-Մենք ավելի ամուր ենք քայլում այս հողի վրա, որովհետև քայլում ենք քո սխրանքի ճանապարհով, Հերոս,- այսպես սկսեց Կապանի N 5հ իմնական դպրոցի 3-րդ <<բ>> դասարանի դասվար Արևիկ Հայրապետյանը հիշատակի դասը, նվիրված` հայ –ադրբեջանական 44 օրյա պատերազմում զոհված ժամկետային զինծառայող, դպրոցի շրջանավարտ Կարեն Գեդեոնի Գրիգորյանի ծննդյան 20 ամյակին:
Միջոցառումը կազմակերպվեց դպրոցի նորաբաց Փառքի սրահում, ուր անմահաց գիրք են գրում դպրոցում սովորած և մերօրյա պատերազմներում զոհված 32 շրջանավարտներ…
Կրտսերների մոմավառության ոգեկոչմանը միացան դասվարի ավագ սաները` 7-րդ բ դասարանի աշակերտները և հիշատակի ջահը կամրջեց երեք սերունդ, ինչը կիսեց ծնողների և հարազատների վիշտը` կորուստը դարձնելով բոլորինը:
Տղաները 18-ում գնացին…իսկ 20 ամյակը նշում ենք առանց ՆՐԱՆՑ …
Կան տղաներ, որ երկու տարի հետու 40 դարձած են գալիս…
- Ուղղակի չես կարող 20 մնալ, եթե մի ձեռքով կրակում ես, մյուսով` վիրավոր ընկերոջդ քարշ տալիս… ու … նկատում, որ…,- Կարենի մարտական ընկեր , Արթուր Ավետիսյանը ով միջոցառմանը եկել էր Ծովագյուղից, խորհրդավոր հայացքը փախցնելով հավաքվածների աչքերից, շարունակեց պատմել անցած պատերազմի «Դանթեական դժոխքից»:
Դպրոցի տնօրեն Սիրանուշ Հարությունյանը օրվա առթիվ շնորհավորանքի խոսք ուղղեց ծնողներին, և շնորհակալություն հայտնեց ԿԱՐԵՆՆԵՐ ծնելու համար, իսկ երրորդցիները միաբերան գոչեցին`ՈՐՈՎՀԵՏԵՎ ԿԱՐԵՆԸ ՄԵԾ ՀԱՅՐԵՆԱՍԵՐ Է;
Կապանի N 5 հիմնական դպրոց
ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական համակարգը վերջին…
Ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում` որպես ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաների ուսուցիչ: Բացի այդ, դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզու՝ <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական…
Հարգելի գործընկերներ, ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Ուզում եմ քննարկել հետևյալ…
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան