Մայիսի 28-ին հանրապետությունում, այդ թվում՝ Երևանում և Սարդարապատի հուշահամալիրում տեղի կունենան Հայաստանի Հանրապետության և մայիսյան հերոսամարտերի 100-ամյակին նվիրված համապետական մի շարք միջոցառումներ:
Նշված միջոցառումներին ընդառաջ ստեղծվել է ներկայացված լոգոտիպը: Ձեզ ենք ներկայացնում դրա օգտագործման ուղեցույցը (կցվում է):
Լոգոտիպը հանրությունը կարող է արտատպելու միջոցով օգտագործել Հայաստանի…
Մայիսի 17-ին Աբովյանի Ն.Վանյանի ավան N5 հիմնական դպրոցում կազմակերպվեց ցուցահանդես «Զարթոնք» խորագրով (կազմակերպիչներ՝ կերպարվեստի, տեխնոլոգիայի ուսուցիչներ Հ.Կոստյան, Լ.Մաթևոսյան) : Երեխաների հմուտ ձեռքերով պատրաստված ամեն գործի մեջ երևում է աշխատանքի,գեղեցկության նկատմամբ սիրո և նվիրումի ներդաշնակությունը, ամեն գործի մեջ երեխաները ներդրել են իրենց սեփական հույզերը, ապրումները, վառ երևակայությունը: Աշխատանքները բազմազան են՝ հետաքրքիր…
«Փողերը վերջանում են, փառքը` նույնպես:
Սակայն Հայաստանը մեր միակն է: Մի′ մոռացեք այդ մասին:
Արարե′ք հանուն ձեր երկրի ու նրա ժողովրդի երջանկության»:
Մ. Արամյանց
Վանաձորի թիվ 23 հիմնական դպրոցի 7-րդ դասարանի աշակերտները 2018 թ. մայիսի 4-ին նշեցին…
2018թ. մայիսի 20-ին Օշականի Սուրբ Մաշտոց եկեղեցու զանգերի ղողանջները պարուրել էին ամբողջ շրջակայքը` հպարտությամբ լցնելով Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի Iգ դասարանի աշակերտների հոգիները /դասվար` Թամարա Հովսեփյան/, քանզի նրանք այսօր դարձան տառաճանաչ: Երեխաները իրենց արտաքին տեսքով, բանաստեղծություններով ու երգերով յուրօրինակ կերպով առանձնանում էին շրջապատից և ձուլվում հայոց…
Մայիսի 21-ին Աբովյանի Ն. Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոցում կազմակերպվեց միջոցառում՝ նվիրված Մայիսյան հերոսամարտերի 100-րդ տարելիցին (կազմակերպիչ՝ Ա. Ստեփանյան ): Միջոցառումը նպատակ էր հետապնդում սերունդներին հայրենասիրական ոգով դաստիարակելուն, բարձրացնելու ազգային ինքնագիտակցությունը: Մայիսյան հաղթանակները հայ ժողովրդի համար խաղաղության, ազատության և սեփական հայրենիքում արժանապատիվ կերպով ապրելու հաղթանակներն են, ուստի միասնությամբ ու համախմբվածությամբ կարող…
Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի 2-րդ «ա» դասարանը /դասվար Փ. Խաչատրյան/ ՀՀ մայիսյան հերոսամարտերի 100-ամյակի միջոցառումների ծրագրի շրջանակում կազմակերպել էր «Ապրել խաղաղ» ֆլեշ մոբ նվիրված Հայրենիքին, Զինվորին, Հաղթանակներին, Խաղաղությանը:
Սովորողների հայրենանվեր երգը, պարը, խրոխտ խոսքը ողողել էր դպրոցամերձ հրապարակը: Կրտսեր դպրոցականները ամբողջ աշխարհին պարտադրեցին մեր ազատասեր ստեղծագործ…
«Վերջին դաս» միջոցառումն այս տարի կկազմակերպվի մայիսի 25-ին:
2017-18 ուսումնական տարում Հայաստանի Հանրապետության հիմնական դպրոցների ավարտական 9-րդ դասարանները կունենան 31833 շրջանավարտներ, որից՝ 14928-ը աղջիկ: Հանրապետության ավագ և միջնակարգ դպրոցների 12-րդ դասարանը կավարտեն 9900 սովորողներ: 12-րդ դասարանի աշակերտների թվաքանակի շեղումը նախորդ տարիների օրինաչափությունից պայմանավորված է 2006-2007 ուստարում 12-ամյա կրթակարգի անցմամբ (կազմակերպվել…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանի գլխավորած պատվիրակությունը Ֆրանսիայի Հանրապետության բարձրագույն կրթության, հետազոտության և նորարարության նախարարության հրավերով մեկնել է Ֆրանսիա` մասնակցելու 2018 թվականի մայիսի 23-25-ը Փարիզում կայանալիք Եվրոպական բարձրագույն կրթական տարածքի (ԵԲԿՏ) 10–րդ Նախարարական գագաթաժողովին և Բոլոնիայի գործընթացի 5-րդ քաղաքական համաժողովին:
Նախարարական գագաթաժողովին մասնակցելու են Բոլոնիայի գործընթացում ընդգրկված…
Հայաստանի Հանրապետության և Մայիսյան հերոսամարտեր-100 ծրագրի միջոցառումների շրջանակներում Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ միջոցառում՝ «Մայիսյան եռատոն, քառատոն, հնգատոն Ավարայրից մինչև Շուշի» խորագրով: /Պատմության ուսուցիչ Էդգար Հարությունյան/
Ճակատագրի բերումով, թե պատմական անքննելի օրինաչափությամբ ստացվել է այնպես, որ շատ բաներ մեզ մայիսին է հաջողվում, հատկապես հաղթանակներ կռել ու, հատկապես ճակատագրական նշանակություն…
Կարևո՞ր է սեռական և սեռային դաստիարակությունը դպրոցում:
Անթաքույց փաստ է, որ կրթադաստիարակությունը իրականացվում է ընտանիք-դպրոց-հասարակություն օղակների միջոցով, իսկ սեռական դաստիարակությունը ընդհանուր դաստիարակության գլխավոր նախապայման է դեռահասության տարիքում, որն անմիջականորեն համընկնում է միջին և ավագ դպրոցական տարիքին: Ահա և, աշակերտների առաջարկությամբ, նրանց պահանջով, Կապանի N5 հիմնական դպրոցի 9-րդ «ա» և «բ» դասարանների…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան