Միջոցառման կազմակերպիչներ` տնօրինություն, Հայոց լեզվի և գրականության մեթոդմիավորում, ուսուցչուհի Կ.Խաչատրյան։
Թումանյանի պալատում
Ով որ քեֆի չի նստել,
Նա չի տեսել դեռ խնդում,
Աշխարհ չի տեսել։
Վ.Տերյան
Ժամանակների հոլովույթում հնչող այս խոսքերը այսօր էլ կենդանություն ստացան Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցում. աշակերտները, փոքրիկ դերասաններ դարձած, մարմնավորեցին Հ.Թումանյանին, Լ.Շանթին, Ավ.Իսահակյանին, Հ.Շիրազին, Վ.Տերյանին, ռուս բանաստեղծ Վ .Բրյուսովին, որոնք հավաքվեցին Թումանյանի տանը, ինչպես իր խոսքում նշեց դպրոցի տնօրեն Հ.Դավթյանը, որպեսզի խորհեն ազգի անցյալն ու ապագան կամրջող հոգևոր արժեքների շուրջ։
Այսօրվա միջոցառումը իրենց ներկայությամբ պատվեցին
1. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Գրիշա Թամրազյանը
2. Արաբկիր վարչական շրջանի ղեկավարի տեղակալ Արմեն Բալբաբյանը
3. Արաբկիր վարչական շրջանի ղեկավարի տեղակալ Դավիթ Բալասանյանը
4. Արաբկիր վարչական շրջանի կրթության , մշակույթի և սպորտի բաժնի պետի ժամանակավոր պաշտոնակատար Գայանե Աղասյանը
5. Մ.Գալշոյանի այրին` տիկին Ագնեսան
6. Մ.Գալշոյանի դուստրը` Սիրանույշ Գալշոյանը
7. Արցախյան պատերազմի մասնակից կանանց հասարակական կազմակերպության նախագահ, բժշկական ծառայության գնդապետ Աիդա Սերոբյանը
8. ԵՊՀ -ի դասախոս, գրականագետ, պրոֆեսոր Սերժ Սրապիոնյանը
9. Հ.Թումանյանի տուն- թանգարանի գիտաշխատող Անահիտ Մկրտչյանը
10. Դպրոցների հարգարժան տնօրեններ
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոց
20.03.2019թ.
Նրանք դրվատանքի խոսքեր ասացին աշակերտներին, դպրոցի տնօրինությանը և ուսուցիչներին, իսկ Թումանյանի թանգարանի գիտաշխատողը դպրոցի գրադարանին նվիրեց բանաստեղծի կյանքին, ընտանիքին և գործունեությանը նվիրված գիրք։ Միջոցառումը մեկ անգամ ևս եկավ հաստատելու, որ Թումանյանը մեզ հետ է բոլոր ժամանակներում, իսկ նրա ստեղծագործությունները` սերունդների շուրթերին։
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան