Աշակերտական խորհուրդները դպրոցներում քաղաքացիական կրթության կարևորագույն տարրերն են: Դրանք հնարավորութոյւն են տալիս ստեղծելու ինքնավար աշակերտական մարմին և զարգացնելու աշակերտի հետաքրքրությունը, դպրոցի կառավարման նկատմամբ, ուստի և կառավարման հմտությունների նկատմամբ:
Սեպտեմբերի 5-ին աշակերտական խորհրդին անդամակցելու իրենց հայտն են ներկայացրել Կապանի հ․5 հիմնական դպրոցի 6-րդ «բ» դասարանի աշակերտները:
Կանոնադրությունն ուսումնասիրել, քննարկել են, օր…
Ավանդույթի համաձայն, կրկին լեփ-լեցուն էր Սուրենավանի միջնակարգ դպրոցի բակը: Նորից հնչեց նոր ուսումնական տարվա առաջին ղողանջները: Սկզբում ելույթ ունեցավ դպրոցի տնօրեն Վ.Ավետիսյանը՝ ներկայացնելով հաջողություններ ունեցած աշակերտներին անուն առ անուն: Յուրաքանչյուրին ներկաները ջերմ ու սրտագին ծափողջույններով էին դիմավորում: Դպրոցի տնօրենը ներկայացրեց նաև նոր ուսումնական տարվա խնդիրներն ու անելիքները: Այնուհետև իր շնորհավորական…
Սեպտեմբերի 1-ի՝ գիտելիքի ու դպրության օրվա կապակցությամբ կազմակերպված միջոցառումը մեր դպրոցում համախմբել էր մեծերին ու փոքրերին:Դպրոցամերձ հրապարակը լի էր սաներով,ծնողներով,հյուրերով:Ի դեպ, իր ներկայությամբ մեզ պատվել էր քաղաքապետ պարոն Գևորգյանը:Հանդիսության պաշտոնական մասից,հնչած ուղերձներից հետո մեր ավագ դպրոցի սաները հանդես եկան երաժշտական և գրական համարներով՝ մեկընդմիշտ արժևորելով մարդու կյանքում դպրոցական տարիների կարևորությունը,որը…
Վորլդ Վիժն Հայաստանի կողմից Տավուշի մարզի Բերդավան, Հաղթանակ, Բաղանիս և Ոսկեվան համայնքներում իրականացնում է երեխաների շահերի պաշտպանության ծրագրեր, որոնցում ներգրավված են մոտ 50 երեխա: Երկու տարվա ընթացքում մասնակցելով մարդու իրավունքների, շահերի պաշտպանության ու այլ վերապատրաստման դասընթացներին, երեխաները հզորացրել են իրենց կարողությունները համայնքային ծրագրեր իրականացելու գործընթացում: Երկամյա ծրագրի շրջանակում խմբերը բացահայտել…
Գիտելիքի և դպրության օրը մեր կարևոր տոներից է, քանզի մաշտոցյան ոսկեղենիկ գիրը, նրանով ստեղծված դպրությունը, այդ հիմքի վրա ձևավորված կրթությունն ու գիտությունն են եղել մեր ազգապահպանության, ազգային ինքնության ձևավորման ու հայ ժողովրդի հարատևության ամենակարևոր գործոնները:
Աբովյանի Ն․Վանյանի անվան №5 հիմնական դպրոցում հանդիսություն կազմակերպվեց գիտելիքի օրվա և նոր ուսումնական տարվա մեկնարկի առթիվ: Դպրոցի սաները, ուսուցիչները, տնօրեն…
Երևանի հ. 75 հիմնական դպրոցն առավոտից շնչում էր տոնական տրամադրությամբ: Երգ ու պար, շնորհավորանքներ ու բարեմաղթանքներ, մեկը մյուսին հաջորդող գեղեցիկ ու օրվա խորհուրդն ամփոփող բանաստեղծություններ: Տոնական օրվա մեկնարկն ազդարարվեց ՀՀ օրհներգով, ապա Ներքին Չարբախի Սուրբ Խաչ եկեղեցու հոգևոր սպասավոր Տեր Հրաչյա Գյոզալյանը տերունական աղոթքից հետո կատարեց օրհնության կարգ, որին հաջորդեց…
Նոր ուսումնական տարին եղավ առավել հագեցած և արդյունավետ Կապանի N13 հիմնական դպրոցի աշակերտների համար, քանզի այն միշտ եղել է գերակա նպատակ: Նոր ուսումնական տարվա կապակցությամբ աշակերտներին, ուսուցիչներին և ծնողներին շնորհավորելու էր եկել ՀՀ Սյունիքի մարզպետարանի քարտուղարության պետ, Կապանի N13 հիմնական դպրոցի շրջանավարտ Նունե Ավանեսյանը: Նա հանդես եկավ ՀՀ Սյունիքի մարզպետ…
Արտաշատ քաղաքի Հովհ. Թումանյանի անվան թիվ 2 հիմն. դպրոցը կրկին իր հյուրընկալ դռները բացեց հարյուրավոր աշակերտների առջև:
Այս տարի դպրոցի համերաշխ ընտանիքը համալրվեց 77 առաջին դասարանցիներով: Ավանդույթի համաձայն կազմակերպվել էր գիտելիքի օրվան նվիրված միջոցառում,
օրհնության արարողակարգով:
Ծնողներին, հյուրերին, աշակերտներին ողջյունեց դպրոցի տնօրեն Ն.Նիկողոսյանը ` բարեմաղթելով բոլորին նորանոր ձեռքբերումներով լի
ուսումնական տարի:
Աբովյանի Ն․Վանյանի անվան №5 հիմնական դպրոցի ուսուցիչները իրենց աշխատանքը շարունակում են նաև ամռանը: Ք. Հայրապետյանը և Ֆ. Բաղդասարյանը իրենց մանկավարժական հմտությունները, գիտելիքների պաշարը հարստացնում են Dasaran կրթական կենտրոնում:
Զգացմունքների և իմպուլսների վերահսկում, տեղին արձագանք ընտրելու կարողություն, երեխայի հետ փոխհարաբերություններ կառուցելու ամենատարբեր մեթոդներ… ահա այս և զանազան այլ հարցերի պատասխաններով լի մի կայարան ուղղորդեց Գնացք 12-ն իր նոր ուղևորներին:
Փորձելով հասկանալ իրենց անձի և մասնագիտության ներդաշնակության սահմանը՝ մեր մանկավարժները մասնագիտական ուղղորդմամբ քննարկեցին իրենց աշխատանքում օգնող կամ խանգարող գծերը, վերաբերմունքը, ուսուցիչ-աշակերտ
փոխգործակցության օղակում իրենց ստանձնած դերը:
Դե իսկ արդյունքում՝ ոչ միայն բարձր տրամադրություն, այլև նոր ու արդյունավետ գիտելիքներ՝ գալիք ուսումնական տարվան ընդառաջ:
2018թ․ հուլիսի 9-ին Աբովյանի Ն․Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոցի 9-րդ դասարանցիները ստացան հիմնական կրթության վկայականներ:
Հպարտությամբ պետք է նշենք,որ դպրոցի մեկ աշակերտ Արման Արթուրի Պետրոսյանը, ստացավ Գերազանցության նշումով հիմնական կրթության վկայական:
Մեր անկեղծ շնորհավորանքներն ու բարեմաղթանքները ձեզ, սիրելի՛ շրջանավարտներ: Հուսով ենք, որ մեր դպրոցում ստացած գիտելիքներով կառաջնորդվեք կյանքում:
Թող…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան