ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հայաստանի պատմության թանգարանը 100 տարեկան է

Սեպտեմբերի 10, 2019
Միջազգային լուրեր Պաշտոնական

Հայաստանի պատմության թանգարանը նշում է հիմնադրման 100-ամյակը:
Մեկդարյա հոբելյանի առթիվ «Մատենադարան» Մեսրոպ Մաշտոցի անվան հին ձեռագրերի գիտահետազոտական ինստիտուտում տեղի է ունեցել գիտաժողով, որի բացման հանդիսավոր նիստին մասնակցել են արտերկրի հեղինակավոր թանգարանների ներկայացուցիչներ:

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության գլխավոր քարտուղար Նաիրի Հարությունյանը նախարար Արայիկ Հարությունյանի անունից ողջունել է գիտաժողովի մասնակիցներին` նշելով, որ Հայաստանի պատմության թանգարանը մեր երկրի ու ժողովրդի անցյալի կարևորագույն փաստերն ու իրադարձությունները ներկայացնող նշանակալի կառույցներից է:

«Հայ ժողովուրդն իր գոյության ամբողջ ընթացքում ստեղծել է համաշխարհային մշակութային գանձարանում ուրույն տեղ ունեցող հոգևոր և նյութական մշակույթի անհաշիվ հուշարձաններ, որոնք հայերի՝ հնագույն քաղաքակրթության կրողներից մեկը լինելու վառ ապացույցն են: Մեր պատմության թանգարանում այսօր պահպանվող և շարունակաբար համալրվող ավելի քան 400.000 միավոր ունեցող ազգային հավաքածուն կազմված է նաև հնագիտական, ազգագրական, դրամագիտական, վավերագրական նյութերից, որոնք արտացոլում են Հայաստանի մշակույթի և պատմության ամբողջական պատկերը՝ նախապատմական ժամանակներից մինչև մեր օրերը»,- նշված էր նախարարի ողջույնի խոսքում։              

Հայաստանի պատմության թանգարանի 100-ամյակին նվիրված գիտաժողովին ներկա են գտնվել ՌԴ Պետական Էրմիտաժի,  Ֆրանսիայի Լուվրի,  ԱՄՆ Մետրոպոլիտեն արվեստի թանգարանի, Ռուսաստանի պատմության թանգարանի, Ֆրանսիայի Առլի հնությունների թանգարանի, Ռոսֆոտո թանգարան-ցուցահանդեսային կենտրոնի  ներկայացուցիչներ, ինչպես նաև հայաստանյան և օտարերկրյա պատմաբաններ, հնագետներ, թանգարանագետներ և արվեստաբաններ:

Նիստի ընթացքում թանգարանի հանրահռչակման գործում մեծ ավանդ ունեցած հյուրերին և թանգարանի վաստակաշատ աշխատակիցներին հանձնվել են Հայաստանի պատմության թանգարանի հոբելյանական հուշամեդալներ,  ստորագրվել է համագործակցության պայմանագիր` Հայաստանի պատմության և Ֆրանսիայի Դրենթսի թանգարանների միջև:

Թանգարանի 100-ամյա հոբելյանը տեսաուղերձով շնորհավորել է ՌԴ Պետական Էրմիտաժի տնօրեն, Ռուսաստանի գիտությունների ակադեմիայի թղթակից անդամ Միխայիլ Պիոտրովսկին: Ողջույնի խոսք են ասել նաև Լուվրի թանգարանի բյուզանդական և քրիստոնեական արվեստի գործերի բաժնի տնօրեն  Յանիկ Դյուրանը,  Առլի անտիկ արվեստի թանգարանի պատվավոր տնօրեն Կլոդ Սանտեզը, իտալացի ուրարտագետ Միրյո Սալվինին, Ռուսաստանի պատմության պետական թանգարանի  գիտական գծով փոխտնօրեն Անդրեյ Յանովսկին, արտերկրից ժամանած այլ հյուրեր:

Գիտաժողովի նիստը վարել է Հայաստանի պատմության թանգարանի տնօրեն Գրիգոր Գրիգորյանը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ինտերակտիվ գրատախտակների կիրառումը դասապրոցեսում

    Հեռավար  դասընթացներ   իրականացնելիս  հաճախ անհրաժեշտ է լինում  առցանց գրատախտակներ կիրառել: Ներկառուցված գրատախտակներն առանձնանում են իրենց հատկություններով ու հնարավորություններով: Գիտական հետազոտությունը ցույց է տվել սովորողի հետաքրքրության և իրական ուսուցման միջև եղած կապը․  դա  ուշադրության   կենտրոնացումն  է,  անակնկալ   զգացումը ։  Դրանք բոլորը սովորողի սովորելու նկատմամբ հետաքրքրության  կարևոր ցուցանիշներ են: Երբ մանկական հետաքրքրասիրությունը մեծանում է, նրանք ցանկանում են իմանալ առավել շատ տեղեկություններ, որպեսզի պատասխանեն իրենց ինչուներին: Ապացուցված է, որ տեխնոլոգիան նպաստում է երեխաների հետաքրքրությունները բավարարելուն։  Համացանցում կան բազմաթիվ բազմաֆունկցիոնալ առցանց գրատախտակներ, որոնք  նախատեսված են   պատկերները արագ փոխանակելու համար։

  • ՏԵՔՍՏԱՅԻՆ ԽՄԲԱԳՐԻՉՆԵՐ

    Թեմայի շրջանակում պետք է ներկայացնենք թե ի՞նչ է տեքստային խմբագրիչը,ի՞նչ հնարավորություններ ունի,ինֆորմացիայի մշակման ի՞նչ գործառույթներ կարող ենք կիրառել,բացի տեքստ ներմուծելը, էլ ի՞նչ միջոցներ  կարող ենք օգտագործել,տեքստի մշակման ի՞նչ ձևաչափեր կարող ենք ներմուծել և այլն

  • ՏՀՏ գործիքներ

  • ՀԱՅՈՑ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆ VI_ՐԴ ԴԱՍԱՐԱՆ

    ՀԱՅՈՑ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆ VI_ՐԴ ԴԱՍԱՐԱՆ /68 ԺԱՄ/Դասընթացը կազմեց Աբովյան քաղաքի թիվ 2 հիմնական դպրոցի՝պատմության և հասարակագիտության ուսուցիչ՝ Լիլիթ Մայիլյանը                                                                                                                     Դասընթացի ընդհանուր նկարագիրը                                                                     Հայոց պատմության հանրակրթական առարկայի գլխավոր նպատակը պատմական գիտելիքներով զինված, ազգային ինքնագիտակցությամբ օժտված, ազգային և համամարդկային արժեքներով առաջնորդվող, ազգային նկարագիր ունեցող հայ մարդու և քաղաքացու ձևավորումն է: Այս առաջնահերթ նպատակից բխում են հետևյալ հիմնական խնդիրները. - սովորողին հաղորդակից դարձնել նախորդ սերունդների ստեղծած հոգևոր-մշակութային արժեքներին, - ցույց տալ Հայաստանի և հայ ժողովրդի պատմամշակութային ժառանգության տեղը և դերը համաշխարհային քաղաքակրթության մեջ, - ծանոթանալ և իմանալ սեփական ակունքները, ժողովրդի պատմական ընթացքը ժամանակի հոլովույթում, - օգնել հասկանալու պատմական իրադարձությունները, երևույթները և դասեր քաղել պատմությունից, - ցույց տալ սերունդների կապը պատմության մեջ, ինչը կնպաստի պատմական ժառանգականության ընկալմանը և պատմական փորձի յուրացմանը ու հաջորդ սերունդներին դրանց փոխանցմանը, - ամբողջացնել և համակարգել հայագիտական առարկաներից սովորողների ստացած գիտելիքները:

