Ղազախստանի Հանրապետության Աստանա քաղաքում մեկնարկել է ԱՊՀ անդամ պետությունների երիտասարդության հարցերով խորհրդի հերթական նիստը՝ ՀՀ նախագահությամբ. նիստը վարել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը:
Խորհրդի հերթական նիստում ներկայացվել են ԱՊՀ անդամ պետությունների երիտասարդական համագործակցության 2021-2030 թթ. ռազմավարության իրականացման ընթացքը, ինչպես նաև 2025-2026 թթ. միջոցառումների արդյունքները:
ՀՀ երիտասարդական պետական քաղաքականությունը կարևորում է կարիքները և ներուժը
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը հանդես է եկել ելույթով՝ ներկայացնելով ՀՀ երիտասարդական քաղաքականության հիմնական ուղղությունները․ «Առաջին անգամ ընդունվել է «Երիտասարդական քաղաքականության մասին» օրենքը, որով պետությունը ստանձնել է պարտավորություն՝ ստեղծելու պայմաններ երիտասարդության ներուժի բազմակողմանի զարգացման, որոշումների ընդունման գործընթացներում նրանց մասնակցության ապահովման նպատակով, ինչպես նաև ձևավորելու միջավայր, որն ուղղված է երիտասարդների կարիքների և հետաքրքրությունների բավարարմանը՝ կարևորելով հատկապես մարզաբնակ երիտասարդների ներգրավումը։ Պետական քաղաքականությունը նպատակ ունի ձևավորել ստեղծարար, նախաձեռնող, հմուտ և մրցունակ երիտասարդություն, ինչպես նաև ընդլայնել երիտասարդների հնարավորությունները՝ իրենց իսկ երկրում սեփական բարեկեցությունն ապահովելու նպատակով։ Պետք է շեշտել, որ օրենքի մշակման գործընթացն իրականացվել է լայն հասարակական քննարկումների ձևաչափով՝ ապահովելով ժողովրդավարական ընթացակարգերը։ Սա օրենք է, որը ստեղծվել է ոչ միայն երիտասարդների համար և նրանց հետ, այլև հենց երիտասարդների կողմից»։
Երիտասարդական աշխատողներ ՏԻՄ-երում և երիտասարդական կենտրոններ համայնքներում
Արթուր Մարտիրոսյանի խոսքով՝ օրենքը սահմանում է պետական երիտասարդական քաղաքականության ուղղությունները և մի շարք իրավական կարգավորումներ, ըստ որոնց՝ տեղական ինքնակառավարման մարմինները պետք է երիտասարդական աշխատողներ ունենան: «Հայաստանի բոլոր համայնքներում պետք է ստեղծվեն երիտասարդական կենտրոններ, որոնք ուղղված են երիտասարդների կարիքների բացահայտմանը, նրանց ներուժի զարգացմանը, հետաքրքրությունների և նախընտրությունների իրացմանը, մասնակցության մակարդակի բարձրացմանը, ինչպես նաև ինտելեկտուալ և բովանդակային ազատ ժամանցի ապահովմանը։ Այդ երիտասարդական միջավայրերը ստեղծվում են պետության, համայնքների և քաղհասարակության ջանքերով»,- ասել է նախարարի տեղակալը՝ անդրադառնալով ընձեռված նոր հնարավորություններին:
Երիտասարդական աշխատանքի մասնագիտական կարևորության մասին
Նա առանձնակի ընդգծել է նաև երիտասարդական աշխատանքի՝ որպես առանձին մասնագիտական ոլորտի ճանաչման կարևորությունը, հետևապես այս ոլորտում մասնագետների պատրաստման և վերապատրաստման աշխատանքների առաջնահերթությունը։ Արթուր Մարտիրոսյանը հավելել է՝ «Երիտասարդական քաղաքականության մասին» օրենքը կարգավորում է նաև պետության և քաղաքացիական հասարակության՝ միավորված խորհրդատվական ձայնի ներկայացվածության հարցը միջազգային հարթակներում, մասնավորապես՝ Եվրոպական երիտասարդական ֆորումում։
Կապանը ճանաչվել է «ԱՊՀ երիտասարդական մայրաքաղաք»
ԱՊՀ երիտասարդության հարցերով խորհուրդը քննարկել և հաստատել է 2026 թվականին ՀՀ Սյունիքի մարզի Կապան քաղաքը «ԱՊՀ երիտասարդական մայրաքաղաք» ճանաչելու հարցը: Գալիք տարի ԱՊՀ երիտասարդական խորհրդի նիստը տեղի կունենա Կապանում՝ անդամ երկրների մասնակցությամբ։ Նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը ներկայացրել է Կապանում նախատեսվող միջոցառումների նախնական ծրագիրը։
Խորհուրդը ընդունել է որոշումներ կամավորության խթանման, մեդիագրագիտության և կիբերանվտանգության զարգացման և տարածման, ԱՊՀ երկրներում կազմակերպվող երիտասարդական միջոցառումներին անդամ երկրների երիտասարդների մասնակցության և այլնի վերաբերյալ։
ԱՊՀ անդամ պետությունների երիտասարդության հարցերով խորհրդի նիստին մասնակցում են Հայաստանի, Բելառուսի, Ղազախստան, Ռուսաստանի, Տաջիկստանի, Ուզբեկստանի, Ադրբեջանի և Ղրղզստանի ներկայացուցիչները:
ԱՊՀ երիտասարդության հարցերով խորհրդի նիստի շրջանակում կամփոփվի նաև «100 գաղափար ԱՊՀ-ի համար» միջազգային նախագծի եզրափակիչ փուլը, որին մասնակցում են նաև «100 գաղափար Հայաստանի համար» մրցույթում հաղթած երեք լավագույն գաղափարների հեղինակները, ինչպես նաև Հայաստանը ներկայացնող մեկ փորձագետ, որը գնահատել է տարբեր երկրների երիտասարդների հայտերը։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան