«Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնում՝ «Գրչի և վրձնի վարպետները» խորագրով մշակութային փառատոնով ամփոփվեց ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ և կենտրոնի նախաձեռնությամբ իրականացված ծրագիրը՝ նվիրված հայ մշակույթի երկու հանճարեղ վարպետների՝ Ավետիք Իսահակյանի 150 և Մարտիրոս Սարյանի 145-ամյակներին։ Փառատոնին ներկա էին ծրագրի շրջանակում հայտարարված «Գրչի և վրձնի վարպետները» դեկորատիվ-կիրառական արվեստի և սարյանական գույներով նկարչական ստեղծագործական մրցույթի մասնակից կրթամշակութային կազմակերպությունները։ Մրցույթին մասնակցել էին հանրապետության բարձրադիր և սահմանամերձ մարզերի կրթամշակութային հաստատություններից ավելի քան 45 կազմակերպություն և շուրջ 250 ստեղծագործ սաներ։ Ըստ մրցույթի արդյունքների երեք լավագույն հեղինակային աշխատանքների ստեղծագործողներ ճանաչվեցին՝ Գորիսի, Մերձավանի և Երևանի ներկայացուցչությունները, խմբային լավագույն աշխատանքների հեղինակներ՝ Տավուշի, Լոռու և Երևանի հաստատությունները, իսկ պատվավոր Գրան պրի մրցանակին արժանացավ Վանաձորի թիվ 16 հիմնական դպրոցի տասներեքամյա աշակերտուհի՝ Մարիամ Միքաելյանը։ Մրցանակակիրները պարգևատրվեցին պատվոգրերով, գավաթներով և Սուրբ գրքերով, իսկ մյուս բոլոր մասնակիցներն արժանացան խրախուսական պատվոգրերի։ Ցուցադրվեցին նաև վերջիններիս աշխատանքները: Ծրագրի իրականացմանը նպաստած հաստատություններին հանձնվեցին շնորհակալագրեր՝ արդյունավետ և սերտ համագործակցության համար։ Փառատոնն ուղեկցվեց գեղարվեստական ելույթներով, որոնցով հանդես եկան նաև Ախալքալաքի և Նինոծմինդայի կրթամշակութային և երիտասարդական կենտրոնների խմբերը։ Միջոցառման ընթացքում «Ընտանիք» կենտրոնի տնօրեն Արթուր Մինասյանն իր խոսքում ընդգծեց ծրագրի կրթադաստիարակչական նշանակությունը, խոսեց իրականացված քայլերի, ձեռքբերումների և մշակութային համագործակցության ընդլայնման մասին՝ կարևորելով նման ծրագրերի դերը պատանի սերնդի գեղագիտական դաստիարակության, ազգային արժեքների պահպանման և ինքնադրսևորման գործում։ Մասնակից հաստատությունների տնօրեններն ու ներկայացուցիչները նույնպես իրենց երախտագիտությունն ու գնահատանքը հայտնեցին կենտրոնի ղեկավարությանը՝ ընդգծելով ծրագրի առաքելության նշանակությունն ու այն կարևոր դերը, որ ունի դեռահասների և երիտասարդների հոգևոր ու մշակութային զարգացման գործընթացում։ Նրանց խոսքով՝ այս նախաձեռնությունը միավորել է տարբեր մարզերի և համայնքների պատանիներին՝ ստեղծելով ստեղծագործական շփման, փորձի փոխանակման և մշակութային հաղորդակցության հարթակ։ Ծրագրի ակտիվ մասնակիցների համար կազմակերպվեց ճանաչողական այց՝ Ավետիք Իսահակյանի տուն-թանգարան, Մարիամ և Երանուհի Ասլամազյան քույրերի պատկերասրահ և Երերույքի տաճար, ինչը դարձավ հայրենաճանաչության և գեղագիտական դաստիարակության յուրահատուկ դաս։
«Գրչի և վրձնի վարպետները» ծրագիրը դարձավ ազգային մշակույթի ճանաչման, երիտասարդների գեղարվեստական կրթության և ստեղծագործական միասնության խորհրդանշական կամուրջ՝ միավորելով Հայաստանի մարզերի և Ջավախքի երիտասարդ ստեղծագործողներին ու ամրապնդելով սերունդների միջմշակութային կապը
ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական համակարգը վերջին…
Ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում` որպես ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաների ուսուցիչ: Բացի այդ, դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզու՝ <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական…
Հարգելի գործընկերներ, ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Ուզում եմ քննարկել հետևյալ…
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան