթը դարձավ…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան