Նոր հորիզոններ բացահայտելու խանդավառությամբ Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի բակում թևածում է տոնական տրամադրությունը:
Աշակերտ, ծնող բարեկամ և ուսուցիչ միահյուսվել են ու հիշարժան դարձրել աշնան առաջին օրը` սեպտեմբերի 1-ը:
- Մենք եկել ենք գիտության կանչով,, հնչում է առաջին դասարանցիների շարքերից.
- Գիտելիքը ուժ է, գիտելիքը զենք է,…
Առավոտյան լիցքային վարժություններով ուսումնական օրը սկսելը նոր երևույթ չէ: Սա աշակերտներին աշխատանքային ռիթմի մեջ արագ ներգրավելու խմբակային մեթոդ է, որն էլ նպաստում է և կամքի ուժի զարգացմանը (առավոտյան արթնանալ վաղ, եթե անհրաժեշտ է, և ուշադրության կենտրոնացմանը, և կարգապահության հաստատմանը: Սա ֆիզիկական վիճակն ուղղակիորեն ուսումնական աշխատանքի հետ կապելու հիմնական ձև է։…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Հովհաննես Հովհաննիսյանը և ԿԳՆ նախնական/արհեստագործական/ և միջին մասնագիտական կրթության վարչության պետ Արտակ Աղբալյանն այցելել են ՀՀ Կոտայքի մարզի Աբովյանի արհեստագործական ուսումնարան, Աբովյանի պետական և էներգետիկական քոլեջներ, ինչպես նաև Նոր Գեղիի գյուղատնտեսական քոլեջ և Բյուրեղավանի արհեստագործական ուսումնարան: Նրանք ծանոթացել են ուսհաստատությունների շենքային պայմաններին և նյութատեխնիկական…
Գիտելիքի, գրի և դպրության տոնը պայծառ տրամադրություն էր ստեղծել Լճաշենի միջնակարգ դպրոցում:
Հանդիսավոր միջոցառումը սկսվեց «Մեր հայրենիքը» օրհներգի հնչյունների ներքո, բարձրացավ հայոց եռագույնը:
Դպրոցի տնօրեն Ա.Մուրադյանը ուղերձով դիմեց դպրոցականներին, ուսուցիչներին և հյուրերին:
Առանձնակի ջերմությամբ շնորհավորեց 1-ին դասարանցիներին, նրանց մաղթեց բարի դպրոցամուտ, իսկ դպրոցականներին և ուսուցիչներին՝ ամուր առողջություն, գիտելիքների նկատմամբ անսպառ…
Աշակերտական խորհուրդները դպրոցներում քաղաքացիական կրթության կարևորագույն տարրերն են: Դրանք հնարավորութոյւն են տալիս ստեղծելու ինքնավար աշակերտական մարմին և զարգացնելու աշակերտի հետաքրքրությունը, դպրոցի կառավարման նկատմամբ, ուստի և կառավարման հմտությունների նկատմամբ:
Սեպտեմբերի 5-ին աշակերտական խորհրդին անդամակցելու իրենց հայտն են ներկայացրել Կապանի հ․5 հիմնական դպրոցի 6-րդ «բ» դասարանի աշակերտները:
Կանոնադրությունն ուսումնասիրել, քննարկել են, օր…
Ավանդույթի համաձայն, կրկին լեփ-լեցուն էր Սուրենավանի միջնակարգ դպրոցի բակը: Նորից հնչեց նոր ուսումնական տարվա առաջին ղողանջները: Սկզբում ելույթ ունեցավ դպրոցի տնօրեն Վ.Ավետիսյանը՝ ներկայացնելով հաջողություններ ունեցած աշակերտներին անուն առ անուն: Յուրաքանչյուրին ներկաները ջերմ ու սրտագին ծափողջույններով էին դիմավորում: Դպրոցի տնօրենը ներկայացրեց նաև նոր ուսումնական տարվա խնդիրներն ու անելիքները: Այնուհետև իր շնորհավորական…
Երևանում ընթանում է «Հանուն ընտանիքների միասնության» խորագրով երկօրյա համաժողովը, որը կազմակերպել է ՄԱԿ-ի Մանկական հիմնադրամը (ՅՈՒՆԻՍԵՖ)` Բուլղարիայի կառավարության աջակցությամբ և Հայաստանի Հանրապետության աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարության հետ համագործակցությամբ։
«Հանուն ընտանիքների միասնության» կարգախոսի ներքո միջազգային համաժողովի ընդհանուր նպատակն է նոր թափ հաղորդել Հայաստանում երեխաների խնամքի համակարգի բարեփոխմանը և հարթակ ապահովել…
Հայաստանում մեկնարկում է «Ստեղծարար միտք» (Creative Spark) ձեռներեցության ծրագիրը, որը նպատակ ունի խթանել բարձրագույն կրթության ոլորտի բարեփոխումները և նպաստել ձեռնարկատիրական հմտությունների զարգացմանը` ստեղծարար ոլորտում: Հայաստանը Բրիտանական խորհրդի աջակցությամբ իրականացվող «Ստեղծարար միտք» ծրագրում ընդգրկված 7 երկրներից է:
Հայաստանում ծրագրի մեկնարկը տրվել է այսօր` փոխըմբռնման հուշագրի ստորագրմամբ: Եռակողմ հուշագիրը ստորագրել են ՀՀ…
Սեպտեմբերի 1-ի՝ գիտելիքի ու դպրության օրվա կապակցությամբ կազմակերպված միջոցառումը մեր դպրոցում համախմբել էր մեծերին ու փոքրերին:Դպրոցամերձ հրապարակը լի էր սաներով,ծնողներով,հյուրերով:Ի դեպ, իր ներկայությամբ մեզ պատվել էր քաղաքապետ պարոն Գևորգյանը:Հանդիսության պաշտոնական մասից,հնչած ուղերձներից հետո մեր ավագ դպրոցի սաները հանդես եկան երաժշտական և գրական համարներով՝ մեկընդմիշտ արժևորելով մարդու կյանքում դպրոցական տարիների կարևորությունը,որը…
Վորլդ Վիժն Հայաստանի կողմից Տավուշի մարզի Բերդավան, Հաղթանակ, Բաղանիս և Ոսկեվան համայնքներում իրականացնում է երեխաների շահերի պաշտպանության ծրագրեր, որոնցում ներգրավված են մոտ 50 երեխա: Երկու տարվա ընթացքում մասնակցելով մարդու իրավունքների, շահերի պաշտպանության ու այլ վերապատրաստման դասընթացներին, երեխաները հզորացրել են իրենց կարողությունները համայնքային ծրագրեր իրականացելու գործընթացում: Երկամյա ծրագրի շրջանակում խմբերը բացահայտել…
ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական համակարգը վերջին…
Ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում` որպես ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաների ուսուցիչ: Բացի այդ, դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզու՝ <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական…
Հարգելի գործընկերներ, ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Ուզում եմ քննարկել հետևյալ…
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան