Դեկտեմբերի 8-ին Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ «Հովհաննես Այվազովսկի-200» խորագրով միջոցառում՝ նվիրված հայազգի աշխարհահռչակ ծովանկարիչ Հովհ. Այվազովսկու ծննդյան 200-ամյակին: Դպրոցի մի ամբողջ սրահ էր հատկացված աշակերտների կողմից պատրաստված նկարներին: Այվազովսկու շունչն էր տիրում միջոցառման սրահում: Դպրոցում իսկական տոն էր, արվեստի, մշակույթի տոն:
Աշակերտները հանգամանորեն ներկայացրեցին հայ ծովանկարչի կյանքն…
«Սինոփսիս Արմենիա» ընկերությունն այսօր ներկայացրել է 2017 թվականի ընթացքում տեխնոլոգիական կրթության զարգացմանն աջակցող իր ծրագրերը Հայաստանի առաջատար բուհերի հետ` այսպիսով ամփոփելով իր հիմնական արդյունքներն ու ձեռքբերումները: Միջոցառմանը ներկա ՀՀ կրթության և գիտության Լևոն Մկրտչյանը, շնորհավորելով «Սինոփսիսի» կրթական ծրագրի շրջանավարտներին, նշել է, որ վերջիններս ստանում են ոչ միայն համալսարանի, այլև աշխարհահռչակ…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կայացավ ԾԽ հերթական սեմինար-պարապմունքը «Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» ծրագրի շրջանակներում. դասընթացավար՝ Անի Ավետիսյան:
Թեման. Ի՞նչ է պատիժը: Պատժի տեսակները:
Նպատակները
Հասկանալ
1/Ֆիզիկական և հուզական պատժի հայեցակարգերն ու ձևերը:
2/Ինչու՞ է պատիժն անարդյունավետ և վնասակար:
3/Ինչու՞ է պատիժը դեռևս կիրառվում,թեև այն անարդյունավետ…
Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցի VIIIբ դասարանի աշակերտները դասղեկ Ս. Ղազարյանի գլխավորությամբ կազմակերպել էին «Թեյախմություն»:
Թեյախմությանը ներկա էին դպրոցի տնօրենությունը, ուսուցիչներ և ծնողներ: Այն սկսվեց պարային համարով, այնուհետև ներկայացվեց թեյի ծագումնաբանությունը: Աշակերտները պատրաստել էին մի շարք հարցեր, որոնք ուղղված էին ուսուցիչներին, և մինչ ուսուցիչները մտածում էին տրված հարցերի շուրջ, աշակերտները…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը նախաձեռնել է «Բարձրագույն կրթության մասին» ՀՀ օրենքի նախագծի հանրային քննարկումների շարք, որի շրջանակում Երևանի պետական համալսարանում ԿԳ նախարար Լևոն Մկրտչյանը հանդիպել է ՀՀ բուհերի ուսանողական խորհուրդների, Ուսանողական ազգային ասոցիացիայի, Հանուն գիտության զարգացման շարժման ներկայացուցիչների հետ: Նախարարը նշել է, որ արդեն իսկ քննարկումներ են եղել պետական…
Այսօր` դեկտեմբերի 13-ին, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 8-րդ «բ» դասարանի ծնողական լսարանում «Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» դասընթացի թեման «Երեխաների իրավունքներն ու պարտականություններն» էին:
Ի հեճուկս ժամանակակից տեսությունների, ծնողները սահմանեցին երեխաների պարտականությունները, տանը դպրոցում և համայնքում:
Դասընթացավար Հասմիկ Մեսրոպյանը երեխայի իրավունքների մասին միջազգային կոնվենցիան համադրեց հայկական ընտանիքի բարոյական դաստիարակությանը և տարբերակեց…
Վարչապետ Կարեն Կարապետյանն ընդունել է Բեյրութի Հայկազյան համալսարանի ռեկտոր Փոլ Հայդոսթյանին:
Վարչապետը նշել է, որ Հայաստանում մշտապես բարձր են գնահատել Հայկազյան համալսարանի դերակատարությունը որակյալ համալսարանական կրթության ապահովման և հայագիտության ոլորտում ծանրակշիռ ներդրման համար: Նա կարևորել է Հայկազյան համալսարանի և Հայաստանի կրթական ու գիտական հաստատությունների միջև արդեն իսկ գոյություն ունեցող…
Գարեգին Բ Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսի հանդիսապետությամբ և ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանի մասնակցությամբ Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնի «Հրաչ և Սյուզան Թուֆայան» Հայորդյաց տանը տեղի է ունեցել «Լավագույն ուսուցիչ» հանրապետական մրցույթի հաղթողների պարգևատրման ամենամյա արարողությունը: Մրցույթն անցկացվում է նախարարության և Մայր Աթոռի համատեղ նախաձեռնությամբ «Հայոց լեզու և գրականություն», «Հայոց…
Հայաստանում 2017 թվականի հունվար-սեպտեմբերին 8-16 տարեկան երեխաների 79.2%-ը համացանցում հետաքրքրվել է առցանց շփման միջոցներով, 6.7%-ը՝ ձայնագրությունների և տեսագրությունների ռեսուրսներով, ծրագրային ապահովմամբ, ինչպես նաև խաղերով՝ 5.6%։ Հայաստանցի երեխաներին ինտերնետ-տիրույթում նաև հետաքրքրել են թմրամիջոցները, ոգելից խմիչքները և ծխախոտը (5.1%), անվայել բառապաշարը (1.8%), համացանցային խանութները (1.1%) և նշված տարիքի երեխաների 0.4%-ին հետաքրքրել է…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը նախաձեռնել է «Բարձրագույն կրթության մասին» ՀՀ օրենքի նախագծի հանրային քննարկումների շարք, որի մեկնարկային հանդիպումը տեղի է ունեցել ՀՀ ռեկտորների խորհրդի նիստում: Պայմանավորվածություն է ձեռքբերվել աշխատանքային մի քանի քննարկումների միջոցով մանրազննին անդրադառնալ նախագծի բոլոր հոդվածներին: Բացի այդ, քննարկում է տեղի ունեցել նաև ոչ պետական բուհերի ռեկտորների…
ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական համակարգը վերջին…
Ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում` որպես ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաների ուսուցիչ: Բացի այդ, դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզու՝ <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական…
Հարգելի գործընկերներ, ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Ուզում եմ քննարկել հետևյալ…
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան