ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Կենգուրուների տարափ, արջուկի և մեղուի խոշոր կաթիլներ

Հունիսի 21, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցը արդեն որերորդ անգամ սիրով ու պատասխանատվությամբ է արձագանքում ԱՅԲ կրթական հիմնադրամի կողմից կազմակերպվող Մեղու, Ռուսական արջուկ, Կենգուրու մրցույթներին: Ամեն տարի և′  ուսուցիչները, և′ աշակերտները անհամբերությամբ են սպասում այդ հետաքրքիր և յուրահատուկ մրցույթներին, և 2016-2017 ուսումնական տարում ևս նրանք սիրով արձագանքեցին կազմակերպիչներին: Այս անգամ Մեղու հայերենի մրցույթին մասնակցեց 89 սովորող, որոնք ստացան հավաստագրեր, իսկ 5-րդ դասարանի աշակերտուհի Մարիամ Թովմասյանը 97 միավորով արժանացավ Լավագույն մրցանակի. նա դպրոցում 1-ինն էր, մարզում` 3-րդը:

Կենգուրու միջազգային մաթեմատիկական մրցույթին մասնակցեց դպրոցի 73 աշակերտ: Մասնակիցները ստացան հավաստագրեր, իսկ նրանցից 5-ը արժանացան Լավագույն մրցանակի, պարգևատրվեցին հատուկ անվանական պատվոգրերով: Քալաշյան Լենան (91 միավոր), Թամազյան Հենրիկը (83միավոր), Դարբինյան Արշակը (82միավոր), Ղուշչյան Ռադիկը (81միավոր), Ստեփանյան Գոռը(81միավոր) իրենց հաջողություններով ուրախացրին և′ իրենց ընկերներին, և′ ուսուցիչներին:

Ռուսական արջուկ ռուսերենի մրցույթին մասնակցեց 26 սովորող: 6-րդ դասարանի սովորող Ադամյան Աստղիկը 59 միավորով արժանացավ Հատուկ մրցանակի. նա դպրոցում 1-ինն էր, մարզում` 8-րդը:

Լավագուն և Հատուկ մրցանակներ ստացած աշակերտները նաև նվերներ ստացան:

Այս երեխաների հաջողությունները դպրոցին ևս հավաստագրեր բերեցին. Վանաձորի թիվ 23 հիմնական դպրոցը ԱՅԲ կրթական հիմնադրամի կողմից շնորհակալագրեր ստացավ` մրցույթների կազմակերպմանն աջակցելու, այս մրցույթների հանդեպ աշակերտների հետաքրքրությունը բարձրացնելու, տաղանդաշատ երեխաների բացահայտմանը նպաստելու համար:

Վանաձորի թիվ 3 հիմնական դպրոցում կայացած մրցանակաբաշխությունը, «մեղուների , արջուկների և կենգուրուների» տարափը ուրախությամբ էր համակել բոլոր մասնակիցներին` և′ ծնողներին, և′ ուսուցիչներին, և′ աշակերտներին, և′, իհարկե, հենց իրենց` կազմակերպիչներին. այսպիսի աննախադեպ մասնակցությունը մրցույթներին ուրախացնում է բոլորին:

Վանաձորի թիվ 23 դպրոցի տնօրինությունը, ուսուցիչները, ծնողներն ու աշակերտները շնորհավորում են բոլոր աշակերտներին և′ մասնակցության, և′ Լավագույն ու Հատուկ  մրցանակներ ստանալու համար, շնորհակալություն են հայտնում ԱՅԲ կրթական հիմնադրամին այսպիսի անաչառ, հետաքրքիր մրցույթներ կազմակերպելու համար և հավաստիացնում, որ տարեցտարի մասնակիցների թիվը կավելանա, որովհետև մեծ է հետաքրքրությունը նմանատիպ մրցույթների և ԱՅԲ կրթական հիմնադրամի աշխատանքների հանդեպ:

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…