2020թ. դեկտեմբերի 23-ին Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում 11-12-րդ դասարանների աշակերտների մասնագիտական կողմնորոշման նպատակով անցկացվեց հանդիպում ՀՀ Ազգային Ագրարային Համալսարանի «Անասնաբուծության» ամբիոնի դոցենտ, գյուղատնտեսական գիտությունների թեկնածու Արամ Մուրադյանի հետ:
Արամ Մուրադյանը սովորողներին ծանոթացրեց Ագրարային համալսարանի մասնագիտական հնարավորություններին՝ կազմակերպելով փոքրիկ էքսկուրս տեսաֆիլմի միջոցով:
Պատմություն կերտած Ազգային Ագրարային Համալսարանը քայլում է ժամանակին համընթաց.
նորագույն տեխնոլոգիաներ, ժամանակակից սարքավորումներ, հագեցած լաբորատորիաներ,անհրաժեշտ կահավորված լսարաններ, հարուստ գրադարան, ուսման համար ստեղծված հնարավորություններ: Արամ Մուրադյանը նշեց, որ ամենակարևորը ՀԱԱՀ համալսարանն առաջարկում է աշխատաշուկայում մրցունակ, պահանջարկ ունեցող մերօրյա մասնագիտություններ՝ ագրոնոմիա,բույսերի պաշտպանություն, ջերմատնային ագրոտեխնոլոգիա,անասնաբուծություն, անասնաբուժություն, տնտեսագիտություն, ագրոբիզնես և ճարտարագիտություն: Համալսարանը թույլ է տալիս մագիստրոսական ուսուցումը շարունակել արտերկրում՝ Հոլանդիա, Նորվեգիա, Գերմանիա:
Համալսարանի նպատակն է նաև աշխատաշուկայում աշխատանքով ապահովել իր ուսանողներին:
Աշակերտներն իրենց հուզող հարցերն առաջադրեցին Արամ Մուրադյանին և ստացան լիարժեք ու գրագետ պատասխաններ:
Հանդիպումն անցավ ջերմ ու հաճելի մթնոլորտում:
Տնօրինությունն իր գոհունակությունը հայտնեց արդյունավետ և օգտակար հանդիպման համար ու նորանոր հաջողություններ մաղթեց դպրոցի սիրելի շրջանավարտ, համայնքում անչափ հարգված Արամ Մուրադյանին և հանդիպմանը մասնակից սովորողներին :
Հասմիկ Կարապետյան
12-րդ Ա դասարանի դասղեկ
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