ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ

Ուսանողների վարձը կփոխհատուցվի եկամտահարկով

Հունիսի 18, 2020
Պաշտոնական

ՀՀ կառավարությունն այսօրվա նիստում հաստատել է Հայաստանում հավատարմագրված բարձրագույն ուսհաստատություններում մագիստրատուրայի, ասպիրանտուրայի և օրդինատուրայի մասնագիտությունների ցանկը, որոնցից որևէ մեկով առկա ուսուցմամբ սովորող ուսանողի աշխատավարձի և դրան հավասարեցված վճարումների մասով ՀՀ հարկային օրենսգրքով սահմանված կարգով հաշվարկված եկամտային հարկը ուսման վարձավճարի փոխհատուցման նպատակով կվերադարձվի։

ՀՀ կառավարության այսօրվա նիստում Ցանկը հաստատելու նպատակով նախագիծը շրջանառվել…

2020 թվականի երկրորդ քննաշրջանի դրսկեության ձևով (էքստեռն) ավարտական քննություններն անցկացվելու են հունիսի 19-ից հուլիսի 25-ը

Հունիսի 18, 2020
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի հրամանով հաստատվել է 2020 թվականի՝ դրսեկության ձևով (էքստեռն) ավարտական քննությունների կազմակերպման և անցկացման (երկրորդ քննաշրջան) աշխատակարգը և ժամանակացույցը :
2020 թվականի երկրորդ քննաշրջանի դրսեկության ձևով (էքստեռն) քննություններն անցկացվելու են Երևանի թիվ 198 ավագ դպրոցում` 2020 թվականի հունիսի 19-ից հուլիսի 25-ն ընկած ժամանակահատվածում՝ համաձայն…

Շնորհակալություն՝ փրկված կյանքների համար. համերգ նվիրված Բուժաշխատողի օրվան

Հունիսի 17, 2020

Կամերային երաժշտության ազգային կենտրոնը հունիսի 21-ին` Բուժաշխատողի օրը, կներկայացնի առցանց համերգ: Կհնչեն հայ և արտասահմանյան կոմպոզիտորների ստեղծագործություններ։ ԿԵԱԿ բոլոր երաժշտախմբերը՝ փոքր կազմերով, երաժշտության լեզվով և բոլորի անունից երախտագիտություն կհայտնեն այս օրերին բազում կյանքերի համար պայքարող բուժաշխատողներին: Համերգի ընթացքում կպահպանվեն անվտանգության և հակահամաճարակային բոլոր կանոնները։ Այն կանցկացվի Կոմիտասի անվան կամերային երաժշտության…

«Կայուն դպրոցական սնունդ» ռազմավարական ծրագիրն առաջիկա 5 տարիներին կշարունակվի. նոր փաստաթուղթն ստորագրված է

Հունիսի 13, 2020
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության և ՄԱԿ-ի Պարենի համաշխարհային ծրագրի հայաստանյան գրասենյակի միջև 2020 թ. հունիսի 12-ին ստորագրվել է մտադրությունների նամակ՝ «Կայուն դպրոցական սնունդ» ռազմավարական ծրագրի՝ հետագա հինգ տարիների իրականացման վերաբերյալ:

ՄԱԿ-ի Պարենի համաշխարհային ծրագրի (ՊՀԾ) և ՀՀ կառավարության միջև ստորագրված համաձայնագրով 2010 թվականից Հայաստանում…

Փոփոխություններ միջին մասնագիտական ուսհաստատություններից բարձրագույն ուսումնական հաստատություններում կրթությունը շարունակելու կարգում

Հունիսի 12, 2020
Պաշտոնական

ՀՀ կառավարության որոշմամբ փոփոխություն է արվել միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատությունների բարձր առաջադիմություն ցուցաբերած շրջանավարտների` բարձրագույն ուսումնական հաստատություններում համապատասխան մասնագիտությամբ կրթությունը շարունակելու կարգում։

ՀՀ կառավարության որոշման ընդունման նպատակն է հնարավորություն ընձեռել հավակնորդին բուհում կրթությունը շարունակել երկրորդ կուրսում` առկա ուսուցմամբ, եթե նախընտրած մասնագիտության գծով ՀՀ կառավարության որոշմամբ հեռակա ուսուցման կրթության ձևը նախատեսված…

Քննարկվել է ԿԳՄՍ 2019 թ. գործունեության կատարողականը

Հունիսի 11, 2020
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության անցած տարվա գործունեության հաշվետվությունն այսօր կառավարությունում ներկայացվել է վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանին։ Նախարարության 2019թ. կատարողականի քննարկմանը ներկա են եղել նաև Ազգային ժողովի գիտության, կրթության, մշակույթի, սփյուռքի, երիտասարդության և սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովի ներկայացուցիչները:

ԿԳՄՍ նախարար Արայիկ Հարությունյանը զեկուցել է, որ հաշվետու շրջանում հիմնվել է…

20 երեխա, այդ թվում` սփյուռքից, հաղթել է Ընթերցանության ստեղծագործական մրցույթում

Հունիսի 11, 2020
Մշակութային լուրեր

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության, Երևանի քաղաքապետարանի, Խնկո Ապոր անվան ազգային մանկական գրադարանի, «Զարթնի՛ր» կրթական-հասարակական կազմակերպության գործընկերությամբ և «Արմսվիսբանկի» աջակցությամբ «Էդիթ Պրինտ» հրատարակչությունն անցկացրել է Ընթերցանության ստեղծագործական մրցույթ:

Մասնակցել են 3-5-րդ դասարանի 134 և 6-9-րդ դասարանի 82 աշակերտ: Առաջին փուլն ամփոփելուց հետո երկրորդ փուլ է անցել 105 երեխա,…

Արդեն հայտագրվել է 17514 առաջին դասարանցի

Հունիսի 11, 2020
Պաշտոնական

Այս տարի ՀՀ պետական հանրակրթական դպրոցներում, որոնք տվյալ բնակավայրում միակը չեն, առաջին դասարանցիների ընդունելությունը կատարվում է առցանց համակարգի միջոցով:

Հունիսի 1-10-ն ընկած ժամանակահատվածում hayt.emis.am կայքում հայտագրվել են հետևյալ հայտատուները՝

1-ին դասարան գնացող երեխայի ծնողներից մեկը տվյալ դպրոցի աշխատակից է,

1-ին դասարան գնացող երեխան ունի տվյալ դպրոցում արդեն սովորող հարազատ քույր…

ՄԱԿ-ի պարենի համաշխարհային ծրագիրը 233 մլն դրամ կտրամադրի նպաստառու ընտանիքների 6-9 տարեկան դպրոցական երեխաներին

Հունիսի 9, 2020
Միջազգային լուրեր Պաշտոնական

Հիմնական դպրոցների շուրջ 29300 աշակերտների համար «Կայուն դպրոցական սնունդ» ծրագրի իրականացումը կշարունակվի նաև համավարակի պայմաններում` «Ճգնաժամային իրավիճակներին արձագանքող դպրոցական սնունդ» ծրագրի տեսքով:
Փաստաթուղթը ստորագրվել է Հայաստանում ՄԱԿ-ի Պարենի համաշխարհային ծրագրի (ՊՀԾ) ներկայացուցիչի և ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարության միջև:
Ողջունելով ծրագրի այս փուլի մեկնարկը` ՀՀ կրթության, գիտության,…

PowerPoint–ի 8 օգտակար ձևանմուշներ ուսուցիչների համար

Հունիսի 9, 2020
ՏՀՏ նորություններ

Educational Technology and Mobile Learning կայքում ներկայացվել է PowerPoint ծրագրի օգտակար և հետաքրքիր ձևանմուշների հավաքածու, որը կարելի է օգտագործել կրթական տարբեր նպատակներով։ Այստեղ հավաքված են 8 ձևանմուշներ,  որոնք հատուկ մշակվել են Microsoft Templates պատկերասրահի կրթության բաժնում և բոլորն անվճար են ներբեռնելու և սեփական դասավանդման իրավիճակին հարմարացնելու համար։ Դրանք կարելի է…

