ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ

Edcamp-ը` հանրակրթական առցանց համաժողովը հունիսի 22-27-ը

Հունիսի 20, 2020
Պաշտոնական

Հայաստանի երկրորդ տարեկան ուսուցչական-հանրակրթական համաժողովը՝ Edcamp-ը կանցկացվի հունիսի 22-27-ը։ Բացումը տեղի կունենա երկուշաբթի, ժամը 11:00-ին։ Edcamp-ին մասնակցության հայտ է ներկայացրել ավելի քան 2,500 ուսուցիչ, հոգեբան, լոգոպեդ, հատուկ մանկավարժ, հետազոտող և տնօրեն Հայաստանի բոլոր մարզերից և Արցախից։

Համաժողովը կազմակերպում է «Պարադիգմա» կրթական հիմնադրամը ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության տեղեկատվական աջակցությամբ, ՄԱԿ-ի Մանկական հիմնադրամի,…

Միասնական քննությունների օրերն արդեն հայտնի են

Հունիսի 19, 2020
Պաշտոնական

Գնահատման թեստավորման կենտրոնը հրապարակել է 2020 թ. միասնական քննությունների օրերը՝ ըստ առարկաների։

Քննությունները կմեկնարկեն

◆ հուլիսի 2-ին Օտար լեզուներ առարկայից (անգլերեն, ֆրանսերեն, գերմաներեն, ռուսաց լեզու, իտալերեն, իսպաներեն),
◆ հուլիսի 4-ին դիմորդների գիտելիքները կստուգվեն Հայոց պատմություն, Աշխարհագրություն, Քիմիա,
◆ հուլիսի 6-ին՝ Մաթեմատիկա,
◆ հուլիսի 8-ին՝ Հայոց լեզու և հայ գրականություն, Կենսաբանություն, Ֆիզիկա…

Միջպետական նոր համաձայնագիրը կաշխուժացնի գիտական, հետազոտական ոլորտը

Հունիսի 19, 2020
Պաշտոնական

ՀՀ Ազգային Ժողովը 2020 թ. հունիսի 18-ին կայացած յոթերորդ գումարման չորրորդ նստաշրջանի հերթական նիստում միաձայն ընդունել է «Անկախ պետությունների համագործակցության մասնակից պետությունների Հիմնարար հետազոտությունների ոլորտում միջպետական հարաբերությունների համակարգման մասին համաձայնագիրը վավերացնելու մասին» ՀՀ օրենքը:

Փաստաթուղթը ներկայացրել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը: 2019 թ.-ի մայիսի…

ՀՀ ԿԳՄՍՆ ենթակայությամբ գործող համերգային կազմակերպությունների առցանց համերգները՝ նվիրված բուժաշխատողներին

Հունիսի 19, 2020
Մշակութային լուրեր

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության ենթակայությամբ գործող համերգային կազմակերպությունները հանդես են գալիս առցանց համերգներով. այդպիսով, երաժշտախմբերը բոլորի անունից երախտագիտություն են հայտնում այս օրերին բազմաթիվ կյանքերի համար պայքարող բուժաշխատողներին: Համերգների ընթացքում պահպանվում են պարետի ցուցումներին համապատասխան անվտանգության և հակահամաճարակային բոլոր կանոնները։

Հայաստանի ազգային ակադեմիական երգչախմբի կազմից 10 երգիչ մաեստրո Հ. Չեքիջյանի ղեկավարությամբ՝ հունիսի…

Ուսանողների վարձը կփոխհատուցվի եկամտահարկով

Հունիսի 18, 2020
Պաշտոնական

ՀՀ կառավարությունն այսօրվա նիստում հաստատել է Հայաստանում հավատարմագրված բարձրագույն ուսհաստատություններում մագիստրատուրայի, ասպիրանտուրայի և օրդինատուրայի մասնագիտությունների ցանկը, որոնցից որևէ մեկով առկա ուսուցմամբ սովորող ուսանողի աշխատավարձի և դրան հավասարեցված վճարումների մասով ՀՀ հարկային օրենսգրքով սահմանված կարգով հաշվարկված եկամտային հարկը ուսման վարձավճարի փոխհատուցման նպատակով կվերադարձվի։

ՀՀ կառավարության այսօրվա նիստում Ցանկը հաստատելու նպատակով նախագիծը շրջանառվել…

2020 թվականի երկրորդ քննաշրջանի դրսկեության ձևով (էքստեռն) ավարտական քննություններն անցկացվելու են հունիսի 19-ից հուլիսի 25-ը

Հունիսի 18, 2020
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի հրամանով հաստատվել է 2020 թվականի՝ դրսեկության ձևով (էքստեռն) ավարտական քննությունների կազմակերպման և անցկացման (երկրորդ քննաշրջան) աշխատակարգը և ժամանակացույցը :
2020 թվականի երկրորդ քննաշրջանի դրսեկության ձևով (էքստեռն) քննություններն անցկացվելու են Երևանի թիվ 198 ավագ դպրոցում` 2020 թվականի հունիսի 19-ից հուլիսի 25-ն ընկած ժամանակահատվածում՝ համաձայն…

Շնորհակալություն՝ փրկված կյանքների համար. համերգ նվիրված Բուժաշխատողի օրվան

Հունիսի 17, 2020

Կամերային երաժշտության ազգային կենտրոնը հունիսի 21-ին` Բուժաշխատողի օրը, կներկայացնի առցանց համերգ: Կհնչեն հայ և արտասահմանյան կոմպոզիտորների ստեղծագործություններ։ ԿԵԱԿ բոլոր երաժշտախմբերը՝ փոքր կազմերով, երաժշտության լեզվով և բոլորի անունից երախտագիտություն կհայտնեն այս օրերին բազում կյանքերի համար պայքարող բուժաշխատողներին: Համերգի ընթացքում կպահպանվեն անվտանգության և հակահամաճարակային բոլոր կանոնները։ Այն կանցկացվի Կոմիտասի անվան կամերային երաժշտության…

«Կայուն դպրոցական սնունդ» ռազմավարական ծրագիրն առաջիկա 5 տարիներին կշարունակվի. նոր փաստաթուղթն ստորագրված է

Հունիսի 13, 2020
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության և ՄԱԿ-ի Պարենի համաշխարհային ծրագրի հայաստանյան գրասենյակի միջև 2020 թ. հունիսի 12-ին ստորագրվել է մտադրությունների նամակ՝ «Կայուն դպրոցական սնունդ» ռազմավարական ծրագրի՝ հետագա հինգ տարիների իրականացման վերաբերյալ:

ՄԱԿ-ի Պարենի համաշխարհային ծրագրի (ՊՀԾ) և ՀՀ կառավարության միջև ստորագրված համաձայնագրով 2010 թվականից Հայաստանում…

Փոփոխություններ միջին մասնագիտական ուսհաստատություններից բարձրագույն ուսումնական հաստատություններում կրթությունը շարունակելու կարգում

Հունիսի 12, 2020
Պաշտոնական

ՀՀ կառավարության որոշմամբ փոփոխություն է արվել միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատությունների բարձր առաջադիմություն ցուցաբերած շրջանավարտների` բարձրագույն ուսումնական հաստատություններում համապատասխան մասնագիտությամբ կրթությունը շարունակելու կարգում։

ՀՀ կառավարության որոշման ընդունման նպատակն է հնարավորություն ընձեռել հավակնորդին բուհում կրթությունը շարունակել երկրորդ կուրսում` առկա ուսուցմամբ, եթե նախընտրած մասնագիտության գծով ՀՀ կառավարության որոշմամբ հեռակա ուսուցման կրթության ձևը նախատեսված…

Քննարկվել է ԿԳՄՍ 2019 թ. գործունեության կատարողականը

Հունիսի 11, 2020
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության անցած տարվա գործունեության հաշվետվությունն այսօր կառավարությունում ներկայացվել է վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանին։ Նախարարության 2019թ. կատարողականի քննարկմանը ներկա են եղել նաև Ազգային ժողովի գիտության, կրթության, մշակույթի, սփյուռքի, երիտասարդության և սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովի ներկայացուցիչները:

ԿԳՄՍ նախարար Արայիկ Հարությունյանը զեկուցել է, որ հաշվետու շրջանում հիմնվել է…

  • Երկնքից երեք խնձոր ընկավ

      Հեքիաթները   ճշմարիտ  են ։Ոչ  թե  որովհետև  դրանք  պատմում  են , թե  վիշապներ  գոյություն  ունեն , այլ  որովհետև  դրանք  պատմում  են , որ  վիշապներին  կարելի   է  հաղթել։                                                                                             Նեյլ  Գեյման

