ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ

Հանապազօրյա հաց

Մայիսի 16, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Մայիսի 4-ին դպրոցի 2ա դասարանի աշակերտները ներկայացրեցին միջոցառում՝ «Հանապազօրյա հաց» թեմայի շուրջ: Մանուկների շուրթերից հնչեցին գեղեցիկ երգեր՝ նվիրված ցորենի հատիկին, մշակին, հացթուխին: Աշակերտները վարպետորեն ներկայացրեցին ցորենի քաղը, մաղելը, երկանքով աղալը, խմոր հունցելը, գրտնակելը և թխելը: Թխված հացը աղով մատուցվեց հյուրերին: Կազմակերպիչ՝ դասվար Նաիրա Ստեփանյան:

Միջոցառում` նվիրված Անդրանիկ Օզանյանին

Մայիսի 15, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Մայիսի 4-ին Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցում անցկացվեց միջոցառում` նվիրված բոլոր ժամանակների 100 մեծագույն հերոսներից մեկին` Անդրանիկ Օզանյանին: Միջոցառումը կազմակերպել էին պատմության ուսուցչուհի Հերմիկ Ղազարյանը և երգի ուսուցչուհի Զարինե Նիկողոսյանը:
Ազգագրական երգերի, պարերի և ասմունքի միջոցով երեխաները ներկայացրին մեծ զորավարի ապրած կյանքը, անցած մարտական ուղին, հնչեց նրա…

Լույս է տեսել «Քվանտ» վարժարանի 2015-2016 թթ. գործունեության հաշվետվությունը

Մայիսի 15, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

«Քվանտ» վարժարանի գործունեության 25-րդ ուսումնական տարվա՝ 2015-2016 թթ. գործունեության հաշվետվությունը, վարժարանի գիտամանկավարժական խորհրդի որոշմամբ, հրատարակվել է գրքույկի տեսքով (էլ.տարբերակը կցվում է):

Մայիսի 12-ին տեղի ունեցավ 2015-2016 ուստարում «Քվանտ» վարժարանի գործունեության հաշվետվության շնորհանդեսը, որին ներկա էր վարժարանի ուսուցչական ողջ կոլեկտիվը: Շնորհանդեսի սկզբում հրատարակված աշխատանքը կարևորեց ուսումնական աշխատանքների գծով փոխտնօրեն Լևոն Ասատրյանը.…

Արվեստի մասնագիտությունների դասավանդումը ՄԿՈՒ հաստատություններում

Մայիսի 12, 2017
Պաշտոնական

Աղվերանում մեկնարկել է «Ստեղծագործական արվեստի մասնագիտությունների դասավանդումը նախնական  (արհեստագործական)  և միջին մասնագիտական կրթկական հաստատությունների մասնագիտական կրթական ծրագրերում. մարտահրավերներ» խորագրով աշխատաժողովը, որին մասնակցում են արվեստի մասնագիտություններով ուսուցում կազմակերպող քոլեջների և ուսումնարանների, արվեստի բուհերի, Մասնագիտական կրթության և ուսուցման զարգացման ազգային կենտրոնի (ՄԿՈՒԶԱԿ), միջազգային կառույցների և ԿԳՆ-ի ներկայացուցիչներ:

ՀՀ ԿԳՆ նախնական (արհեստագործական) և…

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարն այցելել է «Գլաձոր» համալսարան

Մայիսի 12, 2017
Պաշտոնական

Երևանի  «Գլաձոր»  համալսարանում մայիսի 12-ին  տեղի է ունեցել բուհի գիտական խորհրդի ընդլայնված նիստ, որին մասնակցել է նաև ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը: Բուհի ռեկտոր Ժորա Ջհանգիրյանը շնորհակալություն է հայտնել նախարարին  նիստին մասնակցելու համար՝ ընդգծելով, որ հանդիպման նպատակը կրթության ոլորտում էական նշանակություն ունեցող բարձրագույն կրթության որակին առնչվող հիմնախնդիրների քննարկումն է:

Միջոցառում՝ նվիրված հաղթանակի օրվան

Մայիսի 12, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Ոչ ոք չի՛ մոռացվել, ոչինչ չի՛ մոռացվել...

