ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Անունդ անմոռաց է, սխրանքդ անմար՝ Զինվոր քաջարի

Փետրվարի 1, 2021
Դպրոցական անցուդարձ

Գեղարքունիքի  մարզի  Լճաշեն  գյուղի  Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան  միջնակարգ  դպրոցում  անցկացվեց  միջոցառում`  նվիրված  հայոց  բանակի  ստեղծման  29-ամյակին: Դպրոցում  թևածում  էր  հերոսական  ոգին:Ստեղծվել  էր  անկյուն` Արցախյան  ազատամարտի  նահատակների`  անմահ  հերոսների, մեր  շրջանավարտների  նկարներով:

Միջոցառումն  սկսվեց լռության  րոպեով: Էկրանի  վրա  սահում  էին իրենց  կյանքը  սուրբ  հայրենիքին նվիրաբերած  անզուգական  տղաների  նկարները: Մասնակիցները  հուզառատ  խոսքերով  իրենց  խոնարհումը   բերեցին  պատերազմում  նահատակված Հայկ  Դավիթի  Գասպարյանին,  Փայլակ  Դավիթի  Ղազարյանին և  Գևորգ  Սևակի  Բաբայանին:

Նրանք  հավերժ  կապրեն  երախտագետ  սերունդների  հիշողության  մեջ:

Միջոցառման  ընթացքում  մեծարվեցին  բոլոր  նրանք,  ովքեր  այս  պահին  պաշտպանում  են  հայրենիքը  և արժանապատվորեն  կատարում  զինվորական  պարտքը`  հավատարիմ   մնալով իրենց  երդմանն  ու  խղճին: Միջոցառմանը  հրավիրված  էին դպրոցի  շրջանավարտ  զինծառայողներ  Վրեժ  Սիմոնյանը,  Արթուր  Խաչատրյանը, Երվանդ  Սահակյանը,  Արման  Հարությունյանը  և  Անդրանիկ  Ղազարյանը:

Դպրոցի  զինղեկ, փոխգնդապետ  Գառնիկ  Մանուկյանը  շնորհավորեց  ներկաներին և  նշեց , որ  անչափ  կարևոր  է հզոր,  մարտունակ  բանակ ունենալը,  այս  պահին  բանակի  հզորացմանը  նպաստելը  և  զինվորի  կողքին  կանգնելը,  մատաղ  սերնդի հոգիներում հայրենասիրություն  սերմանելը:

Միջոցառման  ավարտին դպրոցի  տնօրեն  Ա. Մուրադյանը նշեց, որ  մերօրյա  սերունդն  ապրեց  դժվար  օրեր,  նրանց աչքի  առաջ  հերոսներ  անմահացան,  սուրբ  նահատակներ.մեր  սիրելի  շրջանավարտներ`  Գևորգ  Բաբայան, Փայլակ  Ղազարյան,  Հայկ  Գասպարյան…

Սրանք այն  քաջերն  էին, որոնք  մատաղ  սերնդի  համար  դարձան  հերոսական  խոսուն  կերպարներ,  որոնց  թափած  սուրբ  արյամբ  կանգուն  մնաց  մեր  հայրենիքը,  մեր  արժանապատվությունը,  հերոսներ,որոնք  մեզ`  ապրողներիս  ու  մատաղ  սերնդին  կարևոր  պատգամ  տվեցին. ապրել, արարել  ու  հզորանալ:

Մեր  տղաները, անխառն  քաջության  օրինակներ  դարձան,  նահատակվեցին  ու  անմահացան: 

Խոնարհվենք  Արցախյան  ազատամարտում  զոհված  բոլոր  նահատակների  միշտ  կենդանի  հիշատակի  առաջ:

Ծ. Կարապետյան
Լճաշեն գյուղի  Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի
սովորողների հետ դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան