ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Օդը լի է Թումանյանով

Մարտի 27, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

 «Հովհաննես Թումանյան-150» միջոցառումների շրջանակում Մ. Սիմոնյանն իր պարապած դասարաններում / 7-9-րդ / փորձեց սովորողների ուժերով ներկայացնել Թումանյան մեծ գրողին։

7-րդ դասարանում դաս-միջոցառումն ուսուցչուհին սկսեց ներկայացնել Գ. Լևոնյանի՝ Թումանյանի մասին գրված  հուշերը։ Այնուհետև աշակերտուհի Աննա Արամյանը ցուցադրեց իր պատրաստած պաստառը։ Դիտեցին «Մեր մեծերը» շարքի Թումանյանին նվիրված տեսանյութը։ Հակիրճ տեղեկություններ հաղորդեցին գրողի կենսագրությունից։ Արտասանեցին առավել հայտնի բանաստեղծությունները։ Վերջում 4-րդ բ դասարանի սովորողները յոթերորդցիների համար երգեցին «Ա~խ, ի~նչ լավ են սարի վրա...»  երգը։

8-րդ դասարանցիները հետաքրքիր ձևով էին պատրաստվել։ Նրանք, տեսանյութերի միջոցով, մեկը մյուսին մարտահրավեր նետելով՝ ընթերցում են Թումանյանի հեքիաթներից և պատմվածքներից մի քանիսը, որոնք համակարգել էր նույն դասարանի սովորող Անի Կիրակոսյանը։ Իսկ Մոնիկա Գյոզալյանը տարբեր տեղերում գտնվող իր դասընկերներին անակնկալ տեսագրել էր՝քառյակներից մեկն արտասանելիս։ Մի քանի աղջիկներ և տղաներ էլ  բեմականացրել էին Մեծ գրողի հեքիաթներից մի քանիսը՝ «Անբան Հուռին», «Կիկոսի մահը», «Խոսող ձուկը» և  «Սուտասանը»։ Նրանք անակնկալ մտնում էին տարրական դասարաններ և ներկայացնում բեմադրությունը։ Անսպառ էր փոքրիկների ոգևորությունը, որը երևաց նրանց բարձր ծափահարություններից։

9-րդ դասարանում «Թումանյան-150 » թեմայով գործնական աշխատանքի դաս էր։ Նախ սովորողները դիտեցին տեսանյութ՝ «Թումանյանը և սերը»  վերնագրով։ Զրույց-բանավեճի միջոցով հայտնեցին իրենց վերաբերմունքը տեսանյութի բովանդակության վերաբերյալ։ Այնուհետև մի քանիսը անհատական, մի քանիսն էլ խմբերով նախապես համակարգչից ընտրված նկարները և նյութերը համակարգեցին և կատարեցին գործնական աշխատանքը։ Յուրաքանչյուր խմբից մեկը մյուս խմբի աշխատանքներից ընտրեց լավագույնները,իսկ փորձագետներ Շահանե Խաչատրյանն ու Արտյոմ Մանուկյանն էլ գնահատեցին և ներկայացրեցին ուսուցչուհուն։

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…