Արամուսի միջնակարգ դպրոցի անձնակազմն անմասն չմնաց մայիսյան եռատոնին նվիրված միջոցառումից, որը տեղի ունեցավ Արամուս գյուղում գտնվող Հայրենական մեծ պատերազմին նվիրված հուշարձանի մոտ: Աշակերտները, ուսուցիչները և Արամուս գյուղի բնակիչներն իրենց հարգանքի տուրքը մատուցեցին զոհված հերոսների հիշատակին: Միջոցառման ժամանակ մեր աշակերտների շուրթերից հնչեցին բանաստեղծություններ, դպրոցի…

Փարիզի տեսարժան վայրերը

Մայիսի 12, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կոտայքի մարզի Հրազդանի  Ասքանազ Մռավյանի անվան հ.4 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ «Փարիզի տեսարժան վայրերը» խորագրով բաց դաս՝ նվիրված Ֆրանկոֆոնիայի տոնին:

Այն սկսվեց ուսուցչուհի Մ.Ավետիսյանի բացման խոսքով և ֆրանկոֆոնիայի հիմնի կատարումով: Հնչում էր Շառլ Ազնավուրի և Էդիտ Պիաֆի երգերը, որոնց ներքո աշակերտները ներկայացնում էին Փարիզի տեսարժան վայրերը: Բաց դասի նպատակն էր…

Ժողովրդավարության սկզբունքները

Մայիսի 12, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կոտայքի մարզի Աբովյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցի IXգ դասարանում տեղի ունեցավ բաց դաս հասարակագիտությունից «Ժողովրդավարության սկզբունքները» թեմայով՝ «Ժողովրդավարական մշակույթը կիրառության մեջ» ծրագրի շրջանականերում: Դասը անցկացվեց «նկարիր բառը» մեթոդով: Ծրագիրը նվիրված էր ժողովրդավարության կայացմանը և մարդու իրավունքների ընկալմանն ու պահպանմանը: Դասի սկզբում աշակերտները ներկայացրին իրենց աշխատանքները՝ կապված ժողովրդավարական սկզբունքների հետ, ապա…

Սիրու՜ն է, գարու՜ն է

Մայիսի 12, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Մայիսի 10-ին  Աբովյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցի հանդիսությունների դահլիճում տեղի ունեցավ IIIգ  դասարանի (դասվար՝Զ. Գրիգորյան) «Սիրու՜ն է, գարու՜ն է» խորագրով միջոցառումը:

Այն ընդգրկում էր գարուն, մայրիկ, հայրենիք թեմաները: Աշակերտները սահուն և վարժ արտահայտում էին մտքերը: Ինչպես նաև ներկայացրին բեմականացում: Հանդեսն ավարտվեց երգ ու պարով:

Մեծ էր ուսուցչի աշխատանքը, ակնհայտ էր…

Անմահական խնձորը

Մայիսի 12, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Մայիսի 10-ին Կոտայքի մարզի Աբովյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցում կայացավ  IIդ  դասարանի կազմակերպած՝ Մ.Կորյունի «Անմահական խնձորը»  խորագրով միջոցառումը:

Միջոցառումը սկսվեց ծաղկած խնձորենու պարով: Աշակերտները ներկայացրին հայկական երգն ու պարը,գովաբանեցին գյուղացու արդար աշխատանքը, այգեպանի վաստակն ու հացը, ինչպես նաև վերհանեցին թագավորի բացասական կողմերը՝ ագահությունը, չարությունն ու ժլատությունը: Միջոցառումը ինքնատիպ էր իր ուսուցողական,…

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան