ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Կոռուպցիոն ռիսկերի բացառում, հավասարության սկզբունքի ապահովում. ներդրվում է առաջին դասարանցիների ընդունելության նոր առցանց համակարգ

Ապրիլի 29, 2019
ՏՀՏ նորություններ Պաշտոնական

Երևանի պետական հանրակրթական դպրոցներում առաջին դասարանցիների ընդունելության նոր առցանց համակարգը լուծելու է ոլորտում առկա մի շարք խնդիրներ: «Արմենպրես»-ի մամուլի սրահում հրավիրված ասուլիսում այս մասին նշեց ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության հանրակրթության վարչության պետ Աշոտ Արշակյանը:

«Տարիներ շարունակ Երևանում առաջին դասարանցիների ընդունելության հետ կապված խնդիրներ են լինում: Խախտվում էր հավասարության սկզբունքը: «Իքս» դպրոց ծնողը չէր կարողանում երեխայի ընդունելության համար դիմել նույնիսկ ուսումնական տարվա մեկնարկից մեկ տարի առաջ: Դպրոցի տնօրենն ասում էր տեղ չկա: Հիմա նոր համակարգով ծնողը ինքը կտեսնի, արդյո՞ք իրականում այդ դպրոցում տեղ կա, թե ոչ»,-ասաց Աշոտ Արշակյանը:

Դրանից բացի, համակարգը բացառելու է կոռուպցիոն ռիսկերը: Եթե ժամանակին ինչ-ինչ պայմանավորվածությունների պարագայում օրենքով սահմանված տարիքից փոքր երեխային հնարավոր էր տեղավորել դպրոցում հիմա դա չի լինելու: Համակարգը պարզապես թույլ չի տալու:  

Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնի տնօրեն Արտակ Պողոսյանը նշեց, որ ծնողը ինքն է ընտրելու, թե իր երեխան, որ դպրոց գնա: Օրինակ, եթե ծնողի նախընտրած դպրոցում ամեն դեպքում տեղերը լրացված են, ապա դա ամենևին չի նշանակում, որ համակարգը երեխային ավտոմատ տեղավորում է մեկ այլ տեղ:

«Ոչ նման բան չկա: Եթե ծնողի նախընտրած դպրոցում տեղերը սահմանափակ են, ապա նա կարող է իրենց տարածքում այլ դպրոցի դիմել: Համակարգը հնարավորություն է տալիս ծանոթանալ համայնքում առկա բոլոր դպրոցներին: Ի դեպ, մի հարցի մասին էլ նշեմ, դպրոցներում երեխաների ընդունելության համակարգի մեկնարկի ժամկետ կսահմանվի, օրինակ մայիսի 15-ը, որից հետո այն բաց է լինելու, այսինքն՝ ծնողը երբ ցանկանա այն ժամանակ հանգիստ կարող է ընտրել դպրոցը, ժամկետի սահմանափակում չի լինելու»,-ասաց Արտակ Պողոսյանը:

Արտակ Պողոսյանը նշեց, որ այս փուլում շատ կարևոր է, որ ծնողներն իրենց տվյալները ստուգեն համակարգով՝ մուտք գործելով stugum.emis.am կայքը: Այդտեղ բացվում է երկու դաշտ, որտեղ պետք է մուտքագրվի ծնողի և երեխայի հանրային ծառայությունների համարանիշը:

«Արդեն կա խնդիր, որ ծնողը մուտքագրել է հանրային ծառայությունների համարանիշը, սակայն ստանում է պատասխան, որ նման համարանիշով տվյալներ չեն հայտնաբերվել: Խնդիրն այն է, որ համարանիշի տրամադրման գործընթացը Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարությունից տեղափոխվել Ոստիկանություն, ձևավորվել է բնակչության միասնական ռեգիստրը, և կան վաղուց ստացված սոցքարտեր, որոնք հետագայում չեն օգտագործվել, դրանք ուժը կորցված են համարվել: Դա հեշտ լուծելի խնդիր է, դիմելով անձնագրային ցանկացած բաժին, 10 րոպեի ընթացքում կստանան»,-ասաց Արտակ Պողոսյանը: Նա ընդգծեց, որ շատ կարևոր է մինչև մայիսի 15-ն այդ խնդիրը լուծվի:

Ինչ վերաբերում է այն ծնողներին, ովքեր Հայաստանում չեն, ապա Արտակ Պողոսյանը նշեց, որ գործընթացը կարող են կազմակերպել լիազորագրով: Արտակ Պողոսյանը նաև տեղեկացրեց, որ Հայաստանում գտնվող օտարերկրյա քաղաքացիների ու նրանց երեխաների դեպքում նույնպես հանրային ծառայությունների համարանիշը պարտադիր է:

Նյութի աղբյուրը. ԱՐՄԵՆՊՐԵՍ

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: