ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Ես և շրջակա աշխարհը» առարկայի դրվածքը դպրոցում

Դեկտեմբերի 18, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

17.12.2018թ. Կապանի N13 հիմնական դպրոցի III ա դասարանում տեղի ունեցավ բաց դաս «Ես և շրջակա աշխարհը» առարկայից: /Դասվար Հասմիկ Մելքոմյան/
ԹԵՄԱ՝ Բույսերն ու կենդանիները ձմռանը /հաղորդման դաս/

ՆՊԱՏԱԿԸ՝ Ձևավորել պատկերացումներ բնության մեջ կատարվող պարբերական փոփոխությունների մասին։

  • Նկարագրել բույսերի և կենդանիների կյանքում տեղի ունեցող փոփոխությունները, տարվա եղանակների հերթագայությունը։
  • Կարևորել բույսերի և կենդանիների դերը մարդու կյանքում։
  • Գտնել ձմռան տարբերությունը տարվա մյուս եղանակներից։
  • Կարողանալ շրջապատում պարզագույն օրինաչափություններ նկատել և դրանց հիման վրա եզրահանգումներ անել։

Հասմիկ Մելքոմյանը դասը սկսեց ուղերձով և փոքրիկ բնասերներին բացեց, բնության գաղտնիքներն ու հրաշալիքները։
«Սիրե՛ք ու պահպանե՛ք այն, ինչպես սիրում ու պաշտպանում եք ձեր հայրենիքը։
Բնությունը տիեզերքն է` իր բազմաբնույթ դրսևորումներով, որում ամեն բան սերտորեն կապված են միմյանց: Բնության մի մասնիկն է նաև մարդը, ով նույնպես կապված է շրջակա միջավայրի հետ»,-իր խոսքում նշեց դասվարը: 
Մտագրոհին հետևեց մի շարք հետաքրքիր հարցերի քննարկումը, որի ընթացքում աշակերտները մեծ ակտիվություն դրսևորեցին: Մեծ ոգևորություն առաջացրեցին հատկապես «Ինչպե՞ս են առաջանում գիշերը և ցերեկ», «Ո՞րն է տարվա եղանակների առաջացման գլխավոր պատճառը», 
«Ինչու՞ է տարվա եղանակների հերթափոխ տեղի ունենում», «Ինչու՞ են թռչունները չվում տաք երկրներ» հարցերը ։
Բեմականացրին «Անտառի բնակիչները» հեքիաթը: Դասի վերջում աշակերտներն աշխատեցին խմբային նախագծային մեթոդով, որն էլ դարձավ լավագույն խթան աշակերտների անհատականության և արժեքային համակարգի ձևավորմանը: Դասվարը որդեգրել էր կառուցողական մոտեցումներ և կիրառել դասավանդման նորարարական մեթոդներ:

ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ժաննա Վաարդանյան

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…