2024 - 2025 ուսումնական տարում Տավուշի միջնակարգ դպրոցի 9-րդ դասարանի սովորողները ներկայացրել են իրենց բնագիտական քննական նախագիծը՝ «Օծանելիքի արտադրում տան պայմաններում» թեմայով: Նախագծի նպատակն էր խթանել սովորողների ստեղծագործական և հետազոտական կարողությունները՝ կիրառելով բնագիտական առարկաների շուրջ ձեռք բերված գիտելիքները:
Սովորողները ոչ միայն պատրաստել են բնական օծանելիքներ, այլև ստեղծել են ամբողջական ապրանքանիշ՝ սկսած արտադրությունից մինչև գովազդ և վաճառքի մոդել: Նախագիծը ներկայացվել է սեփական անունով և լոգոյով, որոնք մշակվել են խմբային քննարկումների հիման վրա: Սովորողներն ուսումնասիրել են հայտնի բրենդների կառուցվածքը և փորձել են ստեղծել բրենդ, որը կարտահայտի իրենց արտադրանքի բնական, էկոլոգիապես մաքուր և նուրբ բնույթը: Բրենդի շուրջ ձևավորվել է նաև գովազդային գաղափար՝ ներառյալ կարգախոսներ, փաթեթավորման դիզայն, տեսանյութեր և արտադրանքի ներկայացման եղանակներ:
Օծանելիքների պատրաստման ընթացքում օգտագործվել են բնական ծաղիկներ, ցիտրուսային մրգեր, եթերայուղեր և ալկոհոլային հիմք: Աշակերտները ներկայացրել են չորս տարբեր բույրային համադրություններ՝ թարմ, քաղցր և նուրբ նոտաներով: Տնային պայմաններում իրականացված փորձարկումները ցույց տվեցին, որ հնարավոր է ստանալ որակյալ և հոտակայուն արտադրանք՝ նվազագույն ծախսերով: Սովորողները իրենց ապրանքանիշը ներկայացրել են որպես բիզնես գաղափար՝ մատչելի, էկոլոգիապես մաքուր և հետաքրքիր բրենդ:
Հանձնաժողովը բարձր գնահատեց նախագծի ամբողջականությունն ու նորարարական մոտեցումը:
Տավուշի միջնակարգ դպրոցի 9-րդ դասարանի քննական նախագիծ
Ղեկավար՝ Մ. Բաբասյան
Ապրանքանիշի պատրաստման տեսանյութը
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը: Ձևավորել վերլուծելու և գնահատելու հմտություններ: Ձևավորել հետազոտական աշխատանք կատարելու
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: