Կապանի N13 հիմնական դպրոցի Vա դասարանի աշակերտները դասղեկ Ռիմա Մկրտչյանի նախաձեռնությամբ թռչունների պահպանության միջազգային օրվան նվիրված կազմակերպեցին միջոցառում «ԴԻՄԱՎՈՐԵՆՔ ԹՌՉՈՒՆՆԵՐԻՆ» խորագրով: Օգտագործելով թռչունների մասին իրենց գիտելիքներն ու հնարամտությունը` աշակերտները ինքնատիպ թռչնաբներ, կերակրամաններ պատրաստեցին մեր քաղաքում բնադրող թռչունների համար:
Թռչնաբների պատրաստման համար աշակերտները օգտագործել էին տարբեր նյութեր` փայտ, մետաղե ձողեր, պլաստիկե…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն այսօր հանդիպել է «Բանավեճ, քննարկում, փոփոխություն» ծրագրի մասնակից շուրջ 60 երիտասարդների և ծրագիրն իրականացնող կոնսորցիումի անդամ հասարակական կազմակերպությունների ներկայացուցիչների հետ: Հանդիպումը նվիրված էր ՀՀ-ում ներառական կրթության հիմնախնդիրներին, նախարարության քաղաքականությանը տվյալ ոլորտում, ինչպես նաև երիտասարդների մասնակցությանը՝ այդ խնդիրները բարձրաձայնելու գործընթացում:
Նախարար Լևոն Մկրտչյանը շնորհակալություն…
Այդ օրը խորհրդավոր անդորր էր տիրում Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցում: Ապրիլյան ցողաթաթախ ու խաղաղ առավոտներից մեկն էր: Սովորականի նման բացվեց դպրոցի դուռը, բայց ժպտադեմ դռնապանի փոխարեն սովորողներին դիմավորեցին արդեն անմահների շարքը լրացրած ապրիլյան քառօրյա պայքարի աննկուն մարտիկների նկարները: Նրա′նք էին ժպտում բոլորին` ի լուր աշխարհի հայտարարելով.
…Մայիսյան հերոսամարտերի 100-ամյակին նվիրված միջոցառումների ծրագրի շրջանակներում Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VII դասարանում տեղի ունեցավ արիության դաս «Մայիսյան հերոսամարտեր» խորագրով: /Պատմության ուսուցիչ Էդգար Հարությունյան/ Հին ու հայտնի ճշմարտություն է. «Հերոսների սերունդները հերոսներ են…» Այդ ճշմարտության հավաստիքը մեր ժողովրդի բազմադարյա պատմությունն է, մեր քաջարի նախնիների աննախադեպ հաղթանակների վերակերտումը։ Առհավատչյան` Արցախյան հերոսամարտը, մայիսյան,…
Ապրիլի 6-ին Վանաձորի թիվ 23 հիմնական դպրոցի Iա դասարանում /դասվար Հ. Սիմոնյան/ հերթական դասղեկի ժամի թեման էր «Հայրենասիրությունը սկսվում է դպրոցից»: Զրույցի միջոցով ուսուցչուհին երեխաներին ծանոթացրեց մեր հերոսական պատմության որոշ էջերին` Ավարայրի ճակատամարտ, Սարդարապատի ճակատամարտ... Ավելի մանրամասնորեն պատմեց ապրիլյան քառօրյա պատերազմի մասին և այն բոլոր հերոսների, որոնք հայրենիքի համար չխնայեցին…
Ապրիլի 10-ին Ուրասարի հիմնական դպրոցում անցկացվեց միջոցառում-վիկտորինա՝ նվիրված անգլերենի տառուսուցման ավարտին: 3-րդ դասարանի փոքրիկները պատասխանեցին բոլոր հարցերին, երգեցին երգեր՝ թվերի և կենդանիների մասին: Միջոցառումն անցավ ջերմ և աշխույժ մթնոլորտում: Ներկա էին դպրոցի տնօրինությունը, ծնողներ և աշակերտներ: Միջոցառման ավարտին երեխաները արժանացան ժյուրիի գովասանքներին և ստացան հավաստագրեր առ այն, որ արդեն տիրապետում…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի պաշտոնակատար Լևոն Մկրտչյանն այսօր ընդունել է Հայաստանում Իտալիայի Հանրապետության արտակարգ և լիազոր դեսպան Վինչենցո Դել Մոնակոյին և այս օրերին աշխատանքային այցով Երևանում գտնվող կրթության ոլորտի պատասխանատուներին:
Հանդիպման առանցքում եղել է հայ-իտալական կրթական համագործակցության զարգացման հետ կապված հարցերը, մասնավորապես իտալերեն լեզվի ուսուցման արդյունավետության բարձրացումը և Հայաստանում…
Ապրիլի 6-ին Վանաձորի Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի IIա դասարանի երեխաները տեխնոլոգիայի ուսուցչուհի ընկեր Վարդանյանի հետ հերթական հանդիպում ունեցան ձեռներեցի հետ: Այս անգամ հանդիպումը «Համով հաց» փռի տնօրեն Սիմակ Անանյանի հետ էր: Երեխաները ծանոթացան հացի թխման գործընթացին, տվեցին իրենց հուզող հարցերը: Նրանց հետաքրքրում էր, թե ձեռներեցն ունի՞ ձեռներեցին հատուկ…
2017-2018 ուսումնական տարվա Հայաստանի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների գործունեությունը բնութագրող վիճակագրական տվյալներն ու ցուցանիշները տեղադրված են «Հայկական կրթական միջավայրի» «Պաշարների շտեմարան» կայքում՝ «Հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2017-2018 ուստարվա վիճակագրական տվյալները» էջում:
Վիճակագրական աղյուսակներն ու շարքերը կազմվել են հանրակրթական ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատությունների կողմից լրացվող «Հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների գործունեության…
Օրացույցի ամենաերիտասարդ տոներից մեկը՝ սպորտի միջազգային օրը, մեծ շուքով նշվեց Մասիս քաղաքի հ3 հիմն. դպրոցում, որին հրավիրված էին Մասիս քաղաքի քաղաքապետ պրն. Դ. Համբարձումյանը,
Մասիսի զարգացման կենտրոնի տնօրեն պրն Ս. Հովհաննիսյանը,Սբ. Թադեոս եկեղեցու հոգևոր հովիվ տեր քահանա Արարատ Օրդոյանը, ՀՖԿՍՊԻ մարզչամանկավարժական ֆակուլտետի դեկան Գ. Սարգսյանը, դասախոսներ, մարզիչներ, մարզասերներ։
Միջոցառման մեկնարկը…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան