«Պարն արտահայտում է յուրաքանչյուր ազգի բնորոշ գծերը,
մանավանդ բարքն ու քաղաքակրթության աստիճանը»:
Կոմիտաս
Ապրիլի 29-ին ԿԳՆ «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնի պարարվեստի խմբակների սաները խմբավար-պարուսույցներ Մուրադ Թորոսյանի և Քրիստինա Մանուկյանի ղեկավարությամբ մասնակցեցին Գյումրու «Սև Ամրոց» համալիրում անցկացված ամենամյա մարզային փառատոնին, որը նվիրված էր Պարի միջազգային օրվան և հայկական պարարվեստի հիմնադիր Վահրամ Արիստակեսյանի 120-ամյակին:
Փառատոնի կազմակերպիչն էր Գյումրու պարարվեստի դպրոցի տնօրեն Սամվել Գասպարյանը, որին մասնակցում էին Շիրակի մարզի տարբեր համայնքների շուրջ 30 պարային խմբեր:
Կենտրոնի «Ընտանիք» պարային համույթը հանդես եկավ «Լոռվա հովեր» կատակ պարով, իսկ կրտսեր սաները, որոնց անդրանիկ ելույթն էր մեծ բեմում, ներկայացան «Մախմուր աղջիկ» և «Իմ անուշ տավիղ» պարային բեմադրություններով:
Փառատոնի ավարտին պարգևատրվեցին կենտրոնի պարուսույցները. Մուրադ Թորոսյանը՝ Հայաստանի Ազգային Պարարվեստի Միության կողմից՝ պարարվեստում արձանագրած հաջողությունների ու ձեռքբերումների, իսկ Քրիստինա Մանուկյանը՝ Գյումրու պարարվեստի դպրոցի կողմից՝ անբասիր աշխատանքի համար: Մարզային փառատոնին ակտիվ մասնակցության համար խրախուսվեցին նաև սաները:
Պարարվեստի միջազգային օրվան նվիրված տոնակատարությունը շարունակվեց նաև ապրիլի 30-ին «Ընտանիք» կենտրոնում՝ «Մեր մշակութային ժառանգությունը» խորագրով միջոցառմամբ:
Ցերեկույթին ներկա էին պարարվեստի ոլորտի ներկայացուցիչներ, մանկավարժներ, ծնողներ և սաներ:
Բեմում տիրում էր իսկական «պարային հրավառություն»: Կենտրոնի տարբեր տարիքային խմբակների սաները հանդես եկան հայկական ազգային, ժողովրդական պարային բեմադրություններով: Միջոցառման ամբողջ ընթացում դահլիճում տիրում էր տոնական տրամադրություն, աշխուժություն և ոգևորվածություն:
Միջոցառման ընթացքում սաները ներկայացրին հայկական պարարվեստի երախտավորներին և նրանց թողած ավանդը, դերն ու նշանակությունը ժամանակակից պարարվեստի զարգացման գործում:
Մայիսյան եռատոնին ընդառաջ դեռահասները հանդես եկան նաև հաղթական, խրոխտ ու ոգեշունչ պարերով՝ արտահայտելով հայի հերոսական ու անպարտելի ոգին:
Միջոցառման ավարտին պարարվեստի բոլոր խմբակները ներկայացան միասնական «Քոչարի»-ով՝ տոնելով մայիսյան փառահեղ հաղթանակները:
Գեղարվեստական մասի վարիչ՝ Հ.Սարգսյան
Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF
Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…
Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…
Կրթական ֆորումի հարգելի մասնակիցներ Այս թեմայի շրջանակներում կազմակերպվում է քննարկում դասերի պլանավորման առցանց գործիքների վերաբերյալ․․․
Ճապոնիայի դպրոցական կրթությունը Կրթության ոլորտում Ճապոնիայի կատարած ծախսերի տեսակարար կշիռը պետական բյուջեի ընդհանուր ծախսերում զգալիորեն զիջում է արևելյան որոշ երկրների նույն ցուցանիշին: Եթե Չինաստանում այն 16.7% է, իսկ Կորեայում՝ 18.2%,…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