  • Ես և շրջակա աշխարհը 4-րդ դասարան

     Ես  և շրջակա աշխարհը առարկան  պարտադիր է 2-4-րդ դասարաններում սովորողների համար։ Քանի որ 7-10 տարեկան հասակը լավագույն տարիքն է համագործակցության, փոխըմբռնման, մարդու իրավունքների հիմնախնդիրները հասկանալու համար։ Դա մարդու կյանքում սոցիալական ինքնագիտակցության աճի ժամանակաշրջանն է, և անհրաժեշտ է ,որ հենց այս տարիքում ուսումնական գործընթացում քննարկման հիմնական թեմա  է դառնում յուրաքանչյուրի նկատմամբ արդարացի վերաբերմունքի, սեփական արժանապատվության զգացումի, հանդուրժողականության, շրջապատի մարդկանց նկատմամբ բարյացակամության ձևավորմանն ուղղված հարցերը։ Երեխայի համար շատ կարևոր է հենց այս տարիքում ընդունված լինել կոլեկտիվի կողմից,լինել նրա լիիրավ անդամը։ Հանրակրթության նպատակների և կրթական բարեփոխումների խնդիրների տեսանկյունից կարևոր է առարկայի բովանդակության մեջ այնպիսի թեմաների ներառումը,որոնք կապահովեն երեխայի ՝ որպես աճող անհատականության սոցիալականացմանը,ինչպես նաև աշխարհաճանաչման և մարդկային հասարակության նկատմամբ սեփական դիրքորոշումը և հարաբերությունները ճշտելու, դրա միջոցով դեպի իրավական պետություն տանող ճանապարհի առաջին քայլերը անելու,իր երկրի արժանավոր քաղաքացի դառնալու համար անհրաժեշտ պայմանների ստեղծումը։4-րդ դասարանում ԲՆՈՒԹՅՈՒՆ, մԱՐՄԻՆՆԵՐ, նՅՈՒԹԵՐ, ՄԱՍՆԻԿՆԵՐ, մԵՐ ՀԱՅՐԵՆԻՔԸ, ՃԱՆԱՊԱՐՀՈՐԴՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ և ԱՇԽԱՐՀԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՅՏՆԱԳՈՐԾՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ, ԵՍ և ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆԸ թեմաների ուսուցման միջոցով անհրաժեշտ է սովորողներին ծանոթացնել Երկիր մոլորակի բազմազանությանը, հասարակական կյանքին, տարրական պատկերացում տալ ժողովրդավար հասարակության, իրավունքների և պարտականությունների,իրավունքների շուրջ ծագած հակամարտությունների, ինչպես նաև արդյունաբերության, տարբեր մասնագիտությունների, մշակույթի և կրթության մասին՝ ցույց տալով բնության և հասարակության կապը, նպաստել երեխաների արժեքային համակարգի ձևավորմանն ու սոցիալական հմտությունների զարգացմանը։4-րդ դասարան շաբաթական 2 ժամ,տարեկան ՝68 ժամ

  • ԻՆՖՈՐՄԱՏԻԿԱ VIII ԴԱՍ.

  • Reading rules of sound C

     Սովորել կարդալ անգլերենի C c տառը։Անգլերենում   C տառը կարդացվում է [s]  e, i, y տառերից  հետո,մնացած դեպքերում [k]

  • ԻՆՖՈՐՄԱՏԻԿԱ VII ԴԱՍԱՐԱՆ

  • Բնական թվեր և զրո

    այս դասընթացում դուք կիմանաք,թե ինչ է թվանշանը, քանի թվանշան է գործածվում թվերի գրառման համար,ինչպես և որտեղ են ստեղծվել թվանշանները,այժմ գործող թվանշաններից բացի ՝ ուրիշ ինչ թվանշաններ գոյություն ունեն:

  • Բնական թվեր և զրո

    Այս դասընթացում դուք կիմանաք , թե ինչ է թվանշանը, քանի թվանշան է գործածվում թվերի գրառման համար, որտեղ են ստեղծվել թվանշանները,այժմ գործածվող թվանշաններից բացի ուրիշ ինչ թվանշաններ կան: