ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ

Աշխատանքի տոնավաճառ՝ Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանում

Հոկտեմբերի 28, 2019
Պաշտոնական

Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանում տեղի է ունեցել աշխատանքի տոնավաճառ, որին մասնակցել են 50-ից ավելի գործատուներ ու  բազմաթիվ  աշխատանք փնտրողներ: Միջոցառումը կազմակերպվել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ, ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարության Զբաղվածության պետական գործակալության հետ համատեղ: 

Աշխատանքի տոնավաճառին որպես գործատուներ մասնակցել են  ՀՀ առևտրային բանկերի,…

Հայաստանը մասնակցում է Էրազմուս+ ծրագրի բաղադրիչ Իթվինինգի տարեկան համաժողովին

Հոկտեմբերի 25, 2019
ՏՀՏ նորություններ Միջազգային լուրեր

2019թ․ հոկտեմբերի 24-26-ը Ֆրանսիայի Մանդելլու լա Նապուլ քաղաքում անցկացվում է Եվրահանձնաժողովի Էրազմուս+ ծրագրի բաղադրիչ Իթվինինգ համաեվրոպական կրթական համայնքի տարեկան համաժողովը։ Հավաքին մասնակցում են կրթության նախարարությունների և իթվինինգյան աջակցման ծառայությունների ներկայացուցիչներ, դպրոցների տնօրեններ ու ուսուցիչներ եվրոպական կրթական տարածքի ավելի քան 40 երկրներից, այդ թվում և Հայաստանից։

Համաժողովի ընթացքում ներկայացվում են ծրագրի…

Ա տառի թագադրում

Հոկտեմբերի 25, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Լճաշենի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի Iա դասարանում /դասվար Ռ.Գրիգորյան/ և Iբ դասարանում /դասվար Լ. Վարդանյան/ «Ա» տառի ուսուցման բաց դաս էր:

Նորաթուխ աշակերտները կարողացան ամրապնդել պատմության, նախադասության, բառի ,վանկի, հնչյունի մասին ունեցած գիտելիքները: Աշնանաբույր Ա տառն օրվա դասի գլխավոր հերոսն էր: Բազում անակնկալներով, գործնական աշխատանքներով, երգ ու պարով, փոքրիկ դերային…

Ուսուցողական դաս

Հոկտեմբերի 24, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Հոկտեմբերի 24-ին Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոց էր այցելել վոլեյբոլի ֆեդերացիայի փոխնախագահ Կարեն Ասմարյանը` Եվրոպայի ծրագրի շրջանակներում ուսուցողական դաս անցկացնելու, սպորտի և վոլեյբոլի զարգացման նպատակով։ Դասին մասնակցում էին տարբեր դասարանների աշակերտներ, ովքեր ծանոթացան վոլեյբոլի գաղտնիքներին։ Դասը շատ հագեցած էր։ Վոլեյբոլի ֆեդերացիայի փոխնախագահ Կարեն Ասմարյանը դատարկաձեռն չէր եկել։ Դպրոցը նվեր ստացավ…

Հերթական հաջողությունը դպրոցում

Հոկտեմբերի 24, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Հոկտեմբերի 4-ին ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի սաները մասնակցեցին ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության կողմից նախաձեռնած նախազորակոչային և զորակոչային տարիքի երիտասարդության հանրապետական ռազմամարզական խաղերի ծրագրով 2-րդ տարածաշրջանային փուլի մրցումներին և զբաղեցրին պատվավոր 1-ին տեղը:

Ն.Դավթյան
Տնօրենի մասնագիտացված կրթական աջակցությունների գծով տեղակալ

Երեխայի իրավունքների մասին կոնվենցիայի 30-ամյակին նվիրված ծրագիր

Հոկտեմբերի 24, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոցի VIIIգ դասարանի աշակերտները /ուսուցչուհի՝ Ալլա Իսահակյան/ մասնակցում են մի ծրագրի, որը նվիրված է Երեխայի իրավունքների մասին կոնվենցիայի 30-ամյակին: Այն իրականացվում է Աղետների ռիսկի նվազեցման ազգային պլատֆորմի կողմից՝ ՄԱԿ-ի մանկական հիմնադրամի /ՅՈՒՆԻՍԵՖ/ աջակցությամբ և ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության հետ համագործակցությամբ:

Ծրագրի նպատակն է…

Այց Կապանի դրամատիկական թատրոն

Հոկտեմբերի 24, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

19.10.2019թ Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VI բ և VIIբ դասարանի սաները /Գրադարանավար Լարիսա Պետրոսյան, օպերատոր Մանե Գրիգորյան/ այցելեցին Կապանի դրամատիկական թատրոն, որտեղ տեղի ունեցավ «Էդիթ Պրինտ» հրատարակչության մի շարք գրքերի շնորհանդեսներ:

