Աբովյանի Ն. Վանյանի անվան № 5 հիմնական դպրոցի 5բ դասարանի դասղեկ Ն.Կիրակոսյանը հունիսի 30 -ին կազմակերպեց էքսկուրսիա ուսումնադաստիարակչական, գեղագիտական, հայրենասիրական, հոգևոր դաստիարակության, ճանաչողական նպատակներով դեպի Դսեղ՝ Ամենայն հայոց բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի տուն-թանգարան, Սանահին և Հաղպատ վանական համալիրներ։ Աշակերտները ծանոթացան ուշ միջնադարի լավագույն մշակութային, հոգևոր օջախներին, հիացան ճարտարապետական կառուցվածքով, զմայլվեցին Լոռվա…
Աբովյանի Վանյանի անվան №5 հիմնական դպրոցի 6գ դասարանի դասղեկ Ա.Հայրապետյանը էքսկուրսիա կազմակերպեց ուսումնադաստիարակչական, գեղագիտական, հայրենասի-րական, հոգևոր դաստիարակության, ճանաչողական նպատակներով դեպի Մուղնու Սբ. Գևորգ եկեղեցի: Աշակերտները ծանոթացան ուշ միջնադարի լավագույն կառույցներից մեկին, հիացան եկեղեցու ճարտարապետական, գեղագիտական բարձր հատկանիշներով, գեղեցիկ պուրակով: Տեսան վանքում պահվող սրբությունները՝ Սբ. Գևորգի Աջը, Թադեոս առաքյալի և Մատթեոս ավետարանչի մասունքները:
Էքսկուրսիայի ուրախ և անմոռանալի պահերը շարունակեցին «Արծվի թևեր» հանգստյան և վայելքի գոտում:
Մայիսի առաջին տասնօրյակում մեր դպրոցում կազմակերպվեց հրաձգության մրցույթ, որին մասնակցում էին բոլոր դասարանների հավաքականները: Աշխատանքները ղեկավարում էր դպրոցի զինղեկ Է. Կարապետյանը: Միջոցառումը հերթական անգամ ապացուցեց, որ հայ բազկի ուժը, որի անկշիռ ապացույցը հայոց հաղթական գոյամարտերն են, հարատև է և մարմնավորում ստանում է դեռ մանկուց, դպրոցահասակ տարիքից: Ակտիվ ու խանդավառ մասնակցության…
Կրթական գործընթացին հատուկ տեմպ և որակ են տալիս գիտելիքների ստուգմանն ու ամրապնդմանն ուղղված՝ «Մեղու», «Կենգուրու» և «Ռուսական արջուկ» մրցույթները, որոնցում մեր դպրոցի սաները ակտիվ մասնակցություն են ցուցաբերում՝ արժանանալով հերթական հատուկ մրցանակների, իսկ դպրոցին արժանացնելով հերթական շնորհակալագրերի:
Հայոց լեզվի գիտելիքների ոլորտում /«Մեղու 2017»/ հատուկ մրցանակի արժանացավ 11-րդ դասարանի սան /հումանիտար հոսք/…
Հունիսի 18-ին Աբովյան քաղաքի Ն.Վանյանի անվան N 5 հիմնական դպրոցի3-րդ «բ» դասարանի դասղեկ Ա. Սաղոյանը տարեվերջյան էքսկուրսիա կազմակերպեց դեպի Հայաստան աշխարհի գեղատեսիլ ու գողտրիկ վայրեր՝ Գառնու հեթանոսական տաճար և ժայռի կրծքում ծվարած Գեղարդի վանք։
Աշակերտները նախապես ծանոթացել էին պատմական նշանակություն ունեցող վայրերին, տարվա ընթացքում իրենք են տեղեկություններ հավաքել մեր երկրի գեղատեսիլ վայրերի…
Աբովյանի Ն․ Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոցում հաճախ են կազմակերպվում էքսկուրսիաներ ուսումնադաստիարակչական, գեղագիտական, հայրենասիրական, հոգևոր դաստիարակության, ճանաչողական նպատակներով:
Հունիսի 16-ին Աբովյանի Ն․Վանյանի անվան №5 հիմնական դպրոցի 5-րդ դասարանի դասղեկ Գ․Վարդանյանը էքսկուրսիա կազմակերպեց Ծաղկաձոր` հայ միջնադարյան նշանավոր կրոնական ու մշակութային կենտրոններից մեկը՝ Կեչառիսի վանական համալիր և Օրբելի եղբայրների տուն–թանգարան:
Երեխաներին հիացրեց Օրբելի եղբայրների տուն-թանգարանի ներքին հարդարանքը, ցուցանմուշների հետաքրքիր մատուցումը:
Անմասն չմնացին նաև մեր երեխաները. նրանք հանդես եկան երաժշտական կատարումով, երգեցին և նվագեցին:
Հունիսի 16-ին Աբովյանի Ն․Վանյանի անվան № 5 հիմնական դպրոցի 6ա դասարանի դասղեկ Ք.Հայրապետյանը ուսումնադաստիարակչական, գեղագիտական, հայրենասիրական, հոգևոր դաստիարակության, ճանաչողական նպատակներով կազմակերպեց էքսկուրսիա դեպի Տավուշի մարզի սաղարթախիտ անտառներում գտնվող Հաղարծնի վանական համալիր:
Աշակերտները հիացան բնական միջավայրի ու ճարտարապետության միաձուլման աննկարագրելի օրինակով, զննեցին գավիթը, սեղանատունը, զանգակատունը, գրատունը, աղբյուրները, խաչքարերը և այլ կոթողներ: Հիացան հինավուրց կոթողներով, բնության և ճարտարապետության սքանչելի ներդաշնակությամբ:
Զինված նոր գիտելիքներով և տպավորություններով վերադարձան տուն:
Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի Vբ դասարանում (դասղեկ՝ Մ. Բարսեղյան) մայիսի 17-ին անցկացվեց դասղեկի ժամ բաց դաս «Հաղթանակների մայիս» խորագրով։ Աշակերտները մեծ պատասխանատվությամբ և ոգևորությամբ պատրաստվել էին մայիսյան հերոսամարտերին վերաբերող տեղեկություններին, ինչպես նաև նախապատրաստել էին երգ,պար և ասմունք՝ նվիրված մայիսյան տարբեր հաղթանակներին՝ առաջին հանրսպետության 100-ամյակին, Հայրենական մեծ պատերազմին, արցախյան ազատամարտ Շուշիի…
Այսօր հունիսի երկուսն է: Հանրապետության բոլոր կրթօջախներում բացառիկ օր է, քանզի իրենց կյանքում առաջին անգամ տարրական օղակն ավարտող դպրոցականները լուրջ և պատասխանատու քայլ են կատարում, նրանք պետք է ցույց դնեին մայրենիից ձեռք բերած գիտելիքներն ու հմտությունները. Գրագետ գրելու կարողությունները:
Ջերմուկի Մ.Գորկու անվան թիվ 1 հիմնական դպրոցի չորրորդ դասարանի սաները և՛…
Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ առաջին «ա» դասարանի «Հրաժեշտ այբբենարանին» խորագիրը կրող միջոցառումը։ Փոքրիկների շուրթերից հնչեցին երախտիքի խոսքեր՝ ուղղված իրենց սիրելի առաջին դասագրքին, որով սերտել են մեսրոպյան այբուբենը։ Միջոցառման ավարտին իրենց շնորհավորական և շնորհակալական խոսքը ուղղեցին փոքրիկներին տնօրեն՝ Է. Մուրադյանը, դասվար՝ Կ. Սարգսյանը և ծնողները։
Օրը հիշարժան դարձնելու…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան