ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Առակս ի՞նչ կցուցանե

Մարտի 5, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Մարտի 5-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցի հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչ Նաիրա Գրիգորյանը Vբ  դասարանում կազմակերպեց դաս-միջոցառում:
Թեման՝ «Առակս ի՞նչ կցուցանե» բաժնի ամփոփում
Դասի նպատակը՝
Առակի՝ իբրև ժանրի ճանաչում և իմացություն, առակների միջոցով համամարդկային արժեքների պատվաստում,զարգացում,լեզվական նյութի յուրացման ստուգում, գիտելիքները գրագետ վերարտադրելու,մտածելու,տրամաբանելու հմտությունների զարգացում, հիշողության,բառապաշարի զարգացում, ինքնուրույն աշխատելու, եզրահանգելու կարողության զարգացում,գեղագիտական դաստիարակություն:

Դասը հագեցած էր նոր մեթոդներով, հետաքրքիր բեմադրությամբ, գունագեղ ձևավորմամբ: 
Vա դասարանի աշակերտներն, ավարտելով «Առակս ի՞նչ կցուցանե» բաժինը, ներկայացրեցին իրենց սովորածն ու իմացածը: Խոսեցին, թե ինչ է առակը, ինչ գիտեն առակի մասին և ինչ առակներ են կարդացել: Բեմադրեցին փոքրիկ ներկայացումներ Եզոպոսի, Մխիթար Գոշի,Վարդան Այգեկցու առակներից: 

Աշակերտները աչքի ընկան իրենց ակտիվությամբ, իսկ ուսուցչուհու հմուտ մոտեցումը դասը հասցրեց իր նպատակին:

Իրենց գործնական նշանակության, ուսուցողական-ճանաչողական- դաստիարակչական բնույթի շնորհիվ, ինչպես Մխիթար Գոշի, այնպես էլ Վարդան Այգեկցու առակները աշակերտներին սովորեցնելով՝ վարժեցնում են դառնալու մեկնաբաններ : Մեջբերելով Այգեկցու «Վա՜յ ինձ, ով իմ որդիներ, որ աշխարհ պիտի գաք ինձանից հետո…» խոստովանանքը, խոսում է այն մասին, որ «սերունդների հետ խոսելու այս ազնիվ ցանկությունը համահունչ է նրա խրատական և միաժամանակ կենսալի առակների ուսուցողական ու դաստիարակչական պատգամներին»:

ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ժաննա Վարդանյան

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…