Մասնավորապես

  • Գալուստ Գյուլբենկյանի մասին պատմող Ջոնաթան Քոնլինի «Պարոն հինգ տոկոս» գրքի հայերեն և ռուսերեն տարբերակների
  • Քըրք Քըրքորյանի մասին…

Իմ առաջին տառի ծնունդը

Հոկտեմբերի 24, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

17.10-18.10.2019թ. Կապանի N13 հիմնական դպրոցի I «ա» և I «բ» դասարանի աշակերտները նշեցին «Ա» տառի շնորհանդեսը: Այդ օրը երեխաների համար տոն դարձրին դասվարներ Գայանե Պապյանն ու Կարինե Մարտիրոսյանը: Տոնին ներկա էին դպրոցի ուսուցիչները, ծնողները և տնօրենությունը:

Դասասենյակները գեղեցիկ ձևավորված էր և տրամադրող: Աշակերտները տեղեկացան Մեսրոպ Մաշտոցի, հայերի անցած ճանապարհի, տառերի…

Իրականացվել է «Երիտասարդական աշխատողի վերապատրաստում» ծրագրի առաջին փուլի ուսուցման առաջին մոդուլը

Հոկտեմբերի 24, 2019
Պաշտոնական

Հայաստանի Հանրապետության 2019 թվականի երիտասարդական մայրաքաղաք Վանաձորում 2019 թվականի հոկտեմբերի 10-13-ը ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության կողմից իրականացվել է «Երիտասարդական աշխատողի վերապատրաստում» ծրագրի առաջին փուլի ուսուցման առաջին մուդուլը: Ծրագրի նպատակն է Հայաստանի Հանրապետությունում երիտասարդական աշխատանք կատարող մարդկանց համակարգված մոտեցման որդեգրումը:

Որպես «Երիտասարդական աշխատողի վերապատրաստում» ծրագրի մասնակիցներ՝ ներկայացված հայտերից…

ԿԱԻ-ի նախկին աշխատակիցները նախարարին ներկայկացրել են համագործակցության նոր ձևաչափ

Հոկտեմբերի 23, 2019
Պաշտոնական

Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Արայիկ Հարությունյանն ընդունել է «Կրթություն և գործունեություն» կրթամշակութային հիմնադրամի ներկայացուցիչներին: Նրանք նախարարին ներկայացրել են իրենց առաջարկությունները` կրթության և մշակույթի ոլորտում մի շարք խնդիրների, մասնավորապես դասավանդման և մանկավարժների վերապատրաստման արդյունավետության վերաբերյալ:

Հիմնադրամը ստեղծվել է Կրթության ազգային ինստիտուտի Սյունիքի մասնաճյուղի մի խումբ աշխատակիցների կողմից: ԿԱԻ-ի լուծարումից…

  • Տեքստային խնդիրները մաթեմատիկայի դասընթացում

    Մաթեմատիկական կրթությունը և մաթեմատիկական մտածելակերպն  անհրաժեշտ են ոչ միայն նրանց‚ովքեր հետագայում կզբաղվեն մաթեմատիկայով կամ գիտական որևէ հետազոտությամբ, այլ նաև բոլոր նրանց, ովքեր կաշխատեն ժոողովրդավարական տնտեսության տարբեր բնագավառներում:      Մաթեմատիկան ներթափանցում է մարդկային գործունեության գրեթե բոլոր ոլորտները:Այստեղ առանձնահատուկ  դեր ու նշանակություն ունեն տեքստային  խնդիրները: Այս խնդիրների լուծումը սովորողներին հնարավորություն է տալիս համոզվելու‚որ մաթեմատիկական գիտելիքների իմացությունն ինքնանպատակ չէ ‚այլ պայմանավորված է առօրյա կյանքում յուրաքանչյուրիս առջև ծագած կոնկրետ խնդիրների պատասխանը գտնելու պահանջով:     Տեքստային խնդիրների ուսուցումը հիմնականում կատարվում է միջին դպրոցում :Յուաքանչյուր խնդրի լուծում իրենից ներկայացնում փոքրի մաթեմատիկական հետազոտություն ‚որը յուրաքանչյուր սովորող կատարում է յուրովի: Այնուամենայնիվ ‚տեքստային խնդիրների լուժումները կարելի է դասակարգել ըստ հետևյալ մեթոդների.                Ø թվաբանական  մեթոդ‚ Ø հանրահաշվական  մեթոդ Ø կիրառական մեթոդ Ø տրամաբանական մեթոդ և այլն:

  • Ինֆորմատիկայի հետ միջառարկայական կապերի ապահովումը դպրոցական դասընթացում

    Այսօրվա դասը լիարժեք դարձնելու  պահանջներից մեկն է միջառարկայական կապերի ապահովումը։ Ինֆորմատիկայի դասընթացում ուսումնասիրվող շատ թեմաներից ստացած գիտելիքները կիրառելի են տարբեր առարկաների  դասընթացում։ Այտեղ կուսումնասիրենք այդ հնարավորությունները։

  • Զանգված

  • մայրցամաքի կրկնություն

    Փարաքարի միջնակարգ դպրոցի ուսուցչուհի՝ Նաիրա ԲրուտյանՆերկայացնում եմ <<Աֆրիկա>> մայրցամաքը։Կահավորում՝ աշխարհի ֆիզիկական քարտեզ և գլոբուս, յուրաքանչյուր աշակերտական սեղանին ատլասԿրկնության ժամանակ աշակերտները ամփոփում են Աֆրիկայի աշխարհագրական դիրքը՝ հասարակածի, գլխավոր միջօրեականի, արևադարձերի, բևեռային շրյագծերի, օվկիանոսների նկատմամբ։ Մայրցամաքի ափերի գծագրությունը, ափերը ողողող օվկիանոսները, ափագծերի կտրտվածությունը, կղզիների, թերակղզիների, ծովածոցերի առկայությունը, օվկիանոսների, ծովերի, ծովային հոսանքների ազդեցությունը մայրցամաքի բնության ձևավորման վրա։Մակերևույթը և օգտակար հանածոները՝ աշակերտները ամփոփում են մայրցամաքի ակերևուհթի խոշոր ձևերը, նրանց առաջացման առանձնահատկություները։Կլիման՝ աշակերտները ամփոփում են մայրցամաքի և նրա տարբեր մասերի կլիմայական պայմանների առանձնահատկությունները, ուշադրություն են դարձնում կլիմայագոյացնող կարևորագույն գործոնների վրա։Ներքին ջրերը՝ աշակերտները ամփոփում են Աֆրիկայի գետերը՝ որ ավազանին են պատկանում, դրանց տնտեսական նշանակությունը։ Աշխարհի ամենայերկար գետը Նեղոսն է, եկրորդ ջրառատ գետը Կոնգոն է և այլն։ Խոսեցին ջրվեժների և լճերի մասին։ Լճերն ուսումնասիրելիս ուշադրություն են դարձրել դրանց գոգավորությունների ծագման, մարդու կողմից լճերի օգտագորշման հնարավորություններին։ Չէ որ Աֆրիկան աշխարհի ամենատաք մայրցամաքն է։Աշակերտները թվարկեցին Աֆրիկայի բնական զոնաները։ Զոնաներին բնորոշ հողերը, բուսատեսակները և կենդանատեսակները։ՈՒրվագծային քարտեզի վրա գունավորում են կլիմայական գոտիները և բնական զոնաները։ Աշակերտներին որպես ամփոփում ցուցադրվում է սահիկ Աֆրիկա մայրցամաքի մասին։

  • Տեքստային խնդիրները մաթեմատիկայի դասընթացում

    Մաթեմատիկական կրթությունը և մաթեմատիկական մտածելակերպն  անհրաժեշտ են ոչ միայն նրանց‚ովքեր հետագայում կզբաղվեն մաթեմատիկայով կամ գիտական որևէ հետազոտությամբ, այլ նաև բոլոր նրանց, ովքեր կաշխատեն ժոողովրդավարական տնտեսության տարբեր բնագավառներում:      Մաթեմատիկան ներթափանցում է մարդկային գործունեության գրեթե բոլոր ոլորտները:Այստեղ առանձնահատուկ  դեր ու նշանակություն ունեն տեքստային  խնդիրները: Այս խնդիրների լուծումը սովորողներին հնարավորություն է տալիս համոզվելու‚որ մաթեմատիկական գիտելիքների իմացությունն ինքնանպատակ չէ ‚այլ պայմանավորված է առօրյա կյանքում յուրաքանչյուրիս առջև ծագած կոնկրետ խնդիրների պատասխանը գտնելու պահանջով:     Տեքստային խնդիրների ուսուցումը հիմնականում կատարվում է միջին դպրոցում :Յուաքանչյուր խնդրի լուծում իրենից ներկայացնում փոքրիկ մաթեմատիկական հետազոտություն ‚որը յուրաքանչյուր սովորող կատարում է յուրովի: Այնուամենայնիվ ‚տեքստային խնդիրների լուժումները կարելի է դասակարգել ըստ հետևյալ մեթոդների.                Ø թվաբանական  մեթոդ‚ Ø հանրահաշվական  մեթոդ Ø կիրառական մեթոդ Ø տրամաբանական մեթոդ և այլն:     Այժմ դրանցից մի քանիսը ներկայացնեմ ավելի հանգամանորեն‚ ցուցադրելով այդ մեթոդների կիրառման իմ փորձը:  

  • 11-րդ դասարան Oրգանական միացությունների կառուցվածքը

  • Իներցիա

  • Մեր անվտանգությունը։ Ինչպես պետք է վարվել վտանգավոր իրավիճակներում։ Բնական աղետներ։ Ինչպես պաշտպանվել երկրաշարժից

    Մեր անվտանգությունը Հարգելի մասնակիցներ, Ողջունում եմ Ձեզ և ցանկանում եմ տեղեկացնել, որ «Մեր անվտանգությունը» թեմայով դասընթացում կարող եք ծանոթանալ , թե ինչպես պետք է վարվել վտանգավոր իրավիճակներում, որոնք են բնական աղետները, ինչպես կարող ենք պաշտպանվել երկրաշարժից: Դասընթացի ընթացքում դիտելու ենք սահիկահանդեսներ, տեսաֆիլմեր, կատարելու ենք գիտելիքի ստուգում:   Դասընթացը տևելու է 4 շաբաթ, որի ընթացքում հաղորդակցվելու ենք դասընթացում տեղադրված ֆորումների օգնությամբ:   Դասընթաց ստեղծող և դասընթացավար՝  Արմենուհի Մելքոնյան՝ ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Զովաբեր գյուղի միջնակարգ դպրոց:  

  • Moodle համակարգի ուսուցում պատճենել 1

     «Հեռավար ուսուցում կազմակերպելու հմտություններ» թեմայով դասընթացը նախատեսված է ծանոթացնելու և սովորեցնելու «Մուդլ» համակարգի հնարավորություններին, մասնավորապես դասընթացի ստեղծմանը, ուսանողների ներգրավմանը, հարցաշարի ստեղծմանը և դասընթացի վարմանը:

  • ֆինանսական կրթություն

    2019 թ․ հոկտեմբերի 29-ից մեկնարկեց <<Ֆինանսական կրթությունը դպրոցում>> ծրագիրը: Ծրագրի արդյունքում մինչև 2021թ.-ն վերապատրաստվելու է ավելի քան 1421 դպրոցի շուրջ 11780 ուսուցիչ 4 առարկաների գծով: Ծրագրի նպատակն է՝ .1․ Զարգացնել ուսուցիչների կոմպետենցիաները և բարձրացնել վստահությունը ֆինանսական կրթության տարրերը դասավանդելու նպատակով։ 2․   Բարձրացնել անձնական ֆինանսների վերաբերյալ ուսուցիչների գիտելիքները և հմտությունները։ 3․ Հասկանալ և կիրառել ֆինանսական կրթության բովանդակության տարրերը ընտրված առարկաներում ինտեգրման միջոցով։ 4․ Գնահատել դպրոցում ֆինանսական կրթության տարրերը տարիքային տարբեր խմբերի դասավանդելու արդյունավետ մոտեցումները։ Ծրագիրն  իր դրական արձագանքը գտավ և՛ ուսուցիչների, և՛ կազմակերպչական թիմի շրջանակներում: Նրանք բոլորն էլ կարևորում են ֆինանսական կրթությունը ՀՀ բնակչության շրջանում՝ որպես երկրի ֆինանսական կայունության, ֆինանսական ներգրավվածության և քաղաքացիների տնտեսական բարեկեցության կարևոր նախադրյալ։ Նրանք գտնում են, որ ֆինանսական առողջությունը նույնքան կարևոր է, որքան ֆիզիկականն ու հոգեկանը։ Ուստի դրա մասին ևս պետք է մտածել, հոգ տանել փոքրուց։ Ի՞նչ է իրենից ներկայացնում ծրագիրը, ինչպիսի՞ն պետք է լինի մերօրյա ֆինանսական կրթություն իրականացնող ուսուցիչը։ Դասընթացի նպատակն է օգնել ՖԿ իրականացնող ուսուցչին, պարզաբանել ծագած հարցերը։ Մասնագիտությամբ դասվար եմ, և կարող եմ մասնագիտական ճիշտ խորհրդատվություններ տրամադրել ՖԿ իրականացնող դասվարներին։