Տավուշի մարզի Բերդ համայնքի ԻՄՓԱՔԹ-1 երիտասարդական ակումբն գործում է արդեն մեկ տարի, որի գործունեությունն ուղղված երեխաների քաղաքացիական ու հասարակական ակտիվության բարձրացմանը՝ առաջնորդման, քաղաքացիական, սոցիալական ձեռներեցության ոլորտների կարողությունների ու գիտելիքների, ինչպես նաև քաղաքացուն բնորոշ արժեքների սերմանումը: Հմտությունների ձևավորումը ու գիտելիքների հաղորդումն իրականացվում է ոչ ֆորմալ կրթական մեթոդների օգնությամբ և հատուկ մշակված ուսումնական մոդուլների կիրառմամբ: Ակումբը գործում թիվ 3 դպրոցում և միավորում է նաև այլ դպրոցների երեխաներին: Յուրաքանչյուր մոդուլի ավարտից հետո ակումբականները իրենց հմտությունները և տեսական գիտելիքները գործնականում կիրառում են՝ մշակելով և իրականացնելով համայնքային ծրագրեր: <<Աշխատունակություն>> մոդուլը ավարտելուց հետո ակումբը ձեռնամուխ եղավ երկրորդ՝ <<Լայք պուրակ>> անվամբ համայնքային ծրագրի իրագործմանը, որի նպատակն էր է քաղաքի մի փոքր անկյունում ստեղծել երեխաների ու մեծահասակների հանգստի վայր: Մինչ ծրագրի իրագործումը երեխաները և ակումբի առաջնորդ Լիանա Քոսակյանը հանդիպել են Բերդ համայնքի ղեկավար Հարություն Մանուչարյանի և թիվ 3 հիմնական դպրոցի տնօրեն Ռուզան Թումանյանի հետ ու ներկայացրել նախագիծը: Համայնքի ղեկավարը և դպրոցի տնօրենը ողջունել են երեխաների առաջարկությունը և քննարկել համագործակցության հետ կապված հարցեր: Համայնքապետարանը աջակցություն է ցուցաբերել տեղի ընտրման ու որոշ նյութական միջոցների ձեռքբերման հարցում: Եվ ահա, ակումբը կյանքի կոչեց նախագիծը, որի շրջանակում նրանք հավաքեցին անպետք անվադողեր ու սեփական հնարամտությամբ և ձեռքի աշխատանքով պատրաստեցին ու տեղադրեցին ու պատկերազարդեցին մուլտֆիլների հերոսների և կենդանիների դեկորացիաներ, ծաղկամաններ, ճոճանակներ,տեղադրեցին նաև նստարաններ և տարբեր մասնաբաժիններով պահարան: Պահարանում հավաքվող գրենական իրերը, գրքերը կբաշխվեն համայնքի այն երեխաներին, ովքեր ունեն դրա կարիքը: Ծրագրի իրականացման ընթացքում բնակիչները նաև մոտենում էին երեխաներին ու օգնում աշխատանքներին: Սա մի յուօրինակ նվեր էր քաղաքին և նաև վկայեց այն, որ երեխաները գիտակցում են սեփական համայնքում փոփոխություն բերելու և տարբեր կառույցների հետ համագործակցության հասնելու կարևորությունը: Ծրագրի նպատակներից էր բնակիչներին հասցնել այն ուղերձը, որ թափոնների երկրորդային կիրառումը կարող է գեղեցիկ միջավայր ստեղծելու համար օգտակար լինել: Ակումբի անդամ , 14 ամյա Գոռը նշում է.«Լայք պուրակ» համայնքային ուսումնական ծրագիրը մի լուսավոր կետ ավելացրեց մեր քաղաքում, լուսավոր ու աշխատանքային օր նվիրեց մեզ բոլորիս: Անչափ սիրում եմ, երբ բոլորս հավաքվում ենք նույն գաղափարի, նույն գործի շուրջ և որևէ դրական փոփոխություն բերում համայնքում: Իհարկե, շատ էին դժվարությունները կապված այգու բաղադրիչ մասերի պատրաստման հետ, սակայն մեր միասնականությունը ակումբի առաջնորդի շուրջ, ավարտին հասցրեց մեր գաղափարը>>:
ԻՄՓԱՔԹ ծրագիրը մշակվել է Ռումինիայում «Նոր Հորիզոններ» հիմնադրամի կողմից և Հայաստանում իրականացվում է Վորլդ Վիժն Հայաստանի կողմից: 2017թ. դրությամբ ավելի քան 35 ԻՄՓԱՔԹ ակումբներ են գործում Հայաստանի 6 մարզերում, որոնք ունեն 550-ից ավելի անդամ: Նպատակն է համախմբել երիտասարդությանը ԻՄՓԱՔԹ խմբերում, աջակցել նրանց ձեռք բերել քաղաքացիական հասարակության և աշխատանքային շուկայում մրցունակ լինելու համար անհրաժեշտ կարողություններ: Այն ստեղծագործաբար միավորում է զվարճանքը, ուսուցումը և համայնքային ծառայությունը, նաև խրախուսում է երիտասարդներին` նրանց տրամադրելով սոցիալական, քաղաքական և տնտեսական կյանքում մասնակցելու անհրաժեշտ ունակություններ և կարողություններ:
ՎՎՀ Իջևանի Տարածքային ծրագրի գրասենյակ
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան