ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը Հայաստանի ֆրանսիական ինստիտուտում ներկա է եղել «Գաղափարների գիշեր-2025» ամենամյա միջոցառմանը, որն այս տարի կրում է «Գործելու կարողություն» խորագիրը:
Միջոցառումը նախատեսված է պետական կառույցների, երիտասարդների, քաղաքացիական հասարակության ներկայացուցիչների համար՝ քննարկելու, թե ինչպես կարելի է պատմամշակութային ժառանգությունը թվային տեխնոլոգիաների միջոցով դարձնել կենդանի, մատչելի և հասանելի։
Ողջունելով ներկաներին՝ նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանն ընդգծել է՝ «Գիտությունների գիշեր-2025» նախաձեռնությունը տարիներ շարունակ միավորում է գիտելիք կրողներին, փոխանցողներին և նորարարությանը հավատացող հանրությանը: «Թվային տեխնոլոգիաների դարաշրջանը փոխում է մեր վերաբերմունքն ու մոտեցումը պատմամշակութային ժառանգության հանդեպ։ Այն, ինչը երբևէ պահպանվում էր միայն թանգարաններում և գրադարաններում, դառնում է կենդանի և հասանելի յուրաքանչյուրին: Մեր օրերում գործելու կարողությունը նշանակում է՝ ընդունել նոր տեխնոլոգիաների գերակայությունը, ձևավորել համատեղ պատասխանատվություն և ստեղծել մի միջավայր, որտեղ անցյալը, ներկան և ապագան միանում են «կենդանի մշակույթի» մեջ։ Համոզված եմ՝ այսօրվա քննարկումները և կարծիքները կնպաստեն ոչ միայն մասնագիտական երկխոսության կայացմանը, այլև նոր համագործակցությունների, փորձի փոխանակումների աշխուժացմանը Հայաստանում»,- ասել է Դանիել Դանիելյանը՝ շնորհակալություն հայտնելով միջոցառման կազմակերպիչներին ու միջազգային գործընկերներին:
Ողջույնի խոսքով հանդես է եկել նաև ՀՀ-ում Ֆրանսիայի Հանրապետության դեսպան Օլիվիե Դըկոտինյին՝ ընդգծելով միջոցառման դերը կարևոր հարցերի շուրջ մտքեր փոխանակելու տեսանկյունից:
Հաջորդիվ անցկացվել են քննարկումներ՝ «Թվայնացնել պատմամշակութային ժառանգությունը՝ սերունդներին ավելի արդյունավետ փոխանցելու համար․ հաղորդակցության և հասանելիության մարտահրավերները», «Թվայնացումը և արհեստական բանականությունը՝ ի սպաս գրավոր ժառանգության պահպանման, հասանելիության ապահովման և հանրահռչակման», «Թվայնացված ժառանգությունը՝ որպես գիտական հետազոտությունների ռեսուրս» թեմաներով:
Միջոցառման շրջանակում տեղի են ունեցել նաև Ֆրանսիայի ազգային հուշարձանների կենտրոնի կողմից ստեղծված «Սկանավորված մշակութային ժառանգություն» ցուցադրությունը, ԹՈՒՄՈ կենտրոնի և Հայկական մշակութային ժառանգության ինստիտուտի կողմից կազմակերպված վիրտուալ իրականության աշխատարանը:
Նշենք, որ «Գաղափարների գիշեր-2025» միջոցառումը կայացել է Ֆրանսիական ինստիտուտի և SIREH հիմնադրամի համագործակցությամբ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան