Ավանդույթի համաձայն, կրկին լեփ-լեցուն էր Սուրենավանի միջնակարգ դպրոցի բակը: Նորից հնչեց նոր ուսումնական տարվա առաջին ղողանջները: Սկզբում ելույթ ունեցավ դպրոցի տնօրեն Վ.Ավետիսյանը՝ ներկայացնելով հաջողություններ ունեցած աշակերտներին անուն առ անուն: Յուրաքանչյուրին ներկաները ջերմ ու սրտագին ծափողջույններով էին դիմավորում: Դպրոցի տնօրենը ներկայացրեց նաև նոր ուսումնական տարվա խնդիրներն ու անելիքները: Այնուհետև իր շնորհավորական…
Երևանում ընթանում է «Հանուն ընտանիքների միասնության» խորագրով երկօրյա համաժողովը, որը կազմակերպել է ՄԱԿ-ի Մանկական հիմնադրամը (ՅՈՒՆԻՍԵՖ)` Բուլղարիայի կառավարության աջակցությամբ և Հայաստանի Հանրապետության աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարության հետ համագործակցությամբ։
«Հանուն ընտանիքների միասնության» կարգախոսի ներքո միջազգային համաժողովի ընդհանուր նպատակն է նոր թափ հաղորդել Հայաստանում երեխաների խնամքի համակարգի բարեփոխմանը և հարթակ ապահովել…
Հայաստանում մեկնարկում է «Ստեղծարար միտք» (Creative Spark) ձեռներեցության ծրագիրը, որը նպատակ ունի խթանել բարձրագույն կրթության ոլորտի բարեփոխումները և նպաստել ձեռնարկատիրական հմտությունների զարգացմանը` ստեղծարար ոլորտում: Հայաստանը Բրիտանական խորհրդի աջակցությամբ իրականացվող «Ստեղծարար միտք» ծրագրում ընդգրկված 7 երկրներից է:
Հայաստանում ծրագրի մեկնարկը տրվել է այսօր` փոխըմբռնման հուշագրի ստորագրմամբ: Եռակողմ հուշագիրը ստորագրել են ՀՀ…
Սեպտեմբերի 1-ի՝ գիտելիքի ու դպրության օրվա կապակցությամբ կազմակերպված միջոցառումը մեր դպրոցում համախմբել էր մեծերին ու փոքրերին:Դպրոցամերձ հրապարակը լի էր սաներով,ծնողներով,հյուրերով:Ի դեպ, իր ներկայությամբ մեզ պատվել էր քաղաքապետ պարոն Գևորգյանը:Հանդիսության պաշտոնական մասից,հնչած ուղերձներից հետո մեր ավագ դպրոցի սաները հանդես եկան երաժշտական և գրական համարներով՝ մեկընդմիշտ արժևորելով մարդու կյանքում դպրոցական տարիների կարևորությունը,որը…
Վորլդ Վիժն Հայաստանի կողմից Տավուշի մարզի Բերդավան, Հաղթանակ, Բաղանիս և Ոսկեվան համայնքներում իրականացնում է երեխաների շահերի պաշտպանության ծրագրեր, որոնցում ներգրավված են մոտ 50 երեխա: Երկու տարվա ընթացքում մասնակցելով մարդու իրավունքների, շահերի պաշտպանության ու այլ վերապատրաստման դասընթացներին, երեխաները հզորացրել են իրենց կարողությունները համայնքային ծրագրեր իրականացելու գործընթացում: Երկամյա ծրագրի շրջանակում խմբերը բացահայտել…
«Հայկական կրթական միջավայր» պորտալն ու հիմնական ենթակայքերը («Հայկական կրթական ֆորում», «Պաշարների շտեմարան», «Ուսուցման ինտերակտիվ տեխնոլոգիաներ» կայքերը, «Հեռավար ուսուցում» համակարգը) 2018 թվականի ամռան ամիսներին (հունիսի 1-ից օգոստոսի 31-ը) ունեցել են ավելի քան 2,220,230 էջի դիտում և շուրջ 103,717այցելու: Յուրաքանչյուր այցելության միջին տևողությունը եղել է 5․47 րոպե:
Բացի Հայաստանից կայքերն ունեցել…
Սեպտեմբերի 1-ին՝ Գիտելիքի և դպրության օրվա առթիվ ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանն այցելել է Արմավիրի մարզ, որտեղ այս տարվանից անցում է կատարվում համընդհանուր ներառական կրթության: Նախարարը, Արմավիրի մարզպետ Գագիկ Միրիջանյանի ուղեկցությամբ, ներկա է գտնվել Սարդարապատ գյուղի միջնակարգ դպրոցի սեպտեմբերմեկյան հանդիսությանը: Շնորհավորելով դպրոցի աշակերտներին և ուսուցիչներին` նոր ուսումնական տարվա…
Գիտելիքի և դպրության օրվա առթիվ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանն այսօր այցելել է ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Սևանի Վ. Կարապետյանի անվան թիվ 3 հիմնական դպրոց:
Վարչապետը շնորհավորել է աշակերտներին, մանկավարժներին և ծնողներին Գիտելիքի և դպրության օրվա առթիվ ու մասնակցել առաջին դասարանցիների նորամուտին նվիրված հանդիսավոր միջոցառմանը: Ողջույնի խոսքում Նիկոլ Փաշինյանը, մասնավորապես, նշել է. «Այսօր…
Գիտելիքի և դպրության օրը մեր կարևոր տոներից է, քանզի մաշտոցյան ոսկեղենիկ գիրը, նրանով ստեղծված դպրությունը, այդ հիմքի վրա ձևավորված կրթությունն ու գիտությունն են եղել մեր ազգապահպանության, ազգային ինքնության ձևավորման ու հայ ժողովրդի հարատևության ամենակարևոր գործոնները:
Աբովյանի Ն․Վանյանի անվան №5 հիմնական դպրոցում հանդիսություն կազմակերպվեց գիտելիքի օրվա և նոր ուսումնական տարվա մեկնարկի առթիվ: Դպրոցի սաները, ուսուցիչները, տնօրեն…
Երևանի հ. 75 հիմնական դպրոցն առավոտից շնչում էր տոնական տրամադրությամբ: Երգ ու պար, շնորհավորանքներ ու բարեմաղթանքներ, մեկը մյուսին հաջորդող գեղեցիկ ու օրվա խորհուրդն ամփոփող բանաստեղծություններ: Տոնական օրվա մեկնարկն ազդարարվեց ՀՀ օրհներգով, ապա Ներքին Չարբախի Սուրբ Խաչ եկեղեցու հոգևոր սպասավոր Տեր Հրաչյա Գյոզալյանը տերունական աղոթքից հետո կատարեց օրհնության կարգ, որին հաջորդեց…
ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական համակարգը վերջին…
Ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում` որպես ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաների ուսուցիչ: Բացի այդ, դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզու՝ <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական…
Հարգելի գործընկերներ, ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Ուզում եմ քննարկել հետևյալ…
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան