Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում անցկացվեց միջոցառում` նվիրված հայոց բանակի ստեղծման 29-ամյակին: Դպրոցում թևածում էր հերոսական ոգին:Ստեղծվել էր անկյուն` Արցախյան ազատամարտի նահատակների` անմահ հերոսների, մեր շրջանավարտների նկարներով:
Միջոցառումն սկսվեց լռության րոպեով: Էկրանի վրա սահում էին իրենց կյանքը սուրբ հայրենիքին նվիրաբերած անզուգական տղաների նկարները: Մասնակիցները հուզառատ խոսքերով իրենց խոնարհումը բերեցին պատերազմում նահատակված Հայկ Դավիթի Գասպարյանին, Փայլակ Դավիթի Ղազարյանին և Գևորգ Սևակի Բաբայանին:
Նրանք հավերժ կապրեն երախտագետ սերունդների հիշողության մեջ:
Միջոցառման ընթացքում մեծարվեցին բոլոր նրանք, ովքեր այս պահին պաշտպանում են հայրենիքը և արժանապատվորեն կատարում զինվորական պարտքը` հավատարիմ մնալով իրենց երդմանն ու խղճին: Միջոցառմանը հրավիրված էին դպրոցի շրջանավարտ զինծառայողներ Վրեժ Սիմոնյանը, Արթուր Խաչատրյանը, Երվանդ Սահակյանը, Արման Հարությունյանը և Անդրանիկ Ղազարյանը:
Դպրոցի զինղեկ, փոխգնդապետ Գառնիկ Մանուկյանը շնորհավորեց ներկաներին և նշեց , որ անչափ կարևոր է հզոր, մարտունակ բանակ ունենալը, այս պահին բանակի հզորացմանը նպաստելը և զինվորի կողքին կանգնելը, մատաղ սերնդի հոգիներում հայրենասիրություն սերմանելը:
Միջոցառման ավարտին դպրոցի տնօրեն Ա. Մուրադյանը նշեց, որ մերօրյա սերունդն ապրեց դժվար օրեր, նրանց աչքի առաջ հերոսներ անմահացան, սուրբ նահատակներ.մեր սիրելի շրջանավարտներ` Գևորգ Բաբայան, Փայլակ Ղազարյան, Հայկ Գասպարյան…
Սրանք այն քաջերն էին, որոնք մատաղ սերնդի համար դարձան հերոսական խոսուն կերպարներ, որոնց թափած սուրբ արյամբ կանգուն մնաց մեր հայրենիքը, մեր արժանապատվությունը, հերոսներ,որոնք մեզ` ապրողներիս ու մատաղ սերնդին կարևոր պատգամ տվեցին. ապրել, արարել ու հզորանալ:
Մեր տղաները, անխառն քաջության օրինակներ դարձան, նահատակվեցին ու անմահացան:
Խոնարհվենք Արցախյան ազատամարտում զոհված բոլոր նահատակների միշտ կենդանի հիշատակի առաջ:
Ծ. Կարապետյան
Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի
սովորողների հետ դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