Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում անցկացվեցին մի շարք միջոցառումներ՝ նվիրված «Աղետների դիմակայունության օրվան »: Դպրոցի զինղեկ Գառնիկ Մանուկյանն անցկացրեց սեմինար՝ «Պատրաստվածություն ուժեղ երկրաշարժին» թեմայով, 10-12-րդ դասարանի դասղեկները՝ «Հիշողություն, երախտագիտություն,վերածնունդ» թեմայով, «Երկրաշարժը և նրա հետևանքները» թեմայով դասղեկի ժամեր, ֆիլմի դիտում 8-12-րդ դասարաններում, վարժանքներ՝ «Ուժեղ երկրաշարժի դեպքում…
Դեկտեմբերի 6-ին Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոցի VIIգ դասարանում հերթական բաց դասն էր՝ Հայոց լեզու առարկայից /ուսուցչուհի՝ Ա. Աղայան/: Այս անգամ «մենամարտում էին» գոյական և ածական խոսքի մասերը: Դասարանը բաժանվել էր 2 խմբի՝ գոյականամետների և ածականամետների: Յուրաքանչյուր խումբ փորձում էր ապացուցել իր խոսքի մասի առավելությունները և կարևորությունները՝ օրինակներ բերելով գեղարվեստական…
2019թ. դեկտեմբերի 4-ին տոնական տրամադրություն էր տիրում Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր- Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 2-րդԱ դասարանում /դասվար՝ Վարսիկ Կարապետյան/, աշակերտները պատրաստվում էին «Ով աշխատի նա կուտի» խորագրով դաս- ցերեկույթին:
Ցերեկույթն սկսվեց Հովհաննես Շիրազի՝ աշխատանքին նվիրված գեղեցիկ խոսքերով.
Երբ ես էլ մի ժիր պատանի դարձա,
Մայրս ինձ ասաց՝ արհեստի…
Նոյեմբերի 26-ին Երևանի հ․201 դպրոցում հերթական բաց դասը «Երաժշտություն» առարկայից էր։
Ուսուցչուհի Ռուզաննա Սարգսյանի և 5-րդ դասարանի աշակերտների աշխատանքի արդյունքը հրաշալի էր։ Դասի թեման՝ «Օպերա։ Արմեն Տիգրանյան», այնքան գեղեցիկ մատուցվեց, որ դեռ երկար կմնա մեր հիշողություններում։ Ուսուցչուհին, օգտագործելով մտագրոհի, ինտերակտիվ, քարտեզագրման և հետազոտական աշխատանքի մեթոդները, դասը դարձրեց հագեցած՝ բովանդակային առումով,…
Ջինիշյան հիշատակի հիմնադրամը «Երիտասարդությունը ներգրավված հասարակության մեջ 2019֊2020» ծրագրի շրջանակներում կազմակերպել էր ճանաչողական այց ՀՀ Կենտրոնական բանկ, որին մասնակից եղան Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի պատմության ուսուցիչ Հ. Ղազարյանը և բանավեճի ակումբի մասնակից երեխաները։ Ոգևորիչ էր բանկի աշխատակցուհու ջերմ հյուրընկալումը հենց մուտքի մոտ։ Նախքան էքսկուրսիան սկսելը բոլոր հյուրերին սիրով բաժանեցին կոնֆետներ,…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի աշակերտական խորհուրդը կազմակերպեց ակցիա «ՉԻ ԿԱՐԵԼԻ» խորագրով: Մեր դպրոցում ուսուցիչներն աշակերտների հետ իրենց հարաբերությունները կառուցում են փոխադարձ հարգանքի վրա։ Նրանք հարգում են աշակերտների անհատականությունը՝ անկախ նրանց տարիքային և անձնային առանձնահատկություններից: Իսկ ակցիայի նպատակն էր՝
Տեղեկացված լինելը միշտ էլ հաճելի է և նորաձև,մանավանդ այն դեպքում,երբ այն համագործակցության արդյունք է։ Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցում կազմակերպվել էր սեմինար քննարկում՝ «ՄԻԱՎ և ՁԻԱՀ » խորագրով: Սեմինարը անցկացրեցին ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչ Լ. Սողոմոնյանը, կենսաբանության ուսուցիչ Ս. Հովհաննիսյանը, աշակերտական խորհուրդի անդամները և դպրոցի բուժքույր Ի. Ապերյանը։ Սեմինարի ընթացքում քննարկվեցին սովորողներին…
27.11.2019թ.Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կայացավ ԾԽ առաջին սեմինար-պարապմունքը «Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» ծրագրի շրջանակներում: / դասընթացավար Ռոզա Թևանյան/
Թեման՝ Հասկանա՛նք երեխաներին և ինքներս մեզ
Նպատակները. Օգնել հասկանալ
1. 0-18 տարեկան երեխաների զարգացման որոշ հիմնական առանձնհատկությունները, հատկապես այն առանձնահատկությունները,որոնց վրա դրականորեն կամ բացասականորեն ազդում են մեծահասակների կարգապահական գործողությունները:
2.…
Նոյեմբերի 20-ին հերթական բաց դասն էր Երևանի 201 հիմնական դպրոցում: Այս անգամ իրենց գիտելիքներով, հմտություններով և կարողություններով մեզ պետք է զարմացնեին 11-րդ դասարանի աշակերտները՝ «Համաշխարհային պատմություն» առարկայից: Թեման էր «Առաջին համաշխարհային պատերազմը»: Ուսուցչուհի Նառա Գաբոյանը նորարարական լուծումներով էր կառուցել դասը՝ կիրառելով խմբային, պրիզմայի և բլից հարց ու պատասխանի մեթոդները՝ նպաստելով…
Նոյեմբերի 25-ին Երևանի 201 դպրոցի երրորդ դասարանի դասվար Զարուհի Ահարոնյանն իր սաների հետ աշնան ամբողջ ներկապնակը բերել էր դպրոցի դահլիճ: Քրքումնաթույր, կարմրագույն, դեղնականաչ տերևներ ներկայացնող սիրունիկ աղջիկները փոքրիկ դերասաններ էին դարձել. պարում էին քամու երաժշտությամբ, «մրսում ծառի վրա», մինչև քամին համոզեց ու թռցրեց նրանց դեպի հեռու, դեպի անծանոթ աշխարհներ: Աշակերտներն…
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