  • Ինֆորմատիկա 11-րդ դասարան, բնագիտական հոսք

    Ծրագրավորման Պասկալ լեզվի հիմունքներ

  • Եղիշե Չարենց

     Դասընթացը պատրաստել է Քնարիկ Բաբայանը:   /Վանաձորի Պ.Սևակի անվան թիվ 30                       հիմն. դպրոց:/ Դասընթացը նախատեսված է 7-րդ դասարանում սովորող աշակերտների և գրականության ուսուցիչների համար: Հարգելի՛ մասնակիցներ,այս դասընթացի շրջանակներում կծանոթանանք հայ գրականության խոշորագույն դեմքերից մեկի՝ Ե.Չարենցի կյանքին ու ստեղծագործությանը: Դասընթացի նպատակներն են՝              իմանա՝  Չարենցի կյանքի հիմնական դրվագները,  ստեղծագործության ընդհանուր պատկերը,  մեծերի կարծիքները Չարենցի մասին, << Հայրենիքում>>,<< Տաղ անձնական>>, <<Ես իմ անուշ Հայաստանի>> բանաստեղծությունները:               Կարողանա՝ ներկայացնել հեղինակի կյանքը, արժևորել և ամբողջացնել հեղինակի կերպարը,  ներկայացնել բանաստեղծությունների հիմնական բովանդակությունը:

  • Աթլետիկա

    Վազքի օգտակարությունը Շատ հաճախ վազքի օգտակարության մասին տարբեր հոդվածներ կարդալով՝ մենք գլխի չենք ընկնում, որ վազքին ևս պետք է գրագետ մոտեցում ցուցաբերել: Առաջին հերթին պետք է ճիշտ սնվել: Վազքով զբաղվող մարդկանց մեծ մասը կարճ ժամանակ հետո թողնում է այս զբաղմունքը: Նրանց օրգանիզմը հյուծվում է, ոչ ճիշտ սնվելու հետևանքով առաջանում են գլխապտույտներ: Մարդիկ դժվարանում են անգամ աստիճաններով բարձրանալ: Վազքն սկսելուց առաջ հարկավոր է կատարել նախավարժանք: Մեր օրգանիզմը մի համակարգ է, որը շատ դանդաղ է փոփոխության ենթարկվում: Այն, ինչ կտրուկ է կատարվում, բռնություն է, և եթե հանգիստ վիճակից անմիջապես անցնեք վազքի, դա կնշանակի գերբեռնվածություն օրգանիզմի համար: Այնպես որ, վազքով զբաղվել հարկավոր է աստիճանաբար: Նույնը վերաբերում է կանգ առնելուն: Կտրուկ կանգ առնելը կարող է բերել սրտի նոպայի:   Չի կարելի վազքից անմիջապես հետո ջուր խմել: Սիրտը դեռ չի հասցրել հանգստանալ, իսկ դուք նրան ծանրաբեռնում եք ջրով: Կարելի է ջուր միայն 15-20 րոպե հետո: Կա մի նրբություն՝ երկարատև վազքի ժամանակ ջուր խմելը դառնում է անհրաժեշտություն, որպեսզի արյունը չխտանա, հարկավոր է ջուրը խմել փոքր կումերով: Աթլետիկան բաղկացած է հինգ բաժիններից՝ քայլք վազք ցատկեր նետումներ բազմամարտ որոնք իրենց հերթին բաժանվում են շատ ձևերի և խմբերի։ Վազքը մի մեծ հարցական նշան է, որն ամեն օր հարցնում է ձեզ. «Ո՞վ եք դուք այսօր դառնալու՝ թույլիկ, թե կամային անհատականություն»: Պատասխանը սովորաբար լինում է երկրորդը:Փիթեր Մայեր, օլիմպիական խաղերի կրկնակի չեմպիոնՎազքի ճիշտ տեխնիկայի հիմնական բաղադրիչներից է կորպուսի անշարժությունը ուղղահայաց առանցքի հանդեպ: Դա զերծ կպահի ողնաշարի և հոդերի վնասվածքներից: Հարկավոր է հետևել կեցվածքին: Ճիշտ վազելու համար մարմինը չպետք է թեքել առաջ կամ հետ: Մարմնի թեքությունն ավելացնում է «ոտքով բախվելու» հավանականությունը, հետ թեքվելու դեպքում ազդրերը չափից ավելի են բարձրանում և խախտվում է շարժումների սլացիկությունը: Արմունկը պետք է ծալված լինի 90 աստիճանի տակ, դաստակը պետք է ազատ թողնել, չսեղմել: Պետք է հիշել, որ շարժումների ազատությունն ապահովում է անկաշկանդ ռիթմիկ շնչառություն և հետաձգում է հոգնածությունը:

  • Գլուխ 3. Կենդանի նյութի քիմիական կազմավորվածությունը

    Բջջի քիմիական կազմը (28ժամ )Դասընթացը պատրաստել է Աղավնի Մնացականյանը(Մարզ Արագածոտն քաղաք Աշտարակ թիվ 5 ավագ դպրոց)Կրթական հիմնական խնդիրներըԸնդլայնել գիտելիքները կենդանի նյութի քիմիական կազմի և դրա հետ կապված առանձնահատկությունների մասին:Ուսումնասիրել բջջի քիմիական կազմը,տարբերակել նրանում գտնվող քիմիական նյութերը ՝անօրգանական և օրգանական:Զարգացնել աշակերտի կարողությունները.*գաղափար կազմել նյութի մասին ՝ելնելով նրա բաղադրությունից*առանձնացնել բջջի քիմիական բաղադրիչների դերն ու նշանակությունը *իրականացնել կեսաբանական տեղեկատվության ինքնուրույն որոնում ( դասագրքերում,տեղեկագրքերում,գիտամասսայական հրատարակություններում, ինտերնետում և այլն)*կատարել վերլուծություններ*գալ եզրահանգմանԹեմայի ուսումնասիրման համար նախընտրելի մեթոդները(կաիելի է նաև փոփոխել))*շրջված դաս*մտագրոհ*համագործակցային ուսուցում՝խմբային աշխատանք*հասկացությունների քարտեզագրում*Վենի դիագրամԹեմայի ուսումնասիրման համար նախատեսված ժամաքանակի (28) բաշխում ՝ ըստ ենթաթեմաների1.

  • Հեքիաթը երաժշտության մեջ

    Դասի նպատակն է ծանոթացնել Պետյան և գայլը սիմֆոնիկ հեքիաթին և սիմֆոնիկ նվագախմբի նվագարաններին:Նպատակներից է նաև սիմֆոնիկ  նվագախմբի նվագարանները հնչողությամբ տարբերելու կարողությունը զարգացնելը:Կարևորագույն նպատակներից է երեխաների մեջ  մանուկ հասակից դաստիարակել սեր դեպի սիմֆոնիկ երաժշտությունը:

  • Բառակազմություն: Պարզ, բարդ, ածանցավոր բառեր: 4-րդ դասարան:

    Սիրելի՛ երեխաներ, այսօր մենք քերականությունից կբացենք մի մեծ պատուհան, որը մեզ կուղեկցի բառերի զարմանահրաշ աշխարհ: Կյանքում ամեն բան ունի իր սկզբնակունքը: Բառերն էլ ունեն արմատներ, որից սնվում, ծնվում են նորանոր բառեր, որոնք հարստացնում են հայերենի բառապաշարը: Թեմայի նպատակն է՝1. Տարբերել պարզ, բարդ, ածանցավոր բառերը:2. Իմանալ «արմատ» հասկացությունը:3. Կարողանալ պարզ բառերից ստանալ բարդ և ածանցավոր բառեր:4. Առանձնացնել արմատը ածանցից:5. Արժևորել բառերի դերը բառապաշարի հարստացման գործում:

  • Պտտական մարմիններ

    Երկրաչափություն 11-րդ դասարանԳաղափար պտտական մարմինների մասինԳլանի և գլանային մակերևույթի հասկացություններըԳլանի հատույթներըԿոնի և կոնային մակերևույթի հասկացություններըԿոնի հատույթները

  • Աֆրիկա աշխարհագրական դիրքը, ափագիծը, ռելիեֆը: Կլիման, ներքին ջրերը: Բնական զոնաները, սավանաների զոնայի բնութագիրը:

    Դասի նպատակն է վերլուծել  Աֆրիկա մայրացամաքի աշխարհագրական դիրքի, ափագծի մասնատվածության, ռելիեֆի  առնձնահատկությունները: Վերլուծել Աֆրիկայի կլիման ձևավորող հիմնական գործոնները, բացահայտել ջրագրական ցանցի առանձնահատկությունները: Բացատրել բնական զոնաների տարածման առանձնահատկությունները, դրանց կլիմայական, հողային պայմանների, բուսական ու կենդանական աշխարհի օրինաչափությունները:

  • Мир, в котором мы живём

    Удивительные приключения девочки Жени .,,Цветик-семицветик,, . Прекрасная сказка,заглавие которой говорит о себе.Пятиклассники с большим интересом читают сказку  В .П. Катаева ,,Цветик-семицветик,,

  • Мы и мир вокруг нас,

    Ознакомление с произведениями Русских писателей, которых они восхишаются не только природой, но и заставляют читателя задуматся о том как ее сохранить.