ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ

Լինգաֆոնային դասի անցկացում՝ ՀՀ 100 - ամյակին նվիրված

Մարտի 16, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

   Մարտի 16 - ին Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցում անցկացվեց լինգաֆոնային դաս, որը, լինելով համակցված, ավելի հետաքրքրեց աշակերտներին, և գիտելիքների ընկալումը դարձավ ավելի աշխույժ և յուրօրինակ. աշակերտները ներկայացրին Սարդարապատի հերոսամարտերի մասին պատմությունը, որը լինգաֆոններով լսեցին ու սահուն վերարտադրեցին անգլերենով և ռուսերենով:

    Դպրոցի զինղեկ Հ.Մեսրոպյանը հանդես եկավ…

Հրաշալի է, երբ կա ներդաշնակություն («Պի» թվի ծննդյան օրը՝ մարտի 14-ը)

Մարտի 16, 2018

      Կախարդական այս թիվը իր շուրջն էր հավաքել բնագիտամաթեմատիկական առարկաներին (մաթեմատիկա, ֆիզիկա, կենսաբանություն, քիմիա, աշխարհագրություն) և աշակերտների շուրթերով կրկին հիշեցնում հանդիսատեսին, որ ինքը հանդիպում է ամենուրեք, իսկ կիրառությունը լայն է ու նշանակելի:

    Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի բնագիտամաթեմատիկական մասնախմբի ուսուցիչները շատ հետաքրքիր մրցույթ էին կազմակերպել «Պի»…

Ծնունդդ շնորհավո՛ր, «Կենգուրու» մրցույթ

Մարտի 16, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

15.03.2018թ. Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ «Կենգուրու 2018» միջազգային մաթեմատիկական մրցույթը, որին մասնակցեց 3-9-րդ դասարանների բոլոր ցանկացող աշակերտները: Այս տարի լրանում է «Կենգուրու» մրցույթի և մրցույթի շնորհիվ ՀՀ-ում և Արցախում ձևավորված յուրօրինակ ու հզոր մանկական շարժման 10 տարին: «Կենգուրուն» միակ մրցույթն է, որ երբևէ այսպիսի ոգևորություն է առաջացրել հայ…

Ես սիրում եմ իմ մայրիկին

Մարտի 16, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

15.03.2018թ. My dear, dear Mummy! I love you very much…

Կապանի N13 հիմնական դպրոցի անգլերենի ուսուցչուհի Լարիսա Ղազարյանի «Ես սիրում եմ իմ մայրիկին» խորագրով դաս-միջոցառումը (V ա դաս.) ձոն էր՝ նվիրված մայրերին, որը հնչեց հայ անվանի հեղինակների ստեղծագործությունների և սիրված երգերի հուզիչ ելևէջներով (հայերեն, անգլերեն): Ասմունքեցին մորը նվիրված լավագույն բանաստեղծություններից,…

Համագործակցությունը շարունակվում է

Մարտի 16, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

   Մարտի 15-ին Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոց 9-րդ Դ դասարանի աշակերտները ( դասղեկ՝ Մ.Դանիելյան ) այցելեցին ՀՀ ճարտարապետության և շինարարության ազգային համալսարան, որտեղ նրանք շրջայց կատարեցին՝ ծանոթանալով համալսարանի ֆակուլտետներին, լաբորատորիաներին, որոնք հագեցած էին ուսումնական անհրաժեշտ պարագաներով և տեխնիկայով:

   Հանդիպման վերջում աշակերտները լսեցին համալսարանի ձեռքբերումների  և հաջողությունների մասին:

  …

Մրցանակներ ստացան «Դպրոցական կայքեր» մրցույթի հաղթողները

Մարտի 16, 2018
ՏՀՏ նորություններ

Այսօր, Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնում, տեղի ունեցավ հանդիպում «Դպրոցական կայքեր» մրցույթի հաղթող դպրոցների ղեկավարների և կայքերը գործարկող մասնագետների հետ:  ԿՏԱԿ-ի տնօրեն Ա.Պողոսյանը շնորհավորեց հաղթողներին, նրանց հանձնեց պատվոգրեր և մրցանակներ: Հանդիպման ընթացքում ԿՏԱԿ-ի աշխատակիցները հյուրերի հետ քննարկեցին արդյունավետ համագործակցության և կրթական ՏՀՏ-ների կիրառմանը վերաբերվող տարբեր հարցեր:

Ինչպես հայտնի է, «Դպրոցական կայքերի»…

Ռազմահայրենասիրական դաս-ներկայացում

Մարտի 15, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

     Մայիսյան հերոսամարտերից հետո իրականացավ հայ ժողովրդի դարավոր երազանքը` ձեռք բերեց անկախություն և հիմնադրվեց Հայաստանի Առաջին Հանրապետությունը: 1920թ իշխանությունը փոխվեց և կազմավորվեց Խորհրդային Հայաստանը, որն իր գոյությունը պահպանեց մինչև 1991թ.: 1991թ. սեպտեմբերի 21-ից ձևավորվեց Հայաստանի Երրորդ Հանրապետությունը:

     Այո՛, մենք պետություն կերտող ժողովուրդ ենք: Ինչքան էլ ճնշում, հալածում…

Անակնկալ ուսուցչուհիներին

Մարտի 15, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

       Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ  դպրոցում մարտի 12-ին, առավոտյան   դպրոցում տիրում էր  տոնական տրամադրություն, օդը  լիքն էր  գարնան  վառ արևով:

    Աշակերտական խորհուրդը հաճելի անակնկալ էր պատրաստել համար:

    Դպրոցի կամարների ներքո հնչում էր հոգեպարար երաժշտություն,  աշակերտները ջերմ ժպիտով, ուրախությամբ և երախտագիտության զգացումով  դիմավորում  էին  իրենց սիրելի ուսուցչուհիներին՝   նրանց նվիրելով  վարդեր  և…

Կայացել է Մասնագիտական կրթության և ուսուցման զարգացման ազգային խորհրդի հերթական նիստը

Մարտի 15, 2018
Պաշտոնական

Մասնագիտական կրթության և ուսուցման զարգացման ազգային խորհուրդը /ՄԿՈՒԶԱԽ/ գումարել է իր հերթական նիստը, որը վարել է խորհրդի նախագահի տեղակալ, ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Մանուկ Մկրտչյանը: Խորհրդի կազմում ընդգրկված են՝ ՀՀ տարածքային կառավարման,  աշխատանքի և սոցիալական հարցերի, ֆինանսների և տնտեսական զարգացման և ներդրումների նախարարությունների, գործարար ոլորտի և արհեստակցական կազմակերպությունների…

Մշտադիտարկումներ

Մարտի 14, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

ՀՀ ԿԳՆ Կրթության ազգային ինստիտուտի Կապանի մասնաճյուղը և Սյունիքի մարզպետարանի կրթության, մշակույթի և սպորտի վարչությունը մշտադիտարկումների իրականացման շրջանակներում Կապանի N13 հիմնական դպրոցում իրականացրեց դասալսումներ, ուսումնասիրվեց ուսուցման գործընթացի կազմակերպման ժամանակակից ձևերի և մեթոդների, սովորողների առաջադիմու թյան գնահատման նոր համակարգի կիրառման վիճակը, չափորոշչահեն կրթություն իրականացնելու ուսուցիչների կարողությունները և առկա դժվարությունները: Կազմակերպվեց դպրոցի…

  • Ժողովրդական խոսքի անմահ մշակը. քարտեզագրելով Հ. Թումանյանի ուղին

    Այս թեման, որն  նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի: