ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Օծանելիքի արտադրում տան պայմաններում` քննական նախագիծ

Հունիսի 5, 2025
Դպրոցական անցուդարձ

2024 - 2025 ուսումնական տարում Տավուշի միջնակարգ դպրոցի 9-րդ դասարանի սովորողները ներկայացրել են իրենց բնագիտական քննական նախագիծը՝ «Օծանելիքի արտադրում տան պայմաններում» թեմայով: Նախագծի նպատակն էր խթանել սովորողների ստեղծագործական և հետազոտական կարողությունները՝ կիրառելով բնագիտական առարկաների շուրջ ձեռք բերված գիտելիքները:

Սովորողները ոչ միայն պատրաստել են բնական օծանելիքներ, այլև ստեղծել են ամբողջական ապրանքանիշ՝ սկսած արտադրությունից մինչև գովազդ և վաճառքի մոդել: Նախագիծը ներկայացվել է սեփական անունով և լոգոյով, որոնք մշակվել են խմբային քննարկումների հիման վրա: Սովորողներն ուսումնասիրել են հայտնի բրենդների կառուցվածքը և փորձել են ստեղծել բրենդ, որը կարտահայտի իրենց արտադրանքի բնական, էկոլոգիապես մաքուր և նուրբ բնույթը: Բրենդի շուրջ ձևավորվել է նաև գովազդային գաղափար՝ ներառյալ կարգախոսներ, փաթեթավորման դիզայն, տեսանյութեր և արտադրանքի ներկայացման եղանակներ:

Օծանելիքների պատրաստման ընթացքում օգտագործվել են բնական ծաղիկներ, ցիտրուսային մրգեր, եթերայուղեր և ալկոհոլային հիմք: Աշակերտները ներկայացրել են չորս տարբեր բույրային համադրություններ՝ թարմ, քաղցր և նուրբ նոտաներով: Տնային պայմաններում իրականացված փորձարկումները ցույց տվեցին, որ հնարավոր է ստանալ որակյալ և հոտակայուն արտադրանք՝ նվազագույն ծախսերով: Սովորողները իրենց ապրանքանիշը ներկայացրել են որպես բիզնես գաղափար՝ մատչելի, էկոլոգիապես մաքուր և հետաքրքիր բրենդ:

Հանձնաժողովը բարձր գնահատեց նախագծի ամբողջականությունն ու նորարարական մոտեցումը:

Տավուշի միջնակարգ դպրոցի 9-րդ դասարանի քննական նախագիծ

Ղեկավար՝ Մ. Բաբասյան

Ապրանքանիշի պատրաստման տեսանյութը