  • Հայոց լեզու և գրականություն

      Ժամանակակից կրթական քաղաքականության մեջ կարևորում և դրական եմ համարում, որ կրթակարգն ստեղծվում է հետազոտությունների հիման վրա: 1.    Աշակերտներին հնարավորություն է տալիս բացահայտելու սեփական ընդունակությունները, շնորհները, հետաքրքրությունները, արժանիքներն ու նախասիրությունները: 2.    Կրթական գործընթացներն այնպես են մատուցվում, որ հետագայում աշակերտը կարողանա սեփական, ինքնուրույն ներդրումն ունենալ հասարակական կյանքում: 3.    Հետազոտության միջոցով ձեռք բերած փորձառությունը աշակերտներին օգնում է և նպաստում սոցիալական բնավորության ձևավորմանը: Կարևորում եմ նաև ժամանակակից մեթոդների  կիրառումը ուսումնական գործընթացում:   Պետական չափորոշիչներում հստակ նշվում են տրամաբանական կարողությունների և հմտությունների կարևորությունը սովորողի կյանքում, նրան ծանոթացնում ճանաչողական մեթոդներին և սովորեցնում դրանք գործնականում կիրառել, այդ թվում` ա գիտելիքներ ձեռք բերել զգայության, ընկալման, և մտապատկերման միջոցով բ. տեղեկատվական տեխնոլոգիաների միջոցով գ. վերլուծել` քննարկաման , մեկնաբանման, համեմատության միջոցով դ. մտահանգումներ անել` հակադրման, բնութագրման, ամփոփման , կշռադատման, ծրագրման միջոցով : ե. ինքնուրույն որոշումներ կայացնել և հիմնավորել զ. նպատակներ դնել և իրականացնել է. անաչառ գնահատել սեփական ուժերը և  զբաղվել ինքնադաստիարակությամբ և ինքնակրթյությամբ, գիտակցել, որ գիտությունը, արդիական տեխնոլոգիաները  կրթության մեծագույն արժեքներ են ժամանակակից աշխարհում ը. հարգել Հայաստանի պետական խորհրդանիշները, մարդու իրավունքները, լինել մարդասեր, հանդուրժող, բարեկիրթ և օրինապահ: Հիմա` 1.      Ժամանակակից կրթական քաղաքականության բացասական կողմերից է` տեղեկատվական տեխնոլոգիաների մեծապես տուրք տալը, որը տանում է ավանդական և արդիական ուսուցման մեթոդների ներդաշնակության խախտմանը,  արդյունքում հետ է մղում կենդանի գրքի,  ընթերցանության ձգտումը: 2.      Ժամանակակից կրթության քաղաքականության բացասական  կողմերց է նաև ուսումնական ծրագրերի անարդյունավետ ծանրաբեռնումը: 3.      Կրթությունը պետք է արտահայտի հասարակության տարբեր շերտերի նաև սոցիալական հասարակարգի ձգտումները: 4.      Պահանջարկը պետք է ներդաշնակ լինի կրթության հրամցրած առաջարկին, որը սակայն այնքան էլ այդպես չէ:

  • ԱՌՆՉՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ՈՒՂՂԱՆԿՅՈՒՆ ԵՌԱՆԿՅԱՆ ԿՈՂՄԵՐԻ ԵՎ ԱՆԿՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ

  • Եղիշե Չարենցը

                                     Ներածություն Եղիշե  Չարենցը  մեր  մեծագույն  բանաստեղծն է , մեծ է նրա ազդեցությունը մեր գրականության վրա, մեր երիտասարդության վրա.                                                                                                          Ակսել  բակունց   Ինչպես արվեստի ցանկացած տեսակ, այնպես էլ գրականությունը, ներգործելով մարդու երևակայության և հոգեկերտվածքի վրա, հղկում է նրա մտածելակերպը, լայնացնում մտահորիզոնը, կրթում է նրան, արթնացնում է ազնիվ ըմբռնումներ ու զգացումներ: Այն մարդու ստեղծագործ աշխատանքի տեսակ և իրականություն ճանաչելու յուրահատուկ եղանակ է՝ գեղարվեստական կերպարների և խոսքի միջոցով արտացոլելով իրականությունը:    Եղիշե Չարենցի կյանքի ու գործի մասին շատերն են գրում և շատ են   գրում: Չարենցի ստեղծագործությունը մի նոր դարաշրջան է հայ գեղարվեստական մտքի ասպարեզում, որն առանձնահատուկ տեղ է գրավում գրականության մեջ: Հանճարեղ գրողի ստեղծագործությունն  ունի շատ երակներ ու շերտեր, որոնք ուրույն իմաստ և հնչեղություն են ստանում յուրաքանչյուր նոր առնչության դեպքում: Հանճարեղ գրողի ստեղծագործությունը ամեն նոր սերնդի համար կպահպանի ուրույն հմայք և թաքուն հստակություն:    Չարենցի պոեզիայի, ինչպես նաև՝ նրա հրատակչական գործունեության մասին չարենցագիտության մեջ բավականին խոսվել է, նշվել է նրա մեծ ընթերցասիրության, ընտիր գրադարանի, պոլիգրաֆիական զարմանալի գիտելիքների ու նուրբ ճաշակի մասին: Փաստվել է որ մի քանի տարի՝ 1928-ից մինչև 1933թ-ը, վարելով Պետական հրատարակչություն գեղարվեստական բաժինը, Չարենցը  հայտնի է դարձել իբրև Հայաստանի ցայսօր չգերազանցված հրատարակիչը, հրատարակչական գործ մեջ դնելով և' իր անսպառ եռանդը, և՛ անթերի ճաշակը, և' գեղարվեստական մեծ կուլտուրան, ինչպես նաև ՝  գիրքը, գրականությունը, մշակույթը Չարենցի ոճի տարերն են:  1930թ-ին Երևանում լույս է տեսնում Չարենցի <<Էպիքական լուսաբաց >> ժողովածուն, որը բանաստեղծը նվիրել էր կնոջը՝ Արփենիկ Չարենցին՝ << Նվիրում եմ գիրքս հիշատակին կնոջս, ընկերոջս, հերոսական բարեկամիս՝ Արփենիկ Չարենցին>>: Գրքում նաև Արփենիկին ձոնված երկու սոնետ կա: Առաջինում  Չարենցը գրում էր.                  <<Իմ բարեկա՛մ, իմ սե՛ր,                      Հերոսական ընկեր,                      Դու ապրեցիր,  անցար և էլ չկաս հիմա,                      Սակայն դեռ կյանքը կա և չի՛ դարձել   ամա,                      Եվ  ոչ՛ մի աստղ վերից դեռ ներքև չ՛ի ընկել>> <<Էպիքական լուսաբաց>> ժողովածուում,  որով նշանավորվեց  Չարենցի ստեղծագործության նոր փուլը, նկատելի է  էական զարգացումներ, կարելի է ասել՝ հենց ժողովածուի վերնագրի ոգով: Առաջին  հիշարժան զարգացումը, որ նաև շրջափուլային նոր անցման ցուցիչ է, այն է, որ երգերին զուգահեռ շատ են քնարերգությունների կիրառությունները: Եթե երգերն ու քնարերգությունները համաբանում ենք ըստ այդ տրամաբանության, ստացվում է, որ <<Էպիքական լուսաբաց >> -ում Չարենցը սկսում է կարևորել բանաստեղծության գիտության խնդիրը:<<Ընթերցող պոետին>>բանաստեղծության մեջ դա առավել քան պարզ է ակնարկված  Զարմանքո՛վ  գուցե դու նայես իմ այս     Գրքի էջերին՝ թե՛ անշուք, թե՛ պարզ,  Հեգնաքով գուցե ժպատաս ու ասես.         Թե պոետը մեր այս ու՞ր է հասել…        Բայց  հասել է նա մի ջինջ պարզության,  Որ ձեռք է բերում <<դժվար վարժությամբ>>…

  • Հայաստանը և հայ ժողովուրդը առաջին աշխարհամարտի տարիներին

    1914 թվականի օգոստոսի 1- ին սկսվեց առաջին աշխարհամարտը։ Հայաստանի և հայ ժողովրդի համար ստեղծվեց դժվար իրավիճակ `  ինչ  դիրքորոշում ունենալ, որպեսզի ապահովենք արևմտահայերի անվտանգությունը։ Որոշում կայացվեց, որ հայ կամավորական ջոկատներ կազմավորվեն և աջակցեն ռուսական բանակին։ Կազմավորվեցին 8 ջոկատներ, որոնք ոչ միայն փայլուն մասնակցեցին մարտական գործողություններին, այլև դարձան ազգային կանոնավոր զինուժ։  Առաջին աշխարհամարտի ընթացքում ապահովել արևմտահայերի անվտանգությունը չստացվեց։ Մենք տեսանք Մեծ եղեռն, կորցրինք  Արևմտյան Հայաստանը և միայն մայիսյան հերոսամարտերի շնորհիվ (Սարդարապատ, Բաշ- Ապարան, Ղարաքիլիսա) պահպանեցինք Արևելյան Հայաստանը, ավելին ` Արևելյան Հայաստանը 1918 մայիսի 28- ին անկախացավ և ստացավ իրավական ճանաչում Փարիզի վեհաժողովում։Խմբային աշխատանք ՈՒԿԵ միջոցով աշակերտներին բաժանել 8 խմբի։ Յուրաքանչյուր խմբին հանձնարարել մեկ թեմա, որից հետո աշակերտները կփոխեն իրենց խմբերը եւ փոխադարձաբար կմատուցեն իրենց նյութերը, մինչեւ թեմային հատկացված ժամերի ավարտը։ Բանավեճ Նպատակահարմա՞ր էր արդյոք ստեղծել կամավորական ջոկատներ։ ԲառարանՀատուկ կազմակերպություն  Արեւմտահայ ազգային խորհուրդ Հայոց ազգային խորհուրդ Անդրկովկասյան հատուկ կոմիտե Անդրկովկասյան կոմիսարիատ Առանձին հայկական կորպուս 

  • Հայոց լեզու 7-րդ դասարան

    Հարգելի՛ աշակերտներ, այս դասընթացը հնարավորություն կտա  մանրամասն ուսումնասիրել բայը որպես խոսքի մաս:Դասընթացը կազմել է հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Էլենա Հակոբյանը:7-րդ դասարանի հայոց լեզվի դասագրքից կարող եք օգտվել հետևյալ հղմամբ.https://fliphtml5.com/fumf/lgbfԲայ թեման ներկայացված է դասագրքի 79-րդ էջից սկսած:

  • Մասշտաբ

    Դասընթացի  նպատակն  է, որ  աշակերտները  իմանան, թե  ինչ  է  մասշտաբըԿարողանան  քարտեզի  կամ  պատկերի  մասշտաբի  միջոցով  հաշվարկել  երկու  վայրերի  իրական  հեռավորությունըԿարողանան  ,երկու  վայրերի  իրական  հեռավորությունը  իմանալով, հաշվարկել  նրանց  պատկերների  հեռավորությունը  քարտեզի  վրա

  • Էրիխ Ռասպե «Բարոն Մյունխհաուզենի ճանապարհորդությունը դեպի Լուսին»

    Գերմանացի գիտնական Ռուդոլֆ Էրիխ Ռասպեի «Բարոն Մյունխհաուզենի արկածները» երևակայական պատմությունների մասին գրված ամենահայտնի գրքերից մեկն է: Այն կազմված այն պատմություններից, որոնք պատմում է բանակի պաշտոնաթող կապիտան Կարլ Ֆրիդրիխ ֆոն Մյունխհաուզենը , որը հայտնի է պատերազմի և որսորդական փորձի մասին իր չափազանցված և երևակայական արկածներով:Բարոն Մյունխհաուզենի անունը դարձել է պարծենկոտ ու սուտասան մարդու հոմանիշը:«Բարոն Մյունխհաուզենի արկածները» աշխարհի ամենաուրախ գրքերից մեկն է: Ահա արդեն 200 տարի է` այն ընթերցում են աշխարհի տարբեր երկրներում :

  • Օտար լեզու

    1. Ծանոթացնել ֆրանսերեն լեզվի առանձնահատկություններին: 2. Նպաստել բառապաշարի հարստացմանը, ֆրանսերենի քերականության իմացությանը: 3. Զարգացնել բանավոր և գրավոր խոսքը: 4. Նպաստել տեքստերի յուրացմանը և նպաստել թարգմանչական հմտությունների զարգացմանը.

  • Имя существительное

    Դասը նախատեսված է 5-րդ դասարանի համար:Դասընթացի ավարտին կկարողանան իմանալ գոյական անունը եվ օգտագործել նախադասության մեջ